Kurs marketingu i sprzedaży dla biur rachunkowych – Twoje nowe kompetencje cyfrowe

Strona Główna / Kursy / Kursy księgowe

Jesteś właścicielem biura rachunkowego i chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób możesz zadbać o jego wizerunek w sieci?  Zależy Ci na dotarciu do nowych klientów oraz poznaniu sposobów i narzędzi, które to umożliwią? Dobrze trafiłeś! Zapraszamy Cię na nasz  Kurs marketingu i sprzedaży dla biur rachunkowych – Twoje nowe kompetencje cyfrowe.

Na kurs zapraszamy również pracowników działów księgowości, którzy chcą dowiedzieć się, jak ważny jest wizerunek w sieci i budowanie swojej osoby jako eksperta w tej branży. Dzięki udziałowi w naszym kursie zyskasz wiele korzyści:

  • dowiesz się, w jaki sposób kreować w sieci wizerunek Twojego biura rachunkowego, jako marki eksperckiej, godnej zaufania,
  • poznasz zastosowanie najważniejszych platform reklamy internetowej dla pozyskiwania Klientów w sieci dla twojej branży. Zobaczysz, jak efektywnie możesz wykorzystać niewielki budżet reklamowy,
  • dowiesz się, jak bezpłatnie przyciągnąć ruch do biura rachunkowego.

 

Pozyskasz wiedzę i umiejętności w zakresie optymalnej – dla pozyskiwania ruchu i zadowolenia Klientów – budowy witryny www oraz profili firmowych w najistotniejszych dla biur rachunkowych mediach społecznościowych.

  • po kursie będziesz wiedział, jak przeprowadzić ulepszenie własnej witryny www dla budowania pozytywnych doświadczeń korzystających z niej internautów.
  • będziesz potrafił stworzyć optymalną wizytówkę swojego biura rachunkowego w ekosystemie Google oraz jego profile na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, dla poprawy widoczności, zasięgu i wizerunku firmy w oczach internautów.
  • zaplanujesz skuteczne kampanie reklamowe, budujące świadomość swojego biura rachunkowego i pozyskujące potencjalnych Klientów na najefektywniejszych dla tej branży platformach reklamowych w Internecie: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads.
  • będziesz potrafił umacniać zadowolenie i lojalność swoich klientów oraz pozyskiwać rekomendacje, dzięki nowym narzędziom i technikom digital marketingu, takim, jak: marketing relacji, rekomendacji, zdarzeń, marketing w czasie rzeczywistym, automatyczny.
  • przed rozpoczęciem każdego działania marketingowego w Internecie będziesz stawiał przed sobą szczegółowe, mierzalne, ambitne i realistyczne cele oraz dobierał odpowiednie mierniki sukcesu, aby sprawdzać stan realizacji celów.
  • dowiesz się, jak przekazywać specjalistyczne tematy np. na blogu w sposób ciekawy i zrozumiały dla Twoich odbiorców.

 

Podnieś swoje kwalifikacje i spraw, aby działania marketingowe w Twoim Biurze rachunkowym pozwoliły Ci na pozyskanie nowych klientów i wykreowanie się  jako ekspert
w tej branży!

 

Opis

Dodatkowe informacje o kursie marketingu i sprzedaży dla biur rachunkowych:

  • Czas trwania: 3 spotkania po 6 godzin zegarowych,
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Darmowe konsultacje: w ciągu 7 dni od szkolenia z prowadzącym ekspertem.
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Możliwość przeprowadzenia kursu dla Twoich pracowników w formie zamkniętej.

Jeśli chcesz skorzystać z dofinansowania:

  1. Przejdź na te stronę >>
  2. Zostaw kontakt do siebie
  3. Poczekaj na kontakt z naszej strony 1-2 dni.

Program

Temat 1 – Budowa wizerunku marki własnej Biura rachunkowego w Internecie

  1. Budowa wizerunku marki w sieci
    • Tożsamość i osobowość marki własnej (ćwiczenie)
    • Definicja przekazu rynkowego marki (ćwiczenie)
    • Definiowanie grup odbiorców
    • Rozpoznanie potrzeb, mapa empatii
    • Kluczowe cechy oferty (USP)
    • Powody, aby uwierzyć, uwiarygodnienie przekazu (RTB)
    • Witryna www
    • Budowa witryny www
      • 3 metody technicznej budowy witryny
      • Obsługa witryny wewnątrz (in-house). Kluczowe umiejętności
      • Obsługa witryny na zewnątrz (outsourcing). Współpraca z agencjami
    • Optymalizacja witryny www
      • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarki Google (SEO)
      • Budowanie pozytywnych doświadczeń internauty na witrynie (UX)
    • Profil firmy w Google Business
    • Wizytówka Biura rachunkowego w Google Maps (ćwiczenie)

 

  1. Prowadzenie profilu biura rachunkowego w mediach społecznościowych
    • Czym są Social Media? Specyfika, dane, trendy, zjawiska
    • LinkedIn
    • Facebook, Instagram. „Businesses Nearby”
    • Filozofia pisania publikacji w Social Mediach
    • Mierzenie sukcesu, wskaźniki

 

  1. Inne narzędzia marketingu przychodzącego (Inbound Marketing)
    • Filozofia marketingu treści (Content Marketing)
    • Artykuły sponsorowane
    • Recenzje, opinie, rankingi. Zarządzanie negatywnymi komentarzami
    • Agenci wpływu, liderzy opinii, influencerzy – pozyskiwanie i współpraca

 

Temat 2 – Pozyskanie i utrzymanie Klientów w Internecie

  1. Jak pozyskiwać klientów stosując narzędzia marketingu cyfrowego?
    • Planowanie działań digital-marketingowych
      • Podróż Klienta w czasie (Customer Journey)
      • Cele SMART i mierniki sukcesu (KPI) (ćwiczenie)
      • Czas i częstotliwość działań
      • Dobór mediów i narzędzi marketingowych do potrzeb Twojego biura (ćwiczenie)
      • Budżetowanie kampanii

 

  1. Marketing lokalny
    • Czym jest geotargetowanie? Geolokalizacja
    • Lokalne kampanie reklamowe w ekosystemie Google
      • Platforma reklamowa Google Ads (możliwości, rejestracja, formaty)
      • Identyfikacja słów kluczowych (ćwiczenie)
      • Definiowanie kampanii reklamowej (ćwiczenie)
    • Lokalne kampanie reklamowe w ekosystemie Meta (Facebook, Instagram)
      • Platforma reklamowa Facebook Ads (możliwości, rejestracja)
      • Definiowanie kampanii reklamowej (ćwiczenie)
    • Kierowane kampanie reklamowe w LinkedIn
      • Platforma reklamowa LinkedIn Ads (możliwości, rejestracja, formaty)
      • Możliwości targetowania
      • Definiowanie kampanii reklamowej (ćwiczenie)

 

  1. Filozofia pisania tekstów reklamy
  2. Mierzenie sukcesu, wskaźniki
  3. Jak utrzymać Klientów poprzez narzędzia marketingu cyfrowego?
    • Automatyzacja komunikacji z Klientem
    • E-mail marketing (ćwiczenie)
    • SMS marketing
    • Marketing zdarzeń (event marketing)
    • Marketing w czasie rzeczywistym (RTM)
    • Marketing kontekstowy
    • Marketing relacji
    • Marketing rekomendacji
    • Mierzenie sukcesu, wskaźniki (satysfakcja, lojalność)

 

Temat 3 – Marketing treści i copywriting dla Księgowych w praktyce

  1. Wprowadzenie do tematu.
  2. Budowanie w sieci Marki eksperta – wpływanie na wzrost zaufania wśród klientów oraz rozpoznawalność i konkurencyjność na rynku
  3. Dlaczego warto zainwestować w marketing treści?
  4. Etapy podejmowania decyzji zakupowych, a treści, które mogą wesprzeć ten proces.
  5. Grupa docelowa, a persona, kto jest Twoim odbiorcą w sieci?
  6. Jak czytają internauci?
  7. Tytuł – klucz do sukcesu.
  8. Lead – co w nim zawrzeć, aby przyciągnąć uwagę czytelnika?
  9. Copywrting sprzedażowy – praktyczne zastosowanie
  10. Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają.
  11. Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?
  12. Jak przekazywać specjalistyczne tematy, łatwymi słowami?
  13. Liczby w treści – jak nie zanudzić czytelnika?
  14. Narzędzia, które potrzebujesz znać.

W 2022 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Zarezerwuj miejsce - wybierz miasto z rozwijanej listy (ceny netto), termin ustalimy indywidualnie:

2.190,00 

5/5

Klienci nas oceniają na 4,9/5   Zobacz  >>

Podobne kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca