12.05.2025 | 10.00-15.00 | Małgorzata Czartoryska
Czy wiesz kto i od kiedy ma obowiązek korzystania z systemu doręczeń elektronicznych? Potrafisz wskazać konsekwencje formalne i materialne wynikające z posiadania adresu do doręczeń elektronicznych? Zastanawiasz się jakie sprawy zostały wyłączone z systemu doręczeń elektronicznych?
Od 1 stycznia 2025 roku obowiązuje nowy system doręczeń elektronicznych, który wprowadził szereg zmian w komunikacji między podmiotami publicznymi a niepublicznymi. Zrozumienie zasad funkcjonowania e-Doręczeń jest kluczowe dla wszystkich, którzy przejmą nowe obowiązki związane z odbiorem i wysyłką dokumentów urzędowych.
Z myślą o konieczności szczegółowego poznania tego systemu, wraz z ekspertem przygotowaliśmy szkolenie, które pozwoli Ci zdobyć kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania systemu, który docelowo ma zastąpić doręczenia za pośrednictwem systemu e-PUAP. Oprócz niezbędnych informacji na temat podstaw prawnych oraz obowiązków informacyjnych nie zabraknie również praktycznych aspektów inicjowania usług. Podczas spotkania omówimy też, jakie konsekwencje dla firm i instytucji publicznych będzie miało wpisanie adresu do doręczeń elektronicznych do oficjalnej bazy.
Na szkolenie zapraszamy w szczególności:
- przedstawicieli instytucji publicznych oraz firm prywatnych zobowiązanych do stosowania nowych regulacji
- pracowników działów księgowości,
- specjalistów ds. kadr i płac,
- pracowników i właścicieli biur rachunkowych,
- osoby odpowiedzialne za obieg dokumentów w firmie,
- administratorów systemów EZD i e-Doręczeń,
- wszystkie osoby zainteresowane tematyką spotkania.
Dzięki udziałowi w tym spotkaniu:
- poznasz nowe zasady doręczeń elektronicznych obowiązujące od 2025 roku,
- dowiesz się jakie kroki należy podjąć, aby właściwie przygotować firmę do wdrożenia e-Doręczeń,
- zdobędziesz niezbędną wiedzę i praktyczne wskazówki na temat funkcjonowania systemu doręczeń elektronicznych,
- przeanalizujesz przepisy prawne i na ich podstawie zaznajomisz się z obowiązkami spoczywającymi na Twojej organizacji,
- zyskasz umiejętności pozwalające skutecznie zarządzać korespondencją elektroniczną.
Poznaj z nami e-Doręczenia i dostosuj się do nowych regulacji!
Zaprasza:
Małgorzata Czartoryska – prawnik, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. W 1999r. ukończyła aplikację administracyjną. Wykładowca przedmiotów prawniczych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, współpracownik licznych firm szkoleniowych, certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem z powodzeniem szkolący z ochrony danych osobowych pracowników ministerstw (min. Ministerstwo Budownictwa, Ministerstwo Rozwoju i Finansów, GIOŚ), organów kontroli finansowej, UOKiK urzędów wojewódzkich, urzędów miast i gmin, starostw, jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego, urzędów i izb skarbowych, radców prawnych, komorników sądowych. Stały trener Najwyższej Izby Kontroli. Autor licznych publikacji poświęconych zagadnieniom ochrony danych osobowych (Conrego, Beck, Kasus Podatkowy, Platforma Edukacyjna Project System, Infor). Od 2015 r. pełni wykonuje funkcje ABI w jednostkach samorządu terytorialnego, spółdzielni mieszkaniowej. Od 2015r. przeprowadza audyty w zakresie ochrony danych osobowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, placówkach oświatowych, szpitalach, hotelach, wydawnictwach, wojsku polskim.