Opis
Dodatkowe informacje o szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC:
• Szkolenie w trybie online lub stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
• Czas trwania: 2 spotkania po 7 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
• Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji.
• Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
• Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
• Małe grupy do 15 osób – co pozwala na warsztatową realizację zajęć i wpływa pozytywnie na efektywność zajęć.
Program
PROGRAM:
Dzień 1.
1. Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia, zapoznanie uczestników
2. PODSTAWY KOMUNIKACJI
- Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
- Proces komunikacji z klientem
- Fakty i interpretacje
- Emocje a procesy zakupowe
3. WIZERUNEK HANDLOWCA
- Wizerunek – czym jest?
- Pierwsze wrażenie
- Zasady dress code w biznesie
- Pewność siebie
4. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
- S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta
- Kiedy klient zrywa współpracę – motywy
- Na co zwracają uwagę klienci?
5. UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA
- Unikanie negatywnych wypowiedzi
- Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
- Sztuka zadawania właściwych pytań
- Efektywne słuchanie
Dzień 2.
1. PRZEWAGI KONKURENCYJNE
- W poszukiwaniu argumentów
- 4 ASY sprzedawcy
- Budowanie wartości osoby/produktu/firmy
2. ANALIZA SPRZEDAŻY
- Powody wyboru mojej oferty
- Na co zwracać uwagę?
- Badanie satysfakcji
3. WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA
- Zastosowanie języka korzyści
4. CENA CZYNI CUDA ?
- Kiedy klient wybiera niższą cenę?
- Konkurencja to nie problem
- Obrona ceny
5. OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA
- Jak radzić sobie z obiekcjami
- Reakcje na wymówki klienta
- Kontraktowanie i finalizowanie transakcji
6. SCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE
- Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę
- Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?
7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Prowadzący
PIOTR JANKOWSKI
Trener biznesu, konsultant, autor książek rozwojowych, założyciel Expertio – społeczności biznesu Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych.
Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 24 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej.
Prelegent na kongresach rozwojowych.
1. Doświadczenie w latach z tego tematu: 26 praktyki zawodowej, w tym ponad 15 lat na stanowiskach managerskich, ponad 10 000 godzin szkoleniowych z obszaru zarządzania, komunikacji, negocjacji.
2. Publikacje: Radość sprzedaży, Alfabet Zmian, Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność.
3. Lista klientów przeszkolona z tego tematu: mbank, Sony, Decathlon, PZU, Polpharma, BNP Paribas, Firestone Industrial Products, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder, Szpital Powiatowy w Wieruszowie, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho, Eurofoam, Smurfitt Kappa, Mertis,
Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, East-West Shipping, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, FM Logistic, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, MZBM Tychy, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock, Cosibella, Hoya Lens Poland, Becker Polska, Boryszew, Mateco, Droma Sunshade Experts, Balance Polska, Wyższa Szkoła Bankowa , Technosolutions i inni…