Aktywna sprzedaż i obsługa klienta – szkolenie

CELE SZKOLENIA:

● Wzrost sprzedaży – zwiększenie aktywności i kreatywności pracowników w kontaktach z klientami
● Wzrost orientacji biznesowej
● Zmiana postawy i wzrost świadomości roli sprzedaży dla kondycji i dalszego rozwoju firmy i handlowca/doradcy
● Profesjonalne stosowanie technik sprzedaży na jej poszczególnych etapach od otwarcia do zamknięcia
● dopasowanie technik sprzedażowych do sytuacji kontaktu z klientem
● Budowanie profesjonalizmu w procesie sprzedaży, wpływanie na lojalność klientów i przywiązanie do firmy

Opis

PROGRAM:

JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?

  • Najpierw słuchaj, potem mów.
  • Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.
  • Nieporozumienia i możliwość ich unikania
  • Cechy dobrego komunikatu.
  • Co to znaczy być spójnym w komunikacji?
  • Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.
  • Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.

 

KIEROWANIE ROZMOWĄ ZA POMOCĄ PYTAŃ

  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania
  • Korzyści z zadawania pytań
  • Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Metody prowadzenia rozmowy poprzez zadawanie pytań

 

AKTYWNE SŁUCHANIE I MÓWIENIE

  • Nadawanie a interpretacja
  • Parafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumienia
  • Klaryfikacja
  • Precyzowanie informacji
  • Przekazywanie instrukcji
  • Weryfikowanie informacji już posiadanych
  • Informacja zwrotna od pracownika
  • Podsumowanie rozmowy

 

SPRZEDAŻOWY SPOSÓB MYŚLENIA

  • Istota procesu sprzedaży
  • Sprzedaż jako sposób myślenia i działania
  • Jaki sposób myślenia pomaga nam być efektywnym, a jaki niszczy naszą efektywność w sprzedaży

 

TECHNIKI KOMUNIKACYJNE W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Techniki komunikacyjne przydatne w procesie obsługi klienta i podczas rozmowy sprzedażowej
  • Prowadzenie rozmowy z klientami – od nawiązania kontaktu, poprzez identyfikację potrzeb do zamknięcia sprzedaży
  • Rola pytań w kontakcie z klientami, sztuka udzielania odpowiedzi
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta niezdecydowanego

 

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Postawy klientów i ich rola w podejmowaniu decyzji o zakupie  Negocjacje z klientem
  • Techniki reagowania na zastrzeżenia i obiekcje:
  • „Techniki przyjęcia obiekcji”, „Przejścia na 
stronę klienta”, „Zdarta płyta i powrót do języka korzyści”, „Wykorzystanie obiekcji jako nagrody”

 

CROSS-SELLING I UP-SELLING

  • Zasady działania cross-sellingu i up-sellingu w praktyce
  • Techniki stosowania cross-sellingu i up – sellingu

 

Czas trwania szkolenia: 2dni (2 x 6 godzin)

Dofinansowanie

Od ponad 10 lat wspieramy osoby uczestniczące w naszych kursach w drodze do uzyskaniu środków finansowych na rozwój ich kompetencji. Nasi klienci oszczędzają między 50-100% kosztów kursu dzięki dofinansowaniom.

Nasi specjaliści wyjaśnią Ci jak wygląda cały proces ubiegania się o środki na sfinansowanie kursu lub szkoleń zamkniętych oraz pomogą w skompletowaniu potrzebnych dokumentów. Wystarczy, że umówisz rozmowę. Sprawdź swoja szanse na dofinansowanie:

[popup_trigger id=”10254″ tag=”button” do_default]Kliknij tutaj i umów BEZPŁATNĄ rozmowę teraz![/popup_trigger]

W 2022 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej. Aby porozmawiać na temat szkoleń w Twojej firmie, skontaktuj się z naszym doradc lub umów rozmowę:

Aleksy Kotala
tel: 17 283 10 23
a.kotala@wektorwiedzy.pl

5/5

Klienci nas oceniają na 4,9/5   Zobacz >>

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca