Etykieta w biznesie – szkolenie

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do sprawnego i komfortowego poruszania się podczas kontaktów służbowych i opieki nad gośćmi podczas wizyty (towarzyszenie). Etykieta w biznesie  porusza takie obszary, jak: zasady przedstawiania sobie osób, zasadę precedencji, wizerunek biznesowy, zasady towarzyszenia, korespondencji email, telefonów służbowych.

Cele szkolenia Etyka w biznesie:

  1. Zrozumienie znaczenia etyki w biznesie.
  2. Poznanie kluczowych norm etycznych obowiązujących w środowisku biznesowym.
  3. Rozwijanie umiejętności identyfikacji i analizy sytuacji etycznych.
  4. Doskonalenie umiejętności podejmowania etycznych decyzji w kontekście biznesowym.
  5. Budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i zasadach etycznych.
  6. Nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami etycznymi w miejscu pracy.

 

Korzyści szkolenia Etyka w biznesie:

  • Zrozumieją, jakie są zachowania w roli gościa i gospodarza
  • Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną opiekę nad gościem podczas jego wizyty w firmie 
  • Dowiedzą się jakie są zasady wizerunku biznesowego
  • Poznają zasady powitania i przedstawiania sobie osób 
  • Nauczą się dobrych zasad podczas telefonowania i rozmów przez telefon
  • Poznają etykietę w korespondencji e-mail

 

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu Etyka w biznesie:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 14 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji.
  • Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub drukowanej. 
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Program

Program szkolenia dwudniowego:

WSTĘP DO ETYKIETY BIZNESOWEJ
Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia

PREZENTACJA I PRZEDSTAWIANIE OSÓB
Zasada precedencji
Powitanie osób – wytyczne
Przedstawianie sobie osób
Hierarchia i role
Kontakt wzrokowy i uścisk dłoni

ETYKIETA STROJU SŁUŻBOWEGO
Pierwsze wrażenie
Język ciała
Dress code
Wizytówki – wygląd, zasada wręczania

ETYKIETA WŚRÓD PRACOWNIKÓW
Przełożeni i podwładni
Wśród pracowników

ZASADY PRZYJMOWANIA GOŚCI
Towarzyszenie

TELEFON A ETYKIETA BIZNESOWA
Automatyczna sekretarka i poczta głosowa
Telefon – trudne sytuacje
Ogólne zasady grzecznościowe
Rozmowa służbowa a prywatna

KORESPONDENCJA BIZNESOWA
Listy i pisma
Korespondencja mailowa
Zasady formułowania pism

FAUX PASS – UCHYBIENIA I WPADKI
Przy przedstawianiu się
Podczas telefonowania

Prowadzący

Piotr Jankowski – trener sprzedaży, obsługi klienta, mówca i prelegent, autor książek rozwojowych. Certyfikowany konsultant MTQ 48 oraz Structogram Training System. Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe.

Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 25 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca