3 filary sukcesu kadrowego – kadry i płace, zarządzanie stresem oraz cyberbezpieczeństwo

Jesteś specjalistą ds. kadr i płac? Chcesz być na bieżąco z najnowszymi zmianami w przepisach prawa pracy, usprawnić procesy kadrowe w swojej firmie i wymienić się doświadczeniami z osobami z tej samej branży? A może chcesz dowiedzieć się, jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne i dobrostan w zawodzie?

 Jeśli tak, ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Zapraszamy na konferencję, która połączy wiedzę prawną, bezpieczeństwo w sieci  oraz aspekty związane z dobrostanem w pracy. To doskonała okazja, by zdobyć cenną wiedzę merytoryczną, wymienić się doświadczeniami z innymi specjalistami oraz poznać najnowsze trendy i narzędzia, które mogą usprawnić Twoją pracę.

Cena: 697 zł

Lublin, 3.06.2025 r.

Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ****, ul. Lubartowska 85, 0-123 Lublin

Wrocław, 11.06.2025 r.

Miejsce szkolenia: Novotel Wrocław Centrum ****, Powstańców Śląskich 7, 53-332 Wrocław

Na konferencję zapraszamy w szczególności:

Rezerwując miejsce Otrzymujesz w pakiecie

Bilet wstępu na konferencję,

Aktualizacja wiedzy i zdobycie nowych umiejętności,

Networking i wymiana doświadczeń,

Materiały w formie pdf,

Certyfikat potwierdzający udział w konferencji (w formie pdf),

Indywidualny opiekun ds. pozyskania dotacji szkoleniowych,

Kod rabatowy 50% na roczny pakiet platformy szkoleniowej dla Księgowych lub Kadrowych (do wyboru) – regularna wartość tego pakietu to 1497 zł netto  (do wykorzystania do 7 dni od daty konferencji),

Lunch oraz serwis kawowy.

Czego możesz się spodziewać?

Tematyka konferencji obejmuje następujące panele:

Nie przegap tej okazji! Zdobądź cenną wiedzę, poznaj nowe rozwiązania w zarządzaniu kadrami oraz nawiąż istotne kontakty z innymi specjalistami. Zarejestruj się już dziś i przygotuj się na nadchodzące wyzwania w pracy kadrowej!

Program Konferencji

8:30 – 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 – 9:15

Przywitanie gości

9:15 – 11:30

Panel I: Czas pracy, stosunki pracy i urlopy – kluczowe zagadnienia i najnowsze zmiany w prawie pracy.

  1. Czas Pracy:
  • wyjścia prywatne – zasady udzielania i odpracowanie czasu wyjścia oraz ich wpływ na rozliczenie czasu pracy i wynagrodzenie za pracę – przykłady wyliczeń,
  • wyjścia prywatne osób z orzeczeniem o niepełnosprawności – dopuszczalność odpracowania czasu wyjścia prywatnego,
  • rozliczanie czasu pracy w przypadku nawiązania lub ustania stosunku pracy w trakcie okresu rozliczeniowego,
  • limit pracy nadliczbowej – analiza na schemacie,
  • współpraca z pracownikiem zatrudnianym w niepełnym wymiarze czasu pracy.

 

  1. Najważniejsze nowelizacje w prawie pracy w 2025 roku:
  • wzrost minimalnego wynagrodzenia,
  • dodatkowy dzień wolny od pracy,
  • uzupełniający urlop macierzyński,
  • nowe obowiązki informacyjne dla pracodawców w zakresie jawności i równości wynagrodzeń,
  • nowa definicja mobbingu.

 

  1. Stosunek Pracy:
  • rozwiązanie umowy o pracę za pomocą sms-a lub e-maila – wadliwe ale czy skuteczne?
  • jak prawidłowo zakończyć współpracę z pracownikiem? Przegląd uzasadnionych przyczyn wypowiedzenia umowy o pracę , w tym związanych z częstymi i długotrwałymi chorobami,
  • rozwiązanie umowy o pracę a polecenie wykorzystania urlopu wypoczynkowego i zwolnienie ze świadczenia pracy.

 

  1. Urlopy wypoczynkowe:
  • planowanie i rozliczanie urlopów wypoczynkowych pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy oraz w systemie równoważnego czasu pracy.

11:30 – 12:00

Przerwa kawowa (networking)

12:00 – 13:00

Panel II: Cyberbezpieczeństwo: haker kontra kadry  – progresywna ochrona dóbr.

  • Jak rozumieć cyberbezpieczeństwo? Role, odpowiedzialność, wymogi i akty prawne. Cyberprzestępczość jako biznes.
  • Technologie wspomagające bezpieczeństwo przechowywania i obrotu danymi.
  • Dobre praktyki w erze wszechobecnej cyfryzacji.

System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) – skuteczne strategie stawiania barier ochrony, czyli jak Twoje bezpieczeństwo wpływa na bezpieczeństwo kooperantów.

13:00 – 14:00

Panel III: Wellbeing w pracy zaczyna się od Ciebie: jak przeciwdziałać stresowi, zadbać o swój dobrostan i satysfakcję zawodową

    • Źródła stresu (stresory) w pracy osób pracujących w działach personalnych (HR „twardy” i „miękki”).
    • Etymologia stresu – skąd się bierze stres?
    • Czym jest nasza satysfakcja zawodowa? W jakich obszarach naszej pracy możemy sobie pomagać w jej odbudowywaniu?
    • Wellbeing, czyli dobrostan w HR – praktyczne praktyki w radzeniu sobie stresem sytuacyjnym i chronicznym:
    • czas na odpoczynek,
    • świadoma regeneracja zasobów – teoria „kubka czekolady”, czyli jak świadomie dbać o zdrowie fizyczne i psychiczne,
    • 1-3 – minutowe ćwiczenia redukujące stres i inne obciążenia sytuacyjne: oddechowe, praca z ciałem i umysłem.

14:00 – 15:00

Przerwa na lunch (networking)

15:00 – 17:00

Panel IV: Lista płac w trudnych przypadkach.

  • Wypłata pensji i zasiłku, a obniżona składka zdrowotna.
  • Jakie są zasady naliczenia składki zdrowotnej w sytuacji, gdy pracownik w danym miesiącu pracuje i ma wypłacony zasiłek chorobowy?
  • Podatkowe konsekwencje zapłaty zaległych składek ZUS za pracownika – zmiana stanowiska fiskusa.
  • Czy, kiedy i pod jakimi warunkami należy opodatkować zapłacone przez pracodawcę zaległe składki za pracownika
  • Oświadczenia pracowników i zleceniobiorców składane płatnikowi.
  • jak długo zachowują ważność?
  • Zasady korzystania z ulgi dla seniora przy wypłacie odprawy emerytalnej.
  • Zasady naliczania podatku od wypłaconych odpraw emerytalnych, czy można nie odprowadzać podatku?

Prowadzący

marta jaromin

Marta Jaromin (Panel 1 - Wrocław)

Wieloletni pracownik organów kontroli przestrzegania Prawa Pracy. Wysokiej klasy specjalista i szkoleniowiec ceniony przez uczestników szkoleń głównie za praktyczne podejście do zagadnień Prawa Pracy. Specjalizuje się przede wszystkim w zagadnieniach dotyczących: czasu pracy, czasu pracy kierowców, urlopów wypoczynkowych.

Daniel Pałyga

Daniel Pałyga (Lublin)

Absolwent Uniwersytetu Opolskiego Wydziału Ekonomicznego na kierunku Administracja. Ukończył także Studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu. Wieloletni trener oraz wykładowca na uczelni wyższej, który od 2012 r. który przeprowadza szkolenia dla podmiotów publicznych i prywatnych. Specjalista z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. W trakcie wykonywania pracy w PIP Opole wielokrotnie wykonywał swoje obowiązki przy współpracy ze Strażą Graniczną jednostką w Opolu, Komendami Powiatowymi Policji na terenie województwa Opolskiego, prowadził szkolenia dla jednostek publicznych z ramienia PIP w Opolu np. Urzędów Pracy i Szkół. Od 1997 r. związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne.

Michał Dydycz (Wrocław, Lublin)

Badacz bezpieczeństwa IT zajmujący się technologiami informatycznymi zawodowo od przeszło 24 lat. Prelegent, szkoleniowiec z zakresu rozwoju i bezpieczeństwa technologi IT. Fanatyk ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Jego przesłanie to: Problemem bezpieczeństwa jest zbyt duże zaufanie przez ludzi nieświadomych do technologii, jakimi operują.

Marta Bober-Lal (Lublin)

Trener, konsultant, coach z ponad 20 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń. Posiada certyfikat Nr PL 00822 Tranforming Communication oraz certyfikat I stopnia szkoły Coachingu Liliany Kupaj. Ukończyła studia podyplomowe "Profesjonalny trener biznesu" na Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie. Wykładowca w Staropolskiej Szkole Wyższej w Kielcach. Prowadzi zajęcia w ramach studiów podyplomowych “Coaching Rozwojowy” oraz “Coaching I mentoring”. Wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Zamościu. Prowadzi zajęcia „Rekrutacja pracowników”, „Psychologia doboru zawodowego”. Autorka artykułów poświęconym zarządzaniu w małych i średnich firmach. Prowadzi cykliczne spotkania rozwojowe z seniorami w ramach akcji „Przy małej czarnej”, oraz w ramach spotkań klubu „Power Mamy”. Pomysłodawczyni i autorka zajęć w ramach festiwalu kobiet „Być kobietą”.

Iwona Hendel (Wrocław)

Certyfikowany trener, zajmuje się prowadzeniem szkoleń od 2012 roku. Jest wykładowcą z zakresu ustalania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, menedżerów. Posiada wieloletnią praktykę w działach kadr i płac, począwszy od biura rachunkowego po stanowisko decyzyjne w dziale personalnym firmy. Obecnie również trener wewnętrzny – ekspert w międzynarodowej korporacji z zakresu zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń. Specjalista d/s audytów i doradztwa w/w zakresie. Pokazuje drogi rozwiązywania problemów poprzez posługiwanie się przepisami prawa, ale również nie stroni od przykładów z życia wziętych, które pozwalają zrozumieć trudne zagadnienia kadrowo-płacowe. Współpracuje ze szkołami wyższymi i placówkami szkoleniowymi, prowadzi wykłady i ćwiczenia dla studentów studiów podyplomowych oraz szkolenia i seminaria dla uczestników kursów doskonalących a także szkolenia grupowe i indywidualne dla pracowników działów personalnych i menedżerów.

Anna Stokłosa (Lublin)

LL .M. radca prawny. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz The Catholic University of America (Waszyngton, USA). Ukończyła studia doktoranckie w Katedrze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych UJ. Referent międzynarodowych konferencji naukowych. Prowadzi własną kancelarię prawną. Posiada bogate doświadczenie praktyczne w kwestiach związanych ze stosowaniem prawa, zarówno na etapie doradztwa, jak też w postępowaniach kontrolnych i sądowych. Prowadzi procesy w sprawach z zakresu prawa pracy, reprezentując przede wszystkim przedsiębiorców. Doświadczony szkoleniowiec zagadnień związanych z problematyką zatrudnienia.

Rezerwuj miejsce

Anulowanie zgłoszenia w formie pisemnej lub telefonicznej nie później niż 14 dni robocze przed rozpoczęciem konferencji nie powoduje naliczenia kosztów organizacji.
Nieobecność na szkoleniu nie jest jednoznaczna z rezygnacją oraz nie zwalnia z dokonania opłaty.

Skorzystaj z bezpiecznych płatności i rozłóż zakup na wygodne dla Ciebie raty lub zapłać online czy przelewem!

Zarezerwuj miejsce - wybierz miasto z rozwijanej listy (ceny netto), termin ustalimy indywidualnie:

Cena kursu [netto]:

697,00 

Poczuj atmosferę

Lublin 3.06.2025 r., Hotel Ilan ****

Hotel Ilan **** mieści się w zabytkowym budynku, oddalony zaledwie 800 metrów od średniowiecznego zamku oraz Bramy Krakowskiej i Lubelskiej Starówki. Dostępność komunikacyjna gwarantuje sprawne dotarcie i korzystanie z licznych atrakcji kulturalnych i turystycznych jakie proponuje nasze miasto. Naszym gościom proponujemy chwilę oddechu w niepowtarzalnie urokliwym hotelowym lobby barze. Restauracja The Olive, jest synergią kuchni staropolskiej i żydowskiej. Jest to miejsce, w którym nasi gości skosztują najlepszych dań przygotowywanych zgodnie z ponad 100-letnią recepturą, ale serwowanych w nowych aranżacjach.

Wrocław 11.06.2025 r., Novotel Wrocław Centrum ****

Novotel Wrocław Centrum **** to hotel zlokalizowany w biznesowym centrum miasta, w pobliżu dworca kolejowego i autobusowego, nieopodal zabytkowego Rynku oraz centrum handlowego i Sky Tower. Obiekt wyróżnia się nowoczesnym wystrojem i wyjątkową atmosferą. Naszych gości zapraszamy na kulinarne doświadczenia w Novo2 lounge bar.

Masz pytania? zadzwoń:

alek

Aleksy Kotala

573 588 158

Województwa:
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie

Sylwia Baran

Sylwia Baran

573 503 912

Województwa:
Opolskie
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie

Lidia Jawniak

Lidia Jawniak

573 568 972

Województwa:
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, miejsca szkolenia, programu oraz prelegentów z przyczyn od niego niezależnych.
Kursy i szkolenia dla Księgowych

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.

Agnieszka Nowak

Księgowa

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca

Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.

Klient

Główna Księgowa

Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.

Klient

Księgowa

Kim jesteśmy?

Od roku 2011, często mierząc się z wieloma przeszkodami, rozwijamy skrzydła i codziennie staramy się być coraz lepsi. Dla Ciebie i Twojej firmy, dla nas, dla innych, dla planety. Przez ponad dekadę nabraliśmy sporej praktyki, dlatego wiemy jak uczyć, żeby nauczyć.

Szkolimy pracowników działów księgowych, kadrowych i wielu innych. Nasze szkolenia i kursy obejmują najbardziej aktualny zestaw wiedzy praktycznej, przekazywanej przez trenerów praktyków z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży i 5 lat w szkoleniach.

W naszym portfolio znajdziesz:

400+

Cenionych trenerów

Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.

1500 +

Spotkań szkoleniowych rocznie

Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.

7000 +

Uczestników szkoleń i kursów rocznie

Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.

Przejdź do treści