Samoorganizacja Menedżera i Zarządzanie Czasem – Szkolenie

Szkolenie “Samoorganizacja Menedżera i Zarządzanie Czasem” adresowane jest do menedżerów na różnych szczeblach hierarchii organizacyjnej oraz osób pełniących funkcje kierownicze. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom skutecznych strategii, narzędzi i praktyk, które pozwolą im lepiej zarządzać swoim czasem oraz zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez lepszą samoorganizację.

JAKI CEL OSIĄGNIESZ na szkoleniu Samoorganizacja Menedżera i Zarządzanie Czasem:

  • Umiejętność identyfikacji priorytetów i wyznaczania priorytetów zespołu
  • Umiejętność identyfikacji struktury czasu swojego i pracowników
  • Umiejętność podejmowania decyzji i wpływu na własny proces decyzyjny
  • Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzi do zarządzania czasem

Szkolenie “Samoorganizacja Menedżera i Zarządzanie Czasem” ma na celu dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności i narzędzi niezbędnych do skutecznego zarządzania czasem i zadaniami w roli menedżera. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności, uczestnicy będą w stanie lepiej organizować swoją pracę, efektywniej wykorzystywać czas oraz osiągać wyższe rezultaty w swojej działalności zawodowej.

Dodatkowe informacje o szkoleniu Z samoorganizacji menedżera:

Szkolenie trwa 2 dni po 6 godzin zegarowych –  9:00 – 15:00

Otrzymujesz materiały szkoleniowe – kluczowe informacje w wersji elektronicznej.

Możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zamkniętej w Twojej firmie. Sprawdź zakładkę dofinansowanie i umów bezpłatna rozmowę.

Program

STRUKTURA CZASU – OD CZEGO ZALEŻY EFEKTYWNOŚĆ I SPRAWNA ORGANIZACJA SWOJEGO CZASU W PRACY?

  • Jaką strukturę czasu posiadasz?
  • Jaki wpływ ma Twoja struktura czasu na organizowanie działań i zadań?
  • Kiedy jesteś najbardziej produktywny?
  • “Wewnętrzne linie czasu”, a postrzeganie czasu i funkcjonowanie w pracy

 

CZAS, BIZNES I PIENIĄDZE A FUNKCJONOWANIE ZESPOŁU 

  • Mity i półprawdy o zarządzaniu własnym czasem – dlaczego niektóre techniki nie są skuteczne?
  • Perspektywa krótkodystansowa vs długodystansowa – kto i w jaki sposób pracuje ze względu na cele i czas realizacji zadań?
  • W jaki sposób funkcjonują osoby z różnymi strukturami czasu i jak współpracować ze sobą?
  • Ile kosztuje czas pracy różnych osób, jak się go wartościuje?
  • W jaki sposób wytyczać funkcjonalny przepływ informacji, który usprawni pracę zespołu i nie będzie generować dodatkowych czynności związanych z nowym rozwiązaniem?

 

DELEGOWANIE ZADAŃ JAKO NARZĘDZIE USPRAWNIANIA DZIAŁAŃ

  • W jaki sposób przeciwdziałać mikrozarządzaniu? – czyli jak nie rozdrabniać swojej pracy?
  • Formułowanie realnych, wykonalnych i mierzalnych zadań
  • Jakie zadania delegować?
  • W jaki sposób delegować?
  • Ocena realizacji zadań – jak oceniać jakoś, skuteczność i poziom wykonania zadań

 

PODEJMOWANIE RACJONALNYCH DECYZJI JAKO WYMIAR SKUTECZNOŚCI ZARZĄDZANIA CZASEM

  • Jak przebiega proces decyzyjny? I co jest potrzebne w podejmowaniu decyzji?
  • Złożoność sytuacji problemowej, a potrzeby Twoje, zespołu, organizacji – analiza elementów problemowych
  • Strategie podejmowania trafnych decyzji
  • Decyzje a faktyczne działanie
  • Myślenie perspektywiczne a skutki decyzji

 

TWÓJ PLAN ROZWOJU

  • Co mogę ZACZĄĆ robić?
  • Co mogę PRZESTAĆ robić?
  • Czego mogę WIĘCEJ robić?
  • Czego mogę MNIEJ robić?
  • Co mogę INACZEJ robić?

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca