Program

1. Praktyczne aspekty czasu pracy kierowców:
– Omówienie konieczności przestrzegania norm dotyczących czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i odpoczynków ,
– Normy zawarte w rozporządzeniu (we) nr 561/2006 parlamentu europejskiego i rady z dnia 15 marca 2006 – po zmianach
– Normy zawarte w umowie europejskiej dotyczącej pracy załóg pojazdów wykonujących międzynarodowe przewozy drogowe (aetr) sporządzonej w genewie dnia 01 lipca 1970r.
– Porównanie rozporządzenia 561 i umowy aetr ,
– Sankcje za naruszenie norm rozporządzenia 561/2006 oraz umowy aetr:
– Kierowca,
– Zarządzający transportem,
– Spedytor, dyspozytor, nadawca i inna osoba realizująca czynności związane z przewozem drogowym,
– Podmiot realizujący przewóz,
– Wybrane zagadnienia dotyczące odpowiedzialności z procedury wykroczeń, karnej oraz procedury administracyjnej.
2. Planowanie przewozu drogowego zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym czasu pracy kierowców
– Planowanie przewozu dla jednego kierowcy – ćwiczenie
– Załoga – definicja, efektywność pracy załogi
– Planowanie przewozu drogowego dla załogi.
3. Użytkowanie tachografów
– Nowe obowiązki,
– Najczęściej pojawiające się błędy,
– Sukcesywna wymiana urządzeń.
4. Podsumowanie i odpowiedzi na pytania .
Prowadzący
Maciej Wyrzykowski – Wybitny Ekspert planowania i rozliczania usług transportowych, konsultant wielu firm transportowych i spedycyjnych, od 20 lat związany z transportem i logistyką międzynarodową, doświadczony trener-praktyk. Posiada Certyfikat Kompetencji Zawodowych w transporcie drogowym.
Na co dzień wspiera firmy w sprawach o odszkodowania, specjalizuje się w redagowaniu odwołań od decyzji organów kontrolnych zarówno polskich jak i europejskich, przygotowuje wzorcową dokumentację dla logistyków i spedytorów. Prawdopodobnie jako pierwszy Ekspert w kraju, na kanwie skargi do sądu przygotowanej dla Klienta doprowadził do wyraźnego potwierdzenia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu, braku możliwości karania za przekroczenie nacisku osi wielokrotnej (sygnatura wyroku: II SA/Po 368/14).
Doświadczenie zdobywał pracując jako Inspektor a następnie Naczelnik Wydziału Inspekcji w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego, gdzie przeszedł gruntowne szkolenia prowadzone przez przedstawicieli organów kontrolnych z kilku krajów Europy tzn.: Niemcy (ADR), Francja (czas pracy) Polska (uprawnienia transportowe, przewóz zwierząt, przewóz ładunków szybko psujących ATP).
Dofinansowanie
Od ponad 10 lat wspieramy osoby uczestniczące w naszych kursach w drodze do uzyskaniu środków finansowych na rozwój ich kompetencji. Nasi klienci oszczędzają między 50-100% kosztów kursu dzięki dofinansowaniom.
Nasi specjaliści wyjaśnią Ci jak wygląda cały proces ubiegania się o środki na sfinansowanie kursu lub szkoleń zamkniętych oraz pomogą w skompletowaniu potrzebnych dokumentów. Wystarczy, że umówisz rozmowę. Sprawdź swoja szanse na dofinansowanie:
[popup_trigger id=”10254″ tag=”button” do_default]Kliknij tutaj i umów BEZPŁATNĄ rozmowę teraz![/popup_trigger]