Terapia behawioralna w teorii i praktyce

Szkolenie „terapia behawioralna w teorii i praktyce” ma na celu wskazanie uczestnikom metod analiz zachowania ludzkiego oraz przykładów wykorzystania terapii poznawczo-behawioralnej. Omówione zostaną wybrane metody i techniki uczenia oraz strategie postępowania w przypadku zaburzeń psychicznych.

 

Czego nauczy Cię szkolenie „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”?

Program szkolenia jednodniowego:

  • Teoretyczne podstawy stosowanej analizy zachowania,
  • Psychoterapia poznawczo-behawioralna — praktyka oparta na badaniach empirycznych
  • Zalecenia NICE i APA dotyczących interwencji psychospołecznych, w tym terapii poznawczo-behawioralnej, w leczeniu zaburzeń psychicznych
  • Terapia poznawczo behawioralna – struktura i przykłady wykorzystania
  • Podstawowe narzędzia stosowanej analizy zachowania w uczeniu nowych umiejętności,
  • Wybrane metody i techniki uczenia:
  • metoda wyodrębnionych prób;
  • uczenie sytuacyjne;
  • skrypty;
  • plany aktywności
  • Praca z zachowaniami nieakceptowanymi społecznie lub utrudniającymi uczenie się,
  • Opracowanie strategii postępowania:
  • zapobieganie i uczenie nowych prawidłowych zachowań,
  • postępowanie w przypadku wystąpienia trudnego zachowania.

 Sesja pytań i zakończenie szkolenia

 

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 6 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 10 osób

Prowadzący

ANNA FABISZAK-MUZYKA – Trener, ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji w programach podnoszących efektywność biznesową. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: obsługi pacjenta ze szczególnymi potrzebami, efektywnej komunikacji, asertywności, sprzedaży i obsługi klienta (w tym trudny klient), negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, sztuki autoprezentacji, zarządzania sobą w czasie, budowania i zarządzania zespołem, obsługi trudnego pacjenta, komunikacji z pacjentem, zarządzania zespołem rozproszonym, zarządzania konfliktem, zarządzania zmianą, efektywnego przywództwa, zarządzania sytuacyjnego. Skupia się na szkoleniach dedykowanych personelowi medycznemu. Prowadziła szkolenia m.in. dla Federacji Porozumienie Zielonogórskie, Naczelnej Izby Lekarskiej, Szpitali i POZ, Ministerstwa Zdrowia. Prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Ekspert w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, planów sukcesji, wartościowania stanowisk pracy, systemów on boarding w organizacjach, systemów kompetencyjnych. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowego Studium Trenerów Grupowych i Podyplomowego Studium Coachingu przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.

 

W 2022 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej. Aby porozmawiać na temat szkoleń w Twojej firmie, skontaktuj się z naszym doradc lub umów rozmowę:

Aleksy Kotala
tel: 17 283 10 23
a.kotala@wektorwiedzy.pl

5/5

Klienci nas oceniają na 4,9/5   Zobacz >>

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca