13.09.2023 | 10.00-15.00 | Lech Janicki
Świat, w którym obecnie żyjemy jest mocno nastawiony na reklamę – jak wygląda działalność Twojej organizacji w tym zakresie? Ile środków przeznaczasz miesięcznie na promocję swoich działań? Potrafisz udokumentować to w taki sposób, aby uzyskać możliwie największy zwrot poniesionych nakładów finansowych?
Metod promocji jest wiele, więc aby zdecydować się na takie, które przyniosą największą korzyść warto przemyśleć swoje działania i zadać sobie kilka pytań:
- reklama na Facebooku czy wkładka do gazety?
- szkolenie produktowe czy udział w konferencji?
- pozycjonowanie w sieci czy konto na Linkedin?
- tradycyjna reklama w lokalnej telewizji i gadżety z logo naszej firmy?
- obiad z kontrahentem lub konkurs bądź akcja premiowa z nagrodami?
Zapraszamy Cię na szkolenie, które pomoże Ci rozwiać wszystkie wątpliwości związane z reklamą i reprezentacją. Wiedza, którą otrzymasz poparta będzie olbrzymią liczbą praktycznych przykładów.
Szkolenie dedykujemy w szczególności dla:
- pracowników i właścicieli biur rachunkowych,
- pracowników działów finansowo-księgowych w przedsiębiorstwach,
- głównych księgowych,
- pracowników zajmujących się marketingiem i promocją,
- przedsiębiorców małych i dużych firm,
ale wszystkie osoby zainteresowane tematem będą mile widziane.
Inwestując w szkolenie uzyskasz m.in.:
- odpowiedzi na pytania odnośnie najlepszych form oraz metod reklamy i reprezentacji,
- podsumowanie praktycznych zasad dokumentowania poniesionych w tym zakresie wydatków dla celów kosztowych,
- wiedzę odnośnie stosowania najnowszych (i od dawna funkcjonujących) ulg podatkowych, które możesz wykorzystać przy rozliczaniu kosztów reklamy i reprezentacji,
- zbiór dobrych praktyk odnośnie organizacji różnego typu imprez firmowych oraz wykorzystywania gadżetów reklamowych.
Więcej informacji znajdziesz w załączonym programie szkolenia.
Zapraszamy!
Prowadzi:
Lech Janicki – prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 8 lat zajmuje się problematyką podatkową i prawną. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu ogólnego prawa podatkowego oraz podatków bezpośrednich. Autor i współautor publikacji oraz komentarzy z zakresu prawa podatkowego oraz prawa pracy na łamach m.in. Rzeczpospolitej i Gazety Prawnej, ekspert podatkowy w mediach (m.in. TVN CNBC) oraz licznych portali branżowych, doświadczony wykładowca szkoleń z zakresu prawa podatkowego.