Prowadzący
ANNA FABISZAK-MUZYKA – Trener, ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji w programach podnoszących efektywność biznesową. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: obsługi pacjenta ze szczególnymi potrzebami, efektywnej komunikacji, asertywności, sprzedaży i obsługi klienta (w tym trudny klient), negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, sztuki autoprezentacji, zarządzania sobą w czasie, budowania i zarządzania zespołem, obsługi trudnego pacjenta, komunikacji z pacjentem, zarządzania zespołem rozproszonym, zarządzania konfliktem, zarządzania zmianą, efektywnego przywództwa, zarządzania sytuacyjnego. Skupia się na szkoleniach dedykowanych personelowi medycznemu.
Prowadziła szkolenia m.in. dla Federacji Porozumienie Zielonogórskie, Naczelnej Izby Lekarskiej, Szpitali i POZ, Ministerstwa Zdrowia. Prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Ekspert w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, planów sukcesji, wartościowania stanowisk pracy, systemów on boarding w organizacjach, systemów kompetencyjnych. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowego Studium Trenerów Grupowych i Podyplomowego Studium Coachingu przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.
Program
Program szkolenia jednodniowego:
1.Rozwój mózgu w kontekście rozwoju emocjonalnego.
2.Wybrane teorie dotyczące emocji.
3.Geneza i rodzaje zaburzeń rozwoju emocjonalnego u dzieci.
4.Specyfika i problemy poszczególnych etapów rozwoju.
5.Jakie są przyczyny trudnych zachowań dziecka?
6.Kiedy zachowanie dziecka można uznać za zaburzone?
7.Jakie zasady pracy z dzieckiem działają w stanie pobudzenia i ataku agresji?
8.Jak możemy pomóc dziecku w zmianie zachowania?- konstruktywne reagowanie na konkretne trudne zachowania ucznia.
9.Jakie zasady pracy wypracować z klasą, w której jest „trudne dziecko”?
10.Jak rozmawiać z rodzicami ucznia, który przejawia zachowania agresywne?
11.Zaburzenia przywiązania – charakterystyka poszczególnych typów więzi.
12.Zaburzenia lękowe – rodzaje, objawy, pomoc.
13.Pobudzenie i zahamowanie emocjonalne.
Sesja pytań i zakończenie szkolenia