Zarządzanie zespołem – szkolenie

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do efektywnego prowadzenia zespołu w przyjaznej atmosferze opartej na otwartej komunikacji. Zarządzanie zespołem porusza takie obszary, jak:

  • komunikacja z podwładnymi,
  • udzielanie informacji zwrotnej,
  • delegowanie i rozliczanie zadań,
  • asertywność.

 

Dodatkowo szkolenie zawiera informacje przydatne każdemu managerowi związane o organizacją pracy zespołu.

 

Dzięki szkoleniu Zarządzanie Zespołem uczestnicy:

  • Zrozumieją, jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu
  • Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interperso-nalną
  • Nauczą się w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnej podwładnemu
  • Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać
  • Poznają proces planowania pracy podległego zespołu
  • Nauczą się komunikacji asertywnej oraz jak stawiać oczekiwania
  • Poznają style przywództwa i ich zastosowanie w praktyce

 

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Zarządzanie zespołem”:

  • Szkolenie w trybie stacjonarnym – miejsce do uzgodnienia; na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia również w formie online.
  • Czas trwania: 12 godzin zegarowych – 2 dni szkoleniowe.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji.
  • Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub drukowanej.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Program

Program szkolenia dwudniowego:

PODSTAWY KOMUNIKACJI

  • Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
  • Błędy w komunikacji z podwładnymi
  • Przekonania – źródła i zagrożenia

 

LIDER, CZYLI KTO?

  • Obszary działań lidera
  • 2 zasady skutecznego przywództwa
  • Style przywództwa
  • Autosabotaż lidera
  • Czynniki wpływające na efektywność
  • Autorytet – jak go zbudować?

 

PLANOWANIE PRACY ZESPOŁU

  • Podział czasu managera
  • Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
  • Utrzymanie ciągłości pracy zespołu

 

KOMUNIKACJA

  • Proces komunikacji z podwładnymi
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
  • Sztuka zadawania właściwych pytań

 

INFORMACJA ZWROTNA

  • Zasady budowania informacji zwrotnej
  • Skuteczny model informacji zwrotnej
  • Zawarcie kontraktu z podwładnym

 

EGZEKWOWANIE I KONSEKWENCJE

  • Brak realizacji zadań
  • Wyciąganie konsekwencji
  • Przyczyny braku realizacji zadań

 

DELEGOWANIE

  • Nawyki pomagające i ograniczające
  • Dlaczego nie deleguję?
  • Określanie celów
  • Wzmacnianie delegacji

 

ASERTYWNOŚĆ

  • Asertywna postawa
  • Komunikowanie barier pracownikom
  • Umiejętność odmowy

Prowadzący

Piotr Jankowski – trener sprzedaży, obsługi klienta, mówca i prelegent, autor książek rozwojowych. Certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Structogram Training System. Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 25 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.

  1. Doświadczenie w latach z tego tematu: 25 praktyki zawodowej, w tym ponad 15 lat na stanowiskach managerskich, ponad 10 000 godzin szkoleniowych z obszaru zarządzania, komunikacji, negocjacji.
  2. Publikacje: Radość sprzedaży, Alfabet Zmian, Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność.

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca