Prowadzący
ANNA FABISZAK-MUZYKA – Trener, ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji w programach podnoszących efektywność biznesową. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: obsługi pacjenta ze szczególnymi potrzebami, efektywnej komunikacji, asertywności, sprzedaży i obsługi klienta (w tym trudny klient), negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, sztuki autoprezentacji, zarządzania sobą w czasie, budowania i zarządzania zespołem, obsługi trudnego pacjenta, komunikacji z pacjentem, zarządzania zespołem rozproszonym, zarządzania konfliktem, zarządzania zmianą, efektywnego przywództwa, zarządzania sytuacyjnego. Skupia się na szkoleniach dedykowanych personelowi medycznemu. Prowadziła szkolenia m.in. dla Federacji Porozumienie Zielonogórskie, Naczelnej Izby Lekarskiej, Szpitali i POZ, Ministerstwa Zdrowia. Prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Ekspert w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, planów sukcesji, wartościowania stanowisk pracy, systemów on boarding w organizacjach, systemów kompetencyjnych. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowego Studium Trenerów Grupowych i Podyplomowego Studium Coachingu przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.
Program
Program szkolenia jednodniowego:
- Teoretyczne podstawy stosowanej analizy zachowania,
- Psychoterapia poznawczo-behawioralna — praktyka oparta na badaniach empirycznych
- Zalecenia NICE i APA dotyczących interwencji psychospołecznych, w tym terapii poznawczo-behawioralnej, w leczeniu zaburzeń psychicznych
- Terapia poznawczo behawioralna – struktura i przykłady wykorzystania
- Podstawowe narzędzia stosowanej analizy zachowania w uczeniu nowych umiejętności,
- Wybrane metody i techniki uczenia:
- metoda wyodrębnionych prób;
- uczenie sytuacyjne;
- skrypty;
- plany aktywności
- Praca z zachowaniami nieakceptowanymi społecznie lub utrudniającymi uczenie się,
- Opracowanie strategii postępowania:
- zapobieganie i uczenie nowych prawidłowych zachowań,
- postępowanie w przypadku wystąpienia trudnego zachowania.
Sesja pytań i zakończenie szkolenia