Start na menedżera - Szkolenie

Akademia Menedżera to nowe szkolenie dla przyszłych liderów – menedżerów odpowiedzialnych za pracę z zespołem, realizację ważnych celów, osób które pokierują zespołem w celu osiągnięcia sukcesu. Start na menedżera to szkolenie dla osób o określonych predyspozycjach, które nie boją się wyzwań i realizacji zadań z zespołem.

Szkolenie dla nowych menedżerów

 

JAKI CEL OSIĄGNIESZ?

  • Umiejętność dokonywania podziału zadań  w zespole
  • Umiejętność powiązania strategii funkcjonowania zespołu z celami firmy

Dodatkowe informacje o szkoleniu Start na menedżera:

Szkolenie dla menedżerów trwa 2 dni po 6 godzin zegarowych –  9:00 – 15:00

Otrzymujesz materiały szkoleniowe – kluczowe informacje w wersji elektronicznej.

Możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zamkniętej w Twojej firmie. Sprawdź zakładkę dofinansowanie i umów bezpłatna rozmowę.

Doskonalenie umiejętności przyszłych liderów zespołu

PROGRAM:

W JAKI SPOSÓB I W JAKIM KIERUNKU ROZWIJAĆ WŁASNY POTENCJAŁ MENEDŻERSKI?

  • Ocena swoich kompetencji menedżerskich 
  • Samoświadomość – analiza doświadczeń, myśli i emocji, potrzeby
  • Jak dysponować swoimi mocnymi stronami, a jak rozwijać własne strony do rozwoju?
  • Cechy dobrego menedżera, a samoocena 
  • Dystans władzy czy partnerstwo? – trudne wybory relacji menedżera z podwładnymi
  • Wiarygodność i budowanie atmosfery zaufania
  • Wiedza menedżera, a nieomylność
  • Budowanie autorytetu menedżera

ZESPÓŁ STARTUJĄCEGO MENEDŻERA – METODY POSTĘPOWANIA 

  • Do czego potrzebny jest Ci zespół?
  • Menedżer przejmujący zespół – wyzwania
  • Menedżer budujący zespół – wyzwania
  • Kultura organizacyjna firmy, a kultura zespołu – jak ją kształtować? 
  • Podejście indywidualne w zarządzaniu
  •  Zarządzanie podwładnym: który chce, ale nie potrafi, który nie chce i nie potrafi, który potrafi, ale nie chce, który chce i potrafi
  • Normy, role grupowe, wartości osób w zespole

NARZĘDZIA KOMUNIKACYJNE STARTUJĄCEGO MENEDŻERA 

  • Jak tworzyć i komunikować skuteczną wizję działania zespołu?
  • Spotkanie z zespołem – Twoje pierwsze wystąpienie – spotkanie
  • Informacje, które budzą emocje – rola antycypacji, faktów i umiejętności interpersonalnych
  • Odbieranie i interpretowanie komunikatów płynących z grupy

JAK POWIĄZAĆ STRATEGIĘ DZIAŁANIA ZESPOŁU Z CELAMI ORGANIZACJI? 

  • Wspólne kreowanie celów – jak sprawić by pracownicy utożsamiali się z celami?
  • Synergia grupy. Podział obowiązków/wyznaczanie zakresu odpowiedzialności kluczem sprawnego funkcjonowania zespołu
  • Jak dopasować zadanie do kompetencji i umiejętności pracownika?

JAK PRZEKAZYWAĆ OCZEKIWANIA I DELEGOWAĆ ZADANIA 

  • W jaki sposób przekazać zadanie do wykonania?
  • Jak rozmawiać o kryteriach oceny prawidłowo wykonanego zadania?

JAK MOŻNA WPŁYWAĆ NA MOTYWACJĘ I SPRAWNOŚĆ PRACY ZESPOŁOWEJ KIEDY ZOSTAJESZ MENEDŻEREM ZESPOŁU

  • Orientacja na pracę w zespole
  • Tworzenie klimatu pracy zespołowej
  • Budowanie poczucia wspólnoty interesów
  • Zagrzewanie do wysiłku zespołowego
  • Zaufanie w zespole

TWÓJ PLAN ROZWOJU

  • Co mogę ZACZĄĆ robić?
  • Co mogę PRZESTAĆ robić?
  • Czego mogę WIĘCEJ robić?
  • Czego mogę MNIEJ robić?
  • Co mogę INACZEJ robić?

Dofinansowanie

Od ponad 10 lat wspieramy osoby uczestniczące w naszych kursach w drodze do uzyskaniu środków finansowych na rozwój ich kompetencji. Nasi klienci oszczędzają między 50-100% kosztów kursu dzięki dofinansowaniom.

Nasi specjaliści wyjaśnią Ci jak wygląda cały proces ubiegania się o środki na sfinansowanie kursu lub szkoleń zamkniętych oraz pomogą w skompletowaniu potrzebnych dokumentów. Wystarczy, że umówisz rozmowę. Sprawdź swoja szanse na dofinansowanie:

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej. Aby porozmawiać na temat szkoleń w Twojej firmie, uzupełnij poniższy formularz, lub skontaktuj się z naszym doradcą.

Program zostanie dopasowany do Państwa potrzeb i oczekiwań. 

Opiekun szkolenia i doradca ds. dofinansowań:

Aleksy Kotala
tel: 17 283 10 23
a.kotala@wektorwiedzy.pl

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Mówią o nas:
Zaufali nam: