Cross-selling i up-selling usług

Szkolenie “Cross-selling i Up-selling Usług” skierowane jest do pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta, którzy chcą doskonalić umiejętności sprzedażowe i zwiększyć efektywność działań marketingowych. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych narzędzi niezbędnych do skutecznego stosowania technik cross-sellingu i up-sellingu w celu zwiększenia sprzedaży usług.

 

Podstawowe cele szkolenia z cross-sellingu i up-sellingu usług to:

  • Zapoznanie uczestników z najnowszymi skutecznymi technikami sprzedaży,
  • Przedstawienie podstawowych zasad rozmowy handlowej z gościem,
  • Zapoznanie uczestników z etapami rozmowy handlowej i przećwiczenie ich,
  • Budowanie trwałych i efektywnych relacji z gośćmi,
  • Zrozumienie roli pracownika recepcji i SPA w procesie sprzedaży,
  • Opanowanie technik zamykania sprzedaży i oddalania obiekcji,
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez zastosowanie modeli cross-sellingu i up-sellingu,
  • Poznanie wybranych technik wywierania wpływu w sprzedaży,
  • Zwiększenie motywacji pracowników recepcji i SPA w sprzedaży dodatkowych usług i rozwoju hotelu/ośrodka

 

Szkolenie “Cross-selling i Up-selling Usług” ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego stosowania technik cross-sellingu i up-sellingu w celu zwiększenia sprzedaży usług. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności, uczestnicy będą w stanie lepiej zrozumieć potrzeby klientów, identyfikować potencjalne okazje sprzedażowe oraz efektywnie je wykorzystywać, co przyczyni się do wzrostu przychodów i lojalności klientów.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu Cross-selling i up-selling usług:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe.
  • Czas trwania: 2 spotkania po 6 godzin zegarowych. Możliwość zrealizowania każdego z tematów oddzielnie. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 20 osób.

Program

Budowanie przekonania do produktu i firmy

  • Rola pracownika w wyborze rozwiązania,
  • Cecha pierwotna – to, czego nie mają inne hoteli/ośrodków,
  • Cecha wtórna – to czym różnimy się od innych hoteli/ośrodków,
  • Warunki zakupowe: finansowe, użytkowania, przekonania,
  • Wykorzystanie świadomości istnienia warunków zakupowych w praktyce sprzedaży.

 

Proces komunikacji interpersonalnej

  • Jak odbieramy i przetwarzamy informację,
  • Wymiana informacji i komunikacja z klientem/gościem,
  • Techniki zadawania pytań i aktywnego słuchania w sprzedaży,
  • Zachowania niewerbalne – znaczenie i możliwości ich wykorzystania,
  • Zachowania niewerbalne w rozmowie telefonicznej w kontakcie bezpośrednim,
  • Komunikacja werbalna i jej specyfika,
  • Słuchanie pasywne vs słuchanie aktywne.

 

Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z gośćmi

  • Techniki zjednywania i nawiązywania kontaktu z gościem,
  • Efekt poznawcze i ich wykorzystanie.

 

Specyfika sprzedaży przez w formule cross-sellingu i up-sellingu

  • Zasady sprzedaży w modelu cross–selling i up–selling,
  • Korzyści płynące z wykorzystania modelu,
  • Warsztaty sprzedaży w modelu cross-selling i up-selling.

 

Prezentacja rozwiązania językiem korzyści

  • Zadawanie pytań odnoszących się do potrzeb,
  • Wzbudzanie zainteresowania klienta poprzez zadawanie pytań odnoszących się do potrzeb
    i je wywołujących,
  • Prowadzenie prezentacji w oparciu o metodę PCKW: pochwała – cecha – korzyść – wniosek,
  • Zastosowanie metody PCKW w praktyce,
  • Wywoływanie chęci zakupu w oparciu o presupozycję czasu.

 

Zastrzeżenia klienta/gościa i sposoby ich przełamywania

  • Czy, kiedy i jak reagować na obiekcje,
  • Technika odczuć własnych i projektowanych.

 

Reguły i zasady wywierania wpływu

  • Sześć reguł wpływu społecznego,
  • Trzy zasady wywierania wpływu,
  • Potęga dialogu.

 

Techniki finalizowania sprzedaży

  • Zamykanie zakładające,
  • Pytania w oparciu o presupozycję ograniczonego wyboru,
  • Zamykanie sprzedaży.

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

Prowadzący

Arkadiusz Bednarski – praktyk sprzedaży i trener z ponad 26-letnim doświadczeniem. Szkoli i doradza zarówno wielkim korporacjom, jak i małym rodzinnym firmom z różnych branż. Przeszkolił osobiście ponad 12.000 osób z 23 krajów. Specjalizuje się w sprzedaży, obsłudze klienta, negocjacjach oraz rozwoju osobistym. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Morskiego w Gdyni oraz studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS w Warszawie w zakresie negocjacji i mediacji.
Jego dewizą są słowa „Nie sprzedawaj, pomóż kupować”. Jest autorem 16 książek, w tym trzech bestsellerów oraz superbestselleru „Mistrz Sprzedaży”. Ponadto pełni funkcję jurora w wielu turniejach negocjacyjnych. Między innymi Warsaw Negotiation Round i Studenckim Turnieju Negocjacyjnym Szkoły Głównej Handlowej.

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca