Projektowanie doświadczeń konsumenckich (consumer experience) – szkolenie

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników usługi umiejętności koniecznych do prawidłowego i sprawnego projektowania i zarządzania pozytywnymi doświadczeniami Konsumenta w internecie (Customer Experience). Czego nauczy Cię szkolenie „Projektowanie doświadczeń konsumenckich (consumer experience)”?

 

Cel szkolenia Projektowania doświadczeń konsumenckich (consumer experience):

  1. Zrozumienie znaczenia projektowania doświadczeń konsumenckich dla sukcesu biznesowego.
  2. Doskonalenie umiejętności w identyfikowaniu i analizowaniu potrzeb klientów.
  3. Nabycie praktycznych narzędzi i technik projektowania doświadczeń konsumenckich.
  4. Budowanie silnej marki i zwiększanie lojalności klientów poprzez doskonałe doświadczenia zakupowe.

 

Szkolenie z projektowania doświadczeń konsumenckich (consumer experience) ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego projektowania i zarządzania doświadczeniami swoich klientów. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie tworzyć unikalne i satysfakcjonujące doświadczenia zakupowe, co przyczyni się do wzrostu zadowolenia klientów oraz sukcesu ich biznesu.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Projektowanie doświadczeń konsumenckich (consumer experience)”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 18 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Program

Program szkolenia trzydniowego:

Wstęp. CX nadrzędnym celem marki

  • Czym jest doświadczenie Klienta? CX/UX, usability, funkcjonalność, ergonomia
  • Podróż Klienta w czasie. Ścieżka zakupowa, mikromomenty, ZMOT, nowa AIDA
  • Nowe generacje. Pokolenie Z
  • Treści w lejku zakupowym
  • Ewolucja zachowań, trendy i zjawiska w CX

 

Planowanie CX we współpracy z agencją

  • Co jest najważniejsze w briefie? USP/KSP, insighty klienckie, RTB
  • Najważniejsze cele w digital marketingu: wyświetlenia, kliknięcia /wizyty, konwersje

 

Znaczenie CX w budowie witryny

  • Planowanie witryny. Makiety, badania
  • Architektura informacji, nawigacja
  • Budowa doskonałej witryny sklepowej
  • Personalizacja treści
  • Bezpieczeństwo i poufność danych
  • Heurystyki Nielsena

 

Znaczenie CX w optymalizacji witryny

  • Czym jest SEO?
  • Jak działa wyszukiwarka?
  • Jak wyszukują internauci?
  • Pozycjonowanie witryny w Google
  • Słowa kluczowe kluczem do sukcesu
  • Doświadczane problemy techniczne
  • Szybkość ładowania stron
  • Jak tworzyć treści i opisy produktów na witrynę sklepową pod kątem SEO?

 

Znaczenie CX w pozyskiwaniu linków z zewnątrz

  • Pozyskiwanie linków zewnętrznych a CX
  • Reklama natywna
  • Jak pisać? Konstrukcja idealnego artykułu
  • 7 złotych zasad webwritingu

 

CX a reklama display, wideo

  • Co to znaczy dobra reklama display?
  • Co irytuje internautów? Kontrreklamowi, ślepota reklamowa
  • Jak tworzyć reklamę display? Konwertujące reklamy
  • Pozycjonowanie filmów na kanale własnym w YouTube
  • Jak tworzyć reklamę wideo? Storytelling, zasada ABCD, YT Studio

 

Znaczenie CX w reklamie w wyszukiwarce

  • Planowanie reklamy w internecie. Podejście tradycyjne vs programatyczne
  • Panowanie reklamy w Google Ads
  • Jak tworzyć treści reklam? Praca nad Quality Score

 

Znaczenie CX w mobile marketingu

  • Dlaczego RWD jest ważne?
  • Budowa serwisów mobilnych

 

Znaczenie CX w e-mail marketingu

  • Praca nad OR. Nadawca i tytuł maila
  • Inspirujące newslettery
  • 7 złotych zasad konstruowania doskonałego newslettera, nakierowanego na konwersje

 

Znaczenie CX w mediach społecznościowych

  • Gdzie jest Klient?
  • Do kogo pisać? Co pisać? Jak pisać? Kiedy pisać? Zasady 4C, 4U
  • Marketing wpływu (influencerzy)
  • RTM, marketing kontekstowy
  • Słuchanie mediów społecznościowych. Dialogizacja

 

Znaczenie CX w E-Commerce

  • Modele zachowań internautów na witrynie sklepowej
  • 6 zasad wiarygodności w e-sklepie
  • Doskonałe opisy i przyciągające zdjęcia produktów
  • Proces zamówieniowy. Dlaczego Klienci porzucają koszyki?
  • Odzyskiwanie porzucanych koszyków
  • Silniki rekomendacyjne. Cross-sell, upsell
  • Audyt UX/CX e-sklepu

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

 

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca