Aktywna sprzedaż i obsługa klienta – szkolenie

Szkolenie “Aktywna Sprzedaż i Obsługa Klienta” jest przeznaczone dla pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta oraz wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznych technik i narzędzi umożliwiających skuteczną sprzedaż produktów lub usług oraz zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi.

 

CEL szkolenia Aktywna sprzedaż i obsługa klienta

● Wzrost sprzedaży – zwiększenie aktywności i kreatywności pracowników w kontaktach z klientami
● Wzrost orientacji biznesowej
● Zmiana postawy i wzrost świadomości roli sprzedaży dla kondycji i dalszego rozwoju firmy i handlowca/doradcy
● Profesjonalne stosowanie technik sprzedaży na jej poszczególnych etapach od otwarcia do zamknięcia
● dopasowanie technik sprzedażowych do sytuacji kontaktu z klientem
● Budowanie profesjonalizmu w procesie sprzedaży, wpływanie na lojalność klientów i przywiązanie do firmy

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu Aktywna sprzedaż i obsługa klienta:

Szkolenie trwa 6 godzin zegarowych –  9:00 – 15:00
Jeśli termin nie odpowiada, otrzymasz nagranie ze szkolenia do obejrzenia do 7 dni po szkoleniu.

Otrzymujesz materiały szkoleniowe – kluczowe informacje w wersji elektronicznej.

Możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zamkniętej w Twojej firmie. Sprawdź zakładkę dofinansowanie i umów bezpłatna rozmowę.

Program

PROGRAM:

JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ SIEBIE I INNYCH W PROCESIE KOMUNIKACJI?

  • Najpierw słuchaj, potem mów.
  • Odkrywanie własnych barier utrudniających uważne słuchanie.
  • Nieporozumienia i możliwość ich unikania
  • Cechy dobrego komunikatu.
  • Co to znaczy być spójnym w komunikacji?
  • Wejdź w cudze buty czyli empatia jako wsparcie dobrej komunikacji.
  • Inteligencja emocjonalna jako warunek elastyczności w komunikacji.

 

KIEROWANIE ROZMOWĄ ZA POMOCĄ PYTAŃ

  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania
  • Korzyści z zadawania pytań
  • Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Metody prowadzenia rozmowy poprzez zadawanie pytań

 

AKTYWNE SŁUCHANIE I MÓWIENIE

  • Nadawanie a interpretacja
  • Parafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumienia
  • Klaryfikacja
  • Precyzowanie informacji
  • Przekazywanie instrukcji
  • Weryfikowanie informacji już posiadanych
  • Informacja zwrotna od pracownika
  • Podsumowanie rozmowy

 

SPRZEDAŻOWY SPOSÓB MYŚLENIA

  • Istota procesu sprzedaży
  • Sprzedaż jako sposób myślenia i działania
  • Jaki sposób myślenia pomaga nam być efektywnym, a jaki niszczy naszą efektywność w sprzedaży

 

TECHNIKI KOMUNIKACYJNE W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Techniki komunikacyjne przydatne w procesie obsługi klienta i podczas rozmowy sprzedażowej
  • Prowadzenie rozmowy z klientami – od nawiązania kontaktu, poprzez identyfikację potrzeb do zamknięcia sprzedaży
  • Rola pytań w kontakcie z klientami, sztuka udzielania odpowiedzi
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta niezdecydowanego

 

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW W PROCESIE SPRZEDAŻY

  • Postawy klientów i ich rola w podejmowaniu decyzji o zakupie  Negocjacje z klientem
  • Techniki reagowania na zastrzeżenia i obiekcje:
  • „Techniki przyjęcia obiekcji”, „Przejścia na 
stronę klienta”, „Zdarta płyta i powrót do języka korzyści”, „Wykorzystanie obiekcji jako nagrody”

 

CROSS-SELLING I UP-SELLING

  • Zasady działania cross-sellingu i up-sellingu w praktyce
  • Techniki stosowania cross-sellingu i up – sellingu

 

Czas trwania szkolenia: 2dni (2 x 6 godzin)

W 2024 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.

Kliknij wyżej “Porozmawiaj z doradcą”, nastepnie umów rozmowę. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zorganizować to szkolenie dla Ciebie!

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.

Agnieszka Nowak

Księgowa

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca

Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.

Klient

Główna Księgowa

Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.

Klient

Księgowa

Kim jesteśmy?

Od roku 2011, często mierząc się z wieloma przeszkodami, rozwijamy skrzydła i codziennie staramy się być coraz lepsi. Dla Ciebie i Twojej firmy, dla nas, dla innych, dla planety. Przez ponad dekadę nabraliśmy sporej praktyki, dlatego wiemy jak uczyć, żeby nauczyć.

Szkolimy pracowników działów księgowych, kadrowych i wielu innych. Nasze szkolenia i kursy obejmują najbardziej aktualny zestaw wiedzy praktycznej, przekazywanej przez trenerów praktyków z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży i 5 lat w szkoleniach.

W naszym portfolio znajdziesz:

400+

Cenionych trenerów

Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.

1500 +

Spotkań szkoleniowych rocznie

Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.

7000 +

Uczestników szkoleń i kursów rocznie

Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.