Jesteś specjalistą ds. kadr i płac? Chcesz być na bieżąco z najnowszymi zmianami w przepisach prawa pracy, usprawnić procesy kadrowe w swojej firmie i wymienić się doświadczeniami z osobami z tej samej branży? A może chcesz dowiedzieć się, jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne i dobrostan w zawodzie?
Jeśli tak, ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
Zapraszamy na konferencję, która połączy wiedzę prawną, bezpieczeństwo w sieci oraz aspekty związane z dobrostanem w pracy. To doskonała okazja, by zdobyć cenną wiedzę merytoryczną, wymienić się doświadczeniami z innymi specjalistami oraz poznać najnowsze trendy i narzędzia, które mogą usprawnić Twoją pracę.
Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ****, ul. Lubartowska 85, 0-123 Lublin
Miejsce szkolenia: Novotel Wrocław Centrum ****, Powstańców Śląskich 7, 53-332 Wrocław
Miejsce szkolenia: Hotel Mazowiecki **, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 53/57, 90-640 Łódź
Bilet wstępu na konferencję,
Aktualizacja wiedzy i zdobycie nowych umiejętności,
Networking i wymiana doświadczeń,
Materiały w formie pdf,
Certyfikat potwierdzający udział w konferencji (w formie pdf),
Indywidualny opiekun ds. pozyskania dotacji szkoleniowych,
Kod rabatowy 50% na roczny pakiet platformy szkoleniowej dla Księgowych lub Kadrowych (do wyboru) – regularna wartość tego pakietu to 1497 zł netto (do wykorzystania do 7 dni od daty konferencji),
Lunch oraz serwis kawowy.
Nie przegap tej okazji! Zdobądź cenną wiedzę, poznaj nowe rozwiązania w zarządzaniu kadrami oraz nawiąż istotne kontakty z innymi specjalistami. Zarejestruj się już dziś i przygotuj się na nadchodzące wyzwania w pracy kadrowej!
8:30 – 9:00
Rejestracja uczestników
9:00 – 9:15
Przywitanie gości
9:15 – 11:30
Panel I: Czas pracy, stosunki pracy i urlopy – kluczowe zagadnienia i najnowsze zmiany w prawie pracy.
11:30 – 12:00
Przerwa kawowa (networking)
12:00 – 13:00
Panel II: Cyberbezpieczeństwo: haker kontra kadry – progresywna ochrona dóbr.
System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) – skuteczne strategie stawiania barier ochrony, czyli jak Twoje bezpieczeństwo wpływa na bezpieczeństwo kooperantów.
13:00 – 14:00
Panel III: Wellbeing w pracy zaczyna się od Ciebie: jak przeciwdziałać stresowi, zadbać o swój dobrostan i satysfakcję zawodową
14:00 – 15:00
Przerwa na lunch (networking)
15:00 – 17:00
Panel IV: Lista płac w trudnych przypadkach.
Marta Jaromin (Panel 1 - Wrocław)
Wieloletni pracownik organów kontroli przestrzegania Prawa Pracy. Wysokiej klasy specjalista i szkoleniowiec ceniony przez uczestników szkoleń głównie za praktyczne podejście do zagadnień Prawa Pracy. Specjalizuje się przede wszystkim w zagadnieniach dotyczących: czasu pracy, czasu pracy kierowców, urlopów wypoczynkowych.
Daniel Pałyga (Łódź i Lublin)
Absolwent Uniwersytetu Opolskiego Wydziału Ekonomicznego na kierunku Administracja. Ukończył także Studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu. Wieloletni trener oraz wykładowca na uczelni wyższej, który od 2012 r. który przeprowadza szkolenia dla podmiotów publicznych i prywatnych. Specjalista z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. W trakcie wykonywania pracy w PIP Opole wielokrotnie wykonywał swoje obowiązki przy współpracy ze Strażą Graniczną jednostką w Opolu, Komendami Powiatowymi Policji na terenie województwa Opolskiego, prowadził szkolenia dla jednostek publicznych z ramienia PIP w Opolu np. Urzędów Pracy i Szkół. Od 1997 r. związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne.
Michał Dydycz (Wrocław, Łódź, Lublin)
Badacz bezpieczeństwa IT zajmujący się technologiami informatycznymi zawodowo od przeszło 24 lat. Prelegent, szkoleniowiec z zakresu rozwoju i bezpieczeństwa technologi IT. Fanatyk ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Jego przesłanie to: Problemem bezpieczeństwa jest zbyt duże zaufanie przez ludzi nieświadomych do technologii, jakimi operują.
Agnieszka Olejnik (Lublin, Łódź)
Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie. Od ponad 12 lat lat zajmuje się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR. Była odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: Real, Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven. W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzała projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierała realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej. Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzi projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Specjalizuje się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci. Prowadzi szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych. Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.
Iwona Hendel (Wrocław, Łódź)
Certyfikowany trener, zajmuje się prowadzeniem szkoleń od 2012 roku. Jest wykładowcą z zakresu ustalania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, menedżerów. Posiada wieloletnią praktykę w działach kadr i płac, począwszy od biura rachunkowego po stanowisko decyzyjne w dziale personalnym firmy. Obecnie również trener wewnętrzny – ekspert w międzynarodowej korporacji z zakresu zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń. Specjalista d/s audytów i doradztwa w/w zakresie. Pokazuje drogi rozwiązywania problemów poprzez posługiwanie się przepisami prawa, ale również nie stroni od przykładów z życia wziętych, które pozwalają zrozumieć trudne zagadnienia kadrowo-płacowe. Współpracuje ze szkołami wyższymi i placówkami szkoleniowymi, prowadzi wykłady i ćwiczenia dla studentów studiów podyplomowych oraz szkolenia i seminaria dla uczestników kursów doskonalących a także szkolenia grupowe i indywidualne dla pracowników działów personalnych i menedżerów.
Anna Stokłosa (Lublin)
LL .M. radca prawny. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz The Catholic University of America (Waszyngton, USA). Ukończyła studia doktoranckie w Katedrze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych UJ. Referent międzynarodowych konferencji naukowych. Prowadzi własną kancelarię prawną. Posiada bogate doświadczenie praktyczne w kwestiach związanych ze stosowaniem prawa, zarówno na etapie doradztwa, jak też w postępowaniach kontrolnych i sądowych. Prowadzi procesy w sprawach z zakresu prawa pracy, reprezentując przede wszystkim przedsiębiorców. Doświadczony szkoleniowiec zagadnień związanych z problematyką zatrudnienia.
Anulowanie zgłoszenia w formie pisemnej lub telefonicznej nie później niż 14 dni robocze przed rozpoczęciem konferencji nie powoduje naliczenia kosztów organizacji.
Nieobecność na szkoleniu nie jest jednoznaczna z rezygnacją oraz nie zwalnia z dokonania opłaty.
Skorzystaj z bezpiecznych płatności i rozłóż zakup na wygodne dla Ciebie raty lub zapłać online czy przelewem!
Cena kursu [netto]:
447,00 zł
573 588 158
Województwa:
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie
573 503 912
Województwa:
Opolskie
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie
573 568 972
Województwa:
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie
Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji
Opinie
o nas!
Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.
Agnieszka Nowak
Księgowa
Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.
Robert Śmiechowski
Klient, przedsiebiorca
Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.
Klient
Główna Księgowa
Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.
Klient
Księgowa
Kim jesteśmy?
Od roku 2011, często mierząc się z wieloma przeszkodami, rozwijamy skrzydła i codziennie staramy się być coraz lepsi. Dla Ciebie i Twojej firmy, dla nas, dla innych, dla planety. Przez ponad dekadę nabraliśmy sporej praktyki, dlatego wiemy jak uczyć, żeby nauczyć.
Szkolimy pracowników działów księgowych, kadrowych i wielu innych. Nasze szkolenia i kursy obejmują najbardziej aktualny zestaw wiedzy praktycznej, przekazywanej przez trenerów praktyków z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży i 5 lat w szkoleniach.
W naszym portfolio znajdziesz:
Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.
Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.
Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.
2011-2025 Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone