Skuteczny handlowiec – szkolenie

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań  sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.

Korzyści dla uczestników
Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają strukturę rozmowy handlowej, zrozumieją składowe procesu decyzji zakupowych klienta. Poprzez aktywne ćwiczenia dokonają autoprezentacji oraz nauczą się, w jaki sposób przygotować się prezentacji swojego produktu i firmy, również poznają zasady wizerunku biznesowego. Część szkolenia poświęcona umiejętności pozyskiwania informacji od klienta dostarczy nowych umiejętności z zakresu komunikacji. Kolejną korzyścią dla uczestników jest radzenie sobie z obiekcjami i wątpliwościami klientów. Ponadto, nauczą się wyszukiwać, analizować i stosować przewagi konkurencyjne, dzięki czemu zbudują wyróżniającą się wartość swojej oferty. W temacie komunikacji, osoby uczestniczące w szkoleniu zdobędą umiejętności z zakresu efektywnego słuchania, unikania negatywnych wypowiedzi, komunikacji interpersonalnej. Dowiedzą się również, jakimi sposobami mogą bronić swoją cenę, dzięki czemu będzie osiągną większą dochodowość.

Metodyka  prowadzenia szkolenia
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu SKUTECZNY  HANDLOWIEC:

• Szkolenie w trybie online lub stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie
wyjazdowe
• Czas trwania: 2 spotkania po 7 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
• Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji.
• Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
• Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
• Małe grupy do 15 osób – co pozwala na warsztatową realizację zajęć i wpływa pozytywnie na efektywność zajęć.

Program

PROGRAM:

Dzień 1.
1. Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia,  zapoznanie uczestników
2. PODSTAWY KOMUNIKACJI

  • Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
  • Proces komunikacji z  klientem
  • Fakty i interpretacje
  • Emocje a procesy zakupowe

3. WIZERUNEK HANDLOWCA

  • Wizerunek – czym jest?
  • Pierwsze wrażenie
  • Zasady dress code w biznesie
  • Pewność siebie

4. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta
  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy
  • Na co zwracają uwagę klienci?

5. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

  • Unikanie negatywnych wypowiedzi
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
  • Efektywne słuchanie

 

Dzień 2.

1. PRZEWAGI KONKURENCYJNE

  • W poszukiwaniu argumentów
  • 4 ASY sprzedawcy
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy

2. ANALIZA SPRZEDAŻY

  • Powody wyboru mojej oferty
  • Na co zwracać uwagę?
  • Badanie satysfakcji

3. WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA

  • Zastosowanie języka korzyści

4. CENA CZYNI CUDA ?

  • Kiedy klient wybiera niższą cenę?
  • Konkurencja to nie problem
  • Obrona ceny

5. OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

  • Jak radzić sobie z obiekcjami
  • Reakcje na wymówki klienta
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji

6. SCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE

  • Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę
  • Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?

7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Prowadzący

PIOTR JANKOWSKI
Trener biznesu, konsultant, autor książek rozwojowych, założyciel Expertio – społeczności biznesu Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych.

Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 24 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej.

Prelegent na kongresach rozwojowych.
1. Doświadczenie w latach z tego tematu: 26 praktyki zawodowej, w tym ponad 15 lat na stanowiskach managerskich, ponad 10 000 godzin szkoleniowych z obszaru zarządzania, komunikacji, negocjacji.

2. Publikacje: Radość sprzedaży, Alfabet Zmian, Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność.

3. Lista klientów przeszkolona z tego tematu: mbank, Sony, Decathlon, PZU, Polpharma, BNP Paribas, Firestone Industrial Products, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder, Szpital Powiatowy w Wieruszowie, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho, Eurofoam, Smurfitt Kappa, Mertis,
Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, East-West Shipping, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, FM Logistic, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, MZBM Tychy, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock, Cosibella, Hoya Lens Poland, Becker Polska, Boryszew, Mateco, Droma Sunshade Experts, Balance Polska, Wyższa Szkoła Bankowa , Technosolutions i inni…

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej. Aby porozmawiać na temat szkoleń w Twojej firmie, skontaktuj się z naszym doradc lub umów rozmowę:

Aleksy Kotala
tel: 17 283 10 23
a.kotala@wektorwiedzy.pl

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca