Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing) – Szkolenie

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników usługi umiejętności koniecznych do prawidłowego i sprawnego planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych (content marketing). Czego nauczy Cię szkolenie „Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)”?

 

Cel szkolenia Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing):

  1. Zrozumienie roli content marketingu w budowaniu marki i pozyskiwaniu klientów.
  2. Doskonalenie umiejętności w planowaniu strategii content marketingowych.
  3. Nabycie praktycznych umiejętności tworzenia różnorodnych treści marketingowych.
  4. Wykorzystanie narzędzi i platform do skutecznej dystrybucji treści w Internecie.

 

Szkolenie z planowania, tworzenia i dystrybuowania treści marketingowych (content marketing) ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego wykorzystania treści do budowania marki i generowania sprzedaży. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie tworzyć atrakcyjne i wartościowe treści, które przyciągną uwagę klientów i wspierają rozwój ich biznesu.

 

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 18 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

Program

Program szkolenia trzydniowego:

Czym jest marketing treści (Content Marketing=CM)? Definicje, liczby, trendy

  • Rynek CM w Polsce
  • Formy treści
  • Reklama natywna
  • Trendy, zjawiska, tendencje w CM

 

Content Marketing w planie marketingowym

  • Customer Journey
  • AIDA
  • ROPO, Showrooming, ROTOPO
  • ZMOT
  • Mikromomenty
  • Marketing treści we współdziałaniu z innymi narzędziami marketingowymi
  • Treści w lejku zakupowym

 

Marketing treści a reklama natywna. Jak pisać do internetu?

  • Co mówią eksperci?
  • Newsy a evergreeny
  • 7 złotych zasad

 

Marketing treści w SEM

  • Praca nad Quality Score
  • Konwertujące reklamy – przykłady

 

Marketing treści a reklama graficzna (display)

  • Klikane reklamy display – przykłady
  • Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta? Techniki perswazyjne

 

Reklama wideo w służbie e-commerce’u

  • Pozycjonowanie filmów na kanale własnym w YouTube
  • Zasada reklamy ABCD na YouTube
  • Narzędzie YouTube Video Builder
  • Narzędzie YouTube Studio
  • Humor emocje, dziedzictwo

 

Marketing treści w E-Mail Marketingu

  • 7 zasad projektowania wiadomości sprzedażowej e-mail (conversion-centered design)
  • Segmentacja Odbiorców
  • Personalizacja treści
  • Marketing Automation
  • Inspirujące newslettery – przykłady

 

Marketing treści w Social Mediach

  • Marketing wpływu (influence marketing)
  • Marketing szeptany (buzz marketing)
  • Marketing wirusowy
  • Real-Time Marketing
  • Słuchanie mediów społecznościowych
  • Dialog
  • Jak dotrzeć do Generacji Z?
  • Angażujące posty – przykłady

 

Marketing treści w E-Commerce

  • Jak pisać opisy produktów do e-sklepu?
  • 6 zasad wiarygodności w e-sprzedaży
  • Przyciągające zdjęcia produktów – zasady

 

Dystrybucja treści w internecie

  • Artykuły natywne i sponsorowane
  • Silniki rekomendacyjne: „może cię zainteresować również…”
  • Content recycling

 

Skuteczność marketingu treści

  • Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w e-sklepie na jego pozycję w Google?
  • Zaangażowanie Konsumenta
  • Miary, wskaźniki, KPI
  • Czym mierzyć?

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

 

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca