Asertywna komunikacja – szkolenie

Celem szkolenia Asertywna komunikacja jest przygotowanie uczestników do stosowania efektywnych komunikatów asertywnych w kontaktach z dostawcami.  Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Szkolenie z asertywnej komunikacji zostało stworzone dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności w wyrażaniu siebie w sposób asertywny, pewny siebie i z szacunkiem dla innych. Asertywna komunikacja jest kluczowym narzędziem w wielu dziedzinach życia, zarówno zawodowych, jak i osobistych, umożliwiając skuteczne wyrażanie swoich potrzeb, poglądów i uczuć bez naruszania granic innych osób.

Cele szkolenia Asertywna komunikacja:

  1. Zrozumienie różnic między asertywną, agresywną i bierną komunikacją.
  2. Doskonalenie umiejętności asertywnego wyrażania siebie.
  3. Nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi.
  4. Budowanie pewności siebie w kontaktach interpersonalnych.
  5. Rozwijanie umiejętności słuchania aktywnego.
  6. Kreowanie pozytywnych relacji opartych na wzajemnym szacunku.

 

Szkolenie z asertywnej komunikacji umożliwia uczestnikom rozwijanie umiejętności niezbędnych do skutecznej i harmonijnej komunikacji zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą pewni siebie w wyrażaniu swoich myśli i potrzeb, co przyczyni się do budowania pozytywnych relacji z otoczeniem.

Korzyści po szkoleniu Asertywna komunikacja:

  • będą potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych, 
  • będą potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji,
  • będą znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy, potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem, 
  • z właściwej perspektywy będą oceniać problemy, ludzi i relacje, 
  • będą potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby, 
  • będą potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną, 
  • nauczą się neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu Asertywna komunikacja:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 7 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji.
  • Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub drukowanej. 
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Program szkolenia

KOMUNIKACJA A OSOBOWOŚĆ

  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań ludzi

 

TRUDNY KLIENT

  • Dlaczego klient staje się trudny?
  • Radzenie sobie w wymagających sytuacjach

 

ASERTYWNOŚĆ W KOMUNIKACJI

  • Asertywna postawa
  • Komunikowanie barier
  • Umiejętność odmowy 
  • Przekazywanie konkretnych oczekiwań
  • Indywidualna mapa asertywności

 

WARSZTAT TECHNIK ASERTYWNYCH

  • Projektowanie dedykowanych  komunikatów asertywnych

Prowadzący

Piotr Jankowski – trener sprzedaży, obsługi klienta, mówca i prelegent, autor książek rozwojowych. Certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Structogram Training System. Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej.

Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 25 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu.

Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca