Program szkolenia
WSTĘP DO PROSPECTINGU
- Czym jest prospecting?
- Zasada 3/37/60
- Dlaczego handlowcy nie podejmują działań prospectingowych?
- Czynniki determinujące sukces
- Etapy procesu prospectingu
PLANOWANIE
- SMART
- Lejek sprzedaży
- Konwersja
- Aktywny plan poszukiwania klientów
- Strategia działania
PRZYGOTOWANIE
- Kim jest mój idealny klient?
- Decydenci w firmie
- Wyzwalacze, czyli okazje
METODY POZYSKIWANIA KLIENTÓW
KONTAKT Z KLIENTEM
- Pierwszy telefon
- Pierwszy mail
POLECENIA I REKOMENDACJE
- Drzewo poleceń
- Networking
Prowadzący
Piotr Jankowski – trener sprzedaży, obsługi klienta, mówca i prelegent, autor książek rozwojowych. Certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Structogram Training System. Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej.
Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu.
Podczas 25 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.