Prowadzący
LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.
Program
Program szkolenia dwudniowego:
Internauta, czyli kto?
- Internauci w Polsce i na świecie
- Kluczowe aktywności w sieci
- FOMO
Wydawcy
- Top-20
- Ewolucja popularności
Trendy w mediach cyfrowych
- Zjawiska internetowe
- Smartfonizacja
- Ślepota reklamowa – jak zaradzić? Adaptacja branzy
- Multiscreening
- Sztuczna inteligencja
- Big Data
- Social Media; influencerzy
Rynek reklamowy w Polsce
- Wielkość i wartość rynku
- Podział tortu reklamowego
- Podmioty
- Wskaźniki sukcesu (KPI)
Współpraca z agencjami
- Brief
- Modelowy proces zakupowy
Podstawowe pojęcia marketingu online
- Podróż konsumenta, ZMOT, mikromomenty
Omnichannel
Planowanie kampanii reklamowej online
- Od definicji do realizacji kampanii
Źródła wiedzy
- Definiowanie celów
- Lejek sprzedażowy
- Konwersje = sprzedaż jako cel kampanii
- Definiowanie grup docelowych; persona, generacje, grupy docelowe
- Inbound vs Outbound Marketing
Narzędzia i działania w internecie
Budżetowanie kampanii
- Mierzenie efektywności; KPI
Etapy planowania kampanii
Zarządzanie efektywnością kampanii
Sesja pytań i zakończenie szkolenia