Planowanie kampanii online – szkolenie

Szkolenie z planowania kampanii online ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego projektowania i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej oraz osiągnąć zamierzone cele marketingowe w środowisku online.

Cel szkolenia Planowanie kampanii online:

  1. Zrozumienie procesu planowania kampanii online oraz kluczowych elementów skutecznej strategii reklamowej.
  2. Doskonalenie umiejętności w identyfikowaniu celów kampanii oraz wybieraniu odpowiednich kanałów komunikacji online.
  3. Nabycie praktycznej wiedzy na temat tworzenia efektywnych treści reklamowych i kampanii reklamowych.
  4. Wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania wyników kampanii oraz wprowadzania optymalizacji.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Planowanie kampanii online”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 12 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Program

Program szkolenia dwudniowego:

Internauta, czyli kto?

  • Internauci w Polsce i na świecie
  • Kluczowe aktywności w sieci
  • FOMO

 

Wydawcy

  • Top-20
  • Ewolucja popularności

 

Trendy w mediach cyfrowych

  • Zjawiska internetowe
  • Smartfonizacja
  • Ślepota reklamowa – jak zaradzić? Adaptacja branzy
  • Multiscreening
  • Sztuczna inteligencja
  • Big Data
  • Social Media; influencerzy

 

Rynek reklamowy w Polsce

  • Wielkość i wartość rynku
  • Podział tortu reklamowego
  • Podmioty
  • Wskaźniki sukcesu (KPI)

 

Współpraca z agencjami

  • Brief
  • Modelowy proces zakupowy

 

Podstawowe pojęcia marketingu online

  • Podróż konsumenta, ZMOT, mikromomenty

 

Omnichannel

  • Offline vs online

 

Planowanie kampanii reklamowej online

  • Od definicji do realizacji kampanii

 

Źródła wiedzy

  • Definiowanie celów
  • Lejek sprzedażowy
  • Konwersje = sprzedaż jako cel kampanii
  • Definiowanie grup docelowych; persona, generacje, grupy docelowe
  • Inbound vs Outbound Marketing

 

Narzędzia i działania w internecie

  • Media-mix

 

Budżetowanie kampanii

  • Mierzenie efektywności; KPI

 

Etapy planowania kampanii

  • Media plan (case study)

 

Zarządzanie efektywnością kampanii

  • Dążenie do doskonałości

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca