Czy Twoja wiedza na temat obsługi dokumentacji przez biuro rachunkowe i podatkowe jest wystarczająca? Masz pewność, że Twoje umowy z klientami są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i skutecznie chronią interesy Twojego biura rachunkowego? Wiesz jak prawidłowo prowadzić obieg dokumentacji pomiędzy firmą a biurem?
Zapraszamy Cię do udziału w webinarze, podczas którego uzyskasz odpowiedź na te i wiele innych pytań związanych ze współpracą organizacji z biurem rachunkowym oraz podatkowym. Skupimy się na temacie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i umów cywilno-prawnych w podmiotach zewnętrznych.
Treść spotkania kierujemy w szczególności do:
Zachęcamy do udziału wszystkie osoby zainteresowane tematyką spotkania.
Podczas webinaru omówione zostaną następujące zagadnienia:
Zachęcamy do udziału!
Absolwent Uniwersytetu Opolskiego Wydziału Ekonomicznego na kierunku Administracja. Ukończył także Studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Pracy z Opola zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia. Od 1997 r. związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi.
Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne. Przez 11 lat pracownik Państwowej Inspekcji Pracy, wcześniej pracował w agencji pracy, gdzie realizował projekty związane z zatrudnianiem osób poza granicami Polski, pracą tymczasową, doradztwem personalnym. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w urzędach zajmujących się kontrolą legalności zatrudnieni.
Wektor Wiedzy Sp. z o.o.
Lawendowa 1, 35-605 Rzeszów
Telefon: 17 283 10 45
biuro@wektorwiedzy.pl
Od 8.00 do 16.00 od PN do PT.
2011-2024 Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone