Profesjonalna obsługa gościa hotelowego i sytuacje trudne

Podstawowym celem szkolenia z profesjonalnej obsługi gościa hotelowego jest:

  • Udoskonalenie obsługi klienta w poszczególnych działach,
  • Zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta ,
  • Przedstawienie uczestnikom szkolenia obsługi, jako strategicznie ważnej relacji o kluczowym znaczeniu dla efektywnego działania całego przedsiębiorstwa,
  • Zwiększenie skuteczności efektywnej obsługi gościa,
  • Udoskonalenie umiejętności nawiązywania właściwego kontaktu z gośćmi,
  • Poprawa jakości i skuteczności komunikowania się z gośćmi,
  • Zwiększenie zaufania do hotelu/ośrodka i oferowanych usług,
  • Zwiększenie świadomego budowania pozytywnego wizerunku hotelu/ośrodka,
  • Budowanie wizerunku firmy skoncentrowanej na klientach i ich potrzebach,
  • Udoskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktu telefonicznego z klientem,
  • Zwiększenie skuteczności w radzeniu sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z gościem.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu Profesjonalna obsługa gościa hotelowego i sytuacje trudne:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe.
  • Czas trwania: 2 spotkania po 6 godzin zegarowych. Możliwość zrealizowania każdego
    z tematów oddzielnie. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 20 osób.

Program

Czego nauczy Cię szkolenie Profesjonalna obsługa gościa hotelowego i sytuacje trudne:

Kryteria skutecznych standardów w obsłudze gościa

  • Właściwa postawa w kontakcie z gościem: Entuzjazm i zaangażowanie, umiejętności obserwacji i wyciągania wniosków, przewidywanie zachowań,
  • Umiejętność identyfikacji klientów trudnych oraz trafne rozpoznanie problemów,
  • Problem – wyzwane – sposobność,
  • Technika reframingu w odniesieniu do sytuacji trudnych.

 

Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji

  • Techniki zjednywania i nawiązywania kontaktu z gościem,
  • Efekty poznawcze i ich wykorzystanie,

 

Komunikacja w procesie obsługi gościa

  • Słuchanie pasywne i słuchanie aktywne,
  • Parafraza i klaryfikacja, odzwierciedlenie, dowartościowanie,
  • Techniki zadawania pytań i kierowanie rozmową.

 

Słuchanie pasywne i aktywne

  • Słuchanie pasywne vs słuchanie aktywne,
  • Zasady i wybrane techniki aktywnego słuchania,
  • Jak reagować na pytania i opinie gości,
  • Zastrzeżenia gości i sposoby ich oddalania.

 

Typologia gościa. Zrozumieć, zbudować relacje i porozumiewać się

  • Kiedy sytuacja staje się trudna,
  • Rozpoznawanie źródłem potencjalnych problemów i konfliktów,
  • Konflikt, jego źródła i rozwiązywanie,
  • Zachowanie w konflikcie,
  • Ustępstwa racjonalne i emocjonalne, kiedy i jak ustępować.

 

Asertywność w obsłudze gościa

  • Analiza transakcyjna – w co grają ludzie,
  • Zachowanie w sytuacjach krytycznych,
  • Techniki radzenia sobie z krytyką,
  • Technika mgły.

 

Zarządzanie emocjami w sytuacjach trudnych

  • Zasada lustra,
  • Analiza sytuacji,
  • Reframing,
  • Asocjacja – dysocjacja.

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

Prowadzący

Arkadiusz Bednarski – praktyk sprzedaży i trener z ponad 26-letnim doświadczeniem. Szkoli i doradza zarówno wielkim korporacjom, jak i małym rodzinnym firmom z różnych branż. Przeszkolił osobiście ponad 12.000 osób z 23 krajów. Specjalizuje się w sprzedaży, obsłudze klienta, negocjacjach oraz rozwoju osobistym. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Morskiego w Gdyni oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS w Warszawie w zakresie negocjacji i mediacji.

Jego dewizą są słowa „Nie sprzedawaj, pomóż kupować”. Jest autorem 16 książek, w tym trzech bestsellerów oraz superbestselleru „Mistrz Sprzedaży”. Ponadto pełni funkcję jurora w wielu turniejach negocjacyjnych. Między innymi Warsaw Negotiation Round i Studenckim Turnieju Negocjacyjnym Szkoły Głównej Handlowej.

W 2022 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej. Aby porozmawiać na temat szkoleń w Twojej firmie, skontaktuj się z naszym doradc lub umów rozmowę:

Aleksy Kotala
tel: 17 283 10 23
a.kotala@wektorwiedzy.pl

5/5

Klienci nas oceniają na 4,9/5   Zobacz >>

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca