Obsługa klienta – szkolenie

Szkolenie z obsługi klienta zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach, którzy na co dzień mają kontakt z klientami i chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne oraz budować trwałe relacje z klientami. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczne narzędzia i strategie, które pozwolą im skutecznie radzić sobie z różnorodnymi sytuacjami oraz zapewnią doskonałą obsługę klienta.

Cele szkolenia Obsługa klienta:

  1. Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w kontekście obsługi klienta.
  2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów.
  3. Nauka budowania pozytywnych relacji z klientami.
  4. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i skargami klientów.
  5. Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów na rzecz klienta.
  6. Wzmacnianie lojalności klientów i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Szkolenie z obsługi klienta ma na celu nie tylko rozwój umiejętności praktycznych, ale także budowanie świadomości znaczenia wysokiej jakości obsługi klienta dla sukcesu firmy. Uczestnicy opuszczają szkolenie gotowi do skutecznego działania w różnorodnych sytuacjach związanych z obsługą klienta.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Dzięki szkoleniu z Obsługi Klienta uczestnicy: 

  • Zrozumieją strukturę i dynamikę procesu obsługi klienta
  • Dowiedzą się jakie są zasady komunikacji interpersonalnej
  • Poznają wiele wyników badań rynkowych z zakresu obsługi klienta, dzięki czemu zwrócą uwagę na najbardziej istotne elementy w swojej pracy
  • Nauczą się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta
  • Nauczą się komunikacji asertywnej

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu z obsługi klienta:

  • Szkolenie w trybie stacjonarnym lub online – miejsce do uzgodnienia; na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 14 godzin zegarowych. 
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji.
  • Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub drukowanej. 
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Program szkolenia

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Kiedy klient „kupuje” sprzedawcę?
  • Zasady komunikacji interpersonalnej
  • Negatywne wypowiedzi
  • Efektywne słuchanie

 

OBSŁUGA KLIENTA

  • Badania rynku – istotne fakty
  • Proces obsługi  klienta
  • Filozofia sprzedaży
  • Profesjonalna firma, czyli jaka?
  • Kiedy klienci zrywają współpracę?

 

TRUDNY KLIENT

  • Kim jest trudny klient?
  • Kiedy klient staje się „trudny”
  • Radzenie sobie z trudnym klientem
  • 5 typów trudnego klienta
  • Kilka dobrych rad – sprawdzone techniki
  • Krzywa emocji w czasie
  • Nakierowanie na rozwiązania 

 

ASERTYWNOŚĆ 

  • Asertywna postawa
  • Komunikowanie barier
  • Umiejętność odmowy 

Prowadzący

Piotr Jankowski – trener sprzedaży, obsługi klienta, mówca i prelegent, autor książek rozwojowych. Certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Structogram Training System. Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej.

Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu.

Podczas 25 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca