Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych – szkolenie

Szkolenie z planowania i prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych jest dedykowane profesjonalistom z dziedziny marketingu, specjalistom ds. social media oraz przedsiębiorcom zainteresowanym skutecznym wykorzystaniem platform społecznościowych do promocji swojej marki. Podczas tego szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat strategii marketingowych w mediach społecznościowych, tworzenia angażujących treści oraz efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi w tych kanałach.

 

Czego nauczy Cię szkolenie „Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych”?

  1. Zrozumienie roli mediów społecznościowych w strategii marketingowej.
  2. Doskonalenie umiejętności w planowaniu strategii marketingowych dla różnych platform społecznościowych.
  3. Nabycie praktycznych umiejętności tworzenia angażujących treści dla mediów społecznościowych.
  4. Skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych i analiza ich wyników w mediach społecznościowych.

 

Szkolenie z planowania i prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego wykorzystania potencjału platform społecznościowych w celu promocji marki oraz pozyskiwania klientów. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie efektywnie zarządzać działaniami marketingowymi w mediach społecznościowych, budować zaangażowanie społeczności oraz osiągać zamierzone cele biznesowe.

 

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 12 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Program

Program szkolenia dwudniowego:

Media społecznościowe (Social Media = SM)

  • Geneza Web 2.0
  • Liczby, trendy, zjawiska SM na świecie i w Polsce
  • Przegląd SM w Polsce
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • TikTok

 

Model POEM. Trzy sposoby oddziaływania na Konsumenta w SM

  • Definicja strategii komunikacji w SM
  • Cele, odbiorcy, narzędzia, czas, zasoby, etapy
  • Komunikacja organiczna vs kampanie płatne

 

Kanał własny. Tworzenie treści marki

  • Zasady dobrego wpisu. Co powinno się w nim znaleźć?
  • Dobre praktyki zwiększania efektywności wpisów na Facebooku
  • Czas i częstotliwość wpisów
  • Reguła 4P
  • Reguła 4U
  • Konkursy na Facebooku. Hashtag Challenges na TikToku
  • Przykłady udanych kreacji

 

Kampanie reklamowe w SM

  • Planowanie kampanii reklamowych w SM na przykładzie Facebooka
  • Umiejscowienia, formy reklamowe, narzędzia. Brand takeover
  • Platforma Facebook Ads
  • Generowanie leadów sprzedażowych (e-commerce w SM)
  • Przykłady udanych kampanii

 

Marketing wpływu (Influencer Marketing)

  • Co to jest influencing? Trendy i zjawiska
  • Najwięksi polscy influencerzy
  • Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie
  • Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów
  • Zasady wyboru i współpracy z influencerami

 

Techniki wpływu w SM

  • Real-Time Marketing (RTM)
  • Marketing kontekstowy
  • Marketing szeptany, virale
  • Dialogizacja

 

Monitoring i mierzenie działań w SM

  • Wskaźniki efektywności /KPI
  • Zaangażowanie w SM
  • Responsywność w SM

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca