Rejestr umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych - szkolenie

Zapraszamy na szkolenie pracowników administracji publicznej, samorządu terytorialnego, skarbnicy, sekretarze, kierownicy i pracownicy wydziałów organizacyjnych, kontrolerzy wewnętrzni, informatycy, radcy prawni, radni, osoby odpowiedzialne za udzielanie informacji publicznej, osoby, które będą odpowiedzialne za wprowadzanie danych do rejestru.

Korzyści ze szkolenia: Prezentacja zagadnień dotyczących wprowadzania zawieranych umów do rejestru umów jako nowego obowiązku administracji publicznej, w tym także jst i jednostek podległych. Poznanie zasad i obowiązków jednostek dotyczących rejestru umów, w tym wskazanie obowiązków kierowników jsfp w związku z realizacją ustawy oraz kar za naruszenie przepisów. Możliwość wyjaśnienia na bieżąco problemów dotyczących tematyki szkolenia.

Czas trwania szkolenia: 4 godziny zegarowe – 10.00-14.00

Kiedy: 26 maj, 13 czerwiec, 30 czerwiec 2022 r.

 

Prowadzący szkolenie: 

Małgorzata Czartoryska – Prawnik, wykładowca przedmiotów prawniczych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem. Specjalista z dziedzin: postępowanie egzekucyjne w administracji i sądowe, prawo administracyjne materialne, postępowanie administracyjne, samorząd terytorialny, finanse publiczne, prawo cywilne materialne i procedura cywilna.

Certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem z powodzeniem szkolący pracowników ministerstw (min. Ministerstwo Budownictwa), NIK, UOKiK urzędów wojewódzkich, urzędów miast i gmin, starostw, jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego, urzędów i izb skarbowych, radców prawnych, komorników sądowych.

Współpracownik licznych firm szkoleniowych, stały trener Najwyższej Izby Kontroli. Autor licznych publikacji poświęconych zagadnieniom ochrony danych osobowych ( Conrego, Beck, Kasus Podatkowy, Platforma Edukacyjna Project System, Infor).

 

Program szkolenia:

  1. Źródła prawne obowiązku prowadzenia rejestru umów, zasada jawności i przejrzystości, uzasadnienie regulacji prawnej.
  2. Co to jest rejestr umów, w jakiej formie należy prowadzić rejestr umów, wzór Rejestru.
  3. Umowa jako informacja publiczna, umowy które mogą podlegać udostępnieniu.
  4. Katalog informacji o umowach jednostki sektora finansów publicznych zawartych w Rejestrze.
  5. Okoliczności traktowania faktury jako umowy.
  6. Od kiedy obowiązuje nakaz wpisywania umów do Rejestru.
  7. Jakie umowy publikowane są w Rejestrze ( próg kwotowy, zmiana umowy, uzupełnienia w treści umowy, w jakim terminie należy dokonać ujawnienia umowy w Rejestrze).
  8. Dostęp do informacji opublikowanych w Rejestrze.
  9. Dane ujawniane w Rejestrze a obowiązki wynikające z przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
  10. Kto w jednostce sektora finansów publicznych odpowiada za prowadzenie Rejestru umów.
  11. Sankcje za niezamieszczenie informacji w rejestrze umów albo podanie w nim danym niezgodnych z prawdą.

    W 2021 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

    • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
    • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

    Państwa opinia jest dla nas ważna.
    Dziękujemy za zaufanie!

    Zarezerwuj miejsce - wybierz ilość uczestników, datę i dodaj do koszyka (cena netto):

    249,00 299,00 

    Wyczyść
    5/5

    Klienci nas oceniają na 4,9/5   Zobacz  >>

    Podobne kursy i szkolenia:

    Mówią o nas:
    5/5

    4.9/5 Tak oceniają nas nasi klienci. Zobacz więcej tu.

    Przez ponad 10 lat zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji