● Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
● Trudne sytuacje w kontakcie z klientem i reklamacje
● Akademia Handlowca (3 x 2 dni), w tym: techniki sprzedaży
● Trening umiejętności negocjacyjnych
● Kontrola emocji i redukcji stresu w kontekście obsługi klienta
i wiele wiele innych, skontaktuj się z nami aby dopasować szkolenie dla Ciebie!
● Czas pracy w podmiotach leczniczych
● Pierwsza pomoc i ratownictwo medyczne
● Szpital jako płatnik podatków VAT i CIT
● Ochrona danych osobowych
● Zamówienia publiczne
● Rachunkowość w podmiotach leczniczych ze szczególnym uwzględnieniem podatku VAT
● Szczegółowe zapisy wybranych metod ustawy o rachunkowości w kontekście działalności szpitalnej
● Trudne rozmowy z pacjentem. Jak komunikować się w trudnych sytuacjach?
PODATKI I FINANSE
● Schematy podatkowe z perspektywy JST i ich jednostek organizacyjnych – wewnętrzne procedury. Ulga na złe długi. Biała lista.
● Dochody, przychody, wydatki, rozchody. Klasyfikacja budżetowa – zakres podziałek, praktyczne znaczenie oraz sposób ich stosowania.
● Gospodarka finansowa i rachunkowa– zasady i ewidencja.
● Zarządzanie majątkiem w JST i ich jednostkach organizacyjnych. Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, pozostałe środki trwałe, środki trwałe w budowie (inwestycje).
● Podatek VAT w JST po centralizacji.
● Zmiany w podatku VAT w JST i ich jednostkach organizacyjnych.
● Rachunkowość budżetowa.
● PIT w jednostkach sektora finansów publicznych.
PRAWNE
● Zamówienia publiczne po nowelizacji.
● Kodeks postępowania administracyjnego.
● Ochrona danych osobowych.
● Udostępnianie informacji publicznej.
● Rozliczanie projektów unijnych.
KADRY I PŁACE
● Nawiązanie rozwiązanie i zmiana stosunku pracy
● Zasady prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej.
● Czas pracy – planowanie, dokumentowanie oraz rozliczanie w 2021.
● Rozliczanie wynagrodzeń.
● PPK, regulamin pracy, ZFŚS
● Bezpieczeństwo sieci teleinformatycznych w urzędzie
● Profesjonalna obsługa klienta – TRUDNY KLIENT
KOMPETENCJE OSOBISTE
● Zarządzanie sobą w czasie
● Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
● Asertywna komunikacja