3 filary sukcesu kadrowego – kadry i płace, zarządzanie stresem oraz cyberbezpieczeństwo

Jesteś specjalistą ds. kadr i płac? Chcesz być na bieżąco z najnowszymi zmianami w przepisach prawa pracy, usprawnić procesy kadrowe w swojej firmie i wymienić się doświadczeniami z osobami z tej samej branży? A może chcesz dowiedzieć się, jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne i dobrostan w zawodzie?

 Jeśli tak, ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Zapraszamy na konferencję, która połączy wiedzę prawną, bezpieczeństwo w sieci  oraz aspekty związane z dobrostanem w pracy. To doskonała okazja, by zdobyć cenną wiedzę merytoryczną, wymienić się doświadczeniami z innymi specjalistami oraz poznać najnowsze trendy i narzędzia, które mogą usprawnić Twoją pracę.

Przedsprzedaż: 447 zł tylko do 30.04.2025

01.05.2025 cena wzrośnie do 697 zł

Lublin, 3.06.2025 r.

Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ****, ul. Lubartowska 85, 0-123 Lublin

Wrocław, 11.06.2025 r.

Miejsce szkolenia: Novotel Wrocław Centrum ****, Powstańców Śląskich 7, 53-332 Wrocław

Łódź, 18.06.2025 r.

Miejsce szkolenia: Hotel Mazowiecki **, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 53/57, 90-640 Łódź

Na konferencję zapraszamy w szczególności:

Rezerwując miejsce Otrzymujesz w pakiecie

Bilet wstępu na konferencję,

Aktualizacja wiedzy i zdobycie nowych umiejętności,

Networking i wymiana doświadczeń,

Materiały w formie pdf,

Certyfikat potwierdzający udział w konferencji (w formie pdf),

Indywidualny opiekun ds. pozyskania dotacji szkoleniowych,

Kod rabatowy 50% na roczny pakiet platformy szkoleniowej dla Księgowych lub Kadrowych (do wyboru) – regularna wartość tego pakietu to 1497 zł netto  (do wykorzystania do 7 dni od daty konferencji),

Lunch oraz serwis kawowy.

Czego możesz się spodziewać?

Tematyka konferencji obejmuje następujące panele:

Nie przegap tej okazji! Zdobądź cenną wiedzę, poznaj nowe rozwiązania w zarządzaniu kadrami oraz nawiąż istotne kontakty z innymi specjalistami. Zarejestruj się już dziś i przygotuj się na nadchodzące wyzwania w pracy kadrowej!

Program Konferencji

8:30 – 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 – 9:15

Przywitanie gości

9:15 – 11:30

Panel I: Czas pracy, stosunki pracy i urlopy – kluczowe zagadnienia i najnowsze zmiany w prawie pracy.

  1. Czas Pracy:
  • wyjścia prywatne – zasady udzielania i odpracowanie czasu wyjścia oraz ich wpływ na rozliczenie czasu pracy i wynagrodzenie za pracę – przykłady wyliczeń,
  • wyjścia prywatne osób z orzeczeniem o niepełnosprawności – dopuszczalność odpracowania czasu wyjścia prywatnego,
  • rozliczanie czasu pracy w przypadku nawiązania lub ustania stosunku pracy w trakcie okresu rozliczeniowego,
  • limit pracy nadliczbowej – analiza na schemacie,
  • współpraca z pracownikiem zatrudnianym w niepełnym wymiarze czasu pracy.

 

  1. Najważniejsze nowelizacje w prawie pracy w 2025 roku:
  • wzrost minimalnego wynagrodzenia,
  • dodatkowy dzień wolny od pracy,
  • uzupełniający urlop macierzyński,
  • nowe obowiązki informacyjne dla pracodawców w zakresie jawności i równości wynagrodzeń,
  • nowa definicja mobbingu.

 

  1. Stosunek Pracy:
  • rozwiązanie umowy o pracę za pomocą sms-a lub e-maila – wadliwe ale czy skuteczne?
  • jak prawidłowo zakończyć współpracę z pracownikiem? Przegląd uzasadnionych przyczyn wypowiedzenia umowy o pracę , w tym związanych z częstymi i długotrwałymi chorobami,
  • rozwiązanie umowy o pracę a polecenie wykorzystania urlopu wypoczynkowego i zwolnienie ze świadczenia pracy.

 

  1. Urlopy wypoczynkowe:
  • planowanie i rozliczanie urlopów wypoczynkowych pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy oraz w systemie równoważnego czasu pracy.

11:30 – 12:00

Przerwa kawowa (networking)

12:00 – 13:00

Panel II: Cyberbezpieczeństwo: haker kontra kadry  – progresywna ochrona dóbr.

  • Jak rozumieć cyberbezpieczeństwo? Role, odpowiedzialność, wymogi i akty prawne. Cyberprzestępczość jako biznes.
  • Technologie wspomagające bezpieczeństwo przechowywania i obrotu danymi.
  • Dobre praktyki w erze wszechobecnej cyfryzacji.

System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) – skuteczne strategie stawiania barier ochrony, czyli jak Twoje bezpieczeństwo wpływa na bezpieczeństwo kooperantów.

13:00 – 14:00

Panel III: Wellbeing w pracy zaczyna się od Ciebie: jak przeciwdziałać stresowi, zadbać o swój dobrostan i satysfakcję zawodową

    • Źródła stresu (stresory) w pracy osób pracujących w działach personalnych (HR „twardy” i „miękki”).
    • Etymologia stresu – skąd się bierze stres?
    • Czym jest nasza satysfakcja zawodowa? W jakich obszarach naszej pracy możemy sobie pomagać w jej odbudowywaniu?
    • Wellbeing, czyli dobrostan w HR – praktyczne praktyki w radzeniu sobie stresem sytuacyjnym i chronicznym:
    • czas na odpoczynek,
    • świadoma regeneracja zasobów – teoria „kubka czekolady”, czyli jak świadomie dbać o zdrowie fizyczne i psychiczne,
    • 1-3 – minutowe ćwiczenia redukujące stres i inne obciążenia sytuacyjne: oddechowe, praca z ciałem i umysłem.

14:00 – 15:00

Przerwa na lunch (networking)

15:00 – 17:00

Panel IV: Lista płac w trudnych przypadkach.

  • Wypłata pensji i zasiłku, a obniżona składka zdrowotna.
  • Jakie są zasady naliczenia składki zdrowotnej w sytuacji, gdy pracownik w danym miesiącu pracuje i ma wypłacony zasiłek chorobowy?
  • Podatkowe konsekwencje zapłaty zaległych składek ZUS za pracownika – zmiana stanowiska fiskusa.
  • Czy, kiedy i pod jakimi warunkami należy opodatkować zapłacone przez pracodawcę zaległe składki za pracownika
  • Oświadczenia pracowników i zleceniobiorców składane płatnikowi.
  • jak długo zachowują ważność?
  • Zasady korzystania z ulgi dla seniora przy wypłacie odprawy emerytalnej.
  • Zasady naliczania podatku od wypłaconych odpraw emerytalnych, czy można nie odprowadzać podatku?

Prowadzący

marta jaromin

Marta Jaromin (Panel 1 - Wrocław)

Wieloletni pracownik organów kontroli przestrzegania Prawa Pracy. Wysokiej klasy specjalista i szkoleniowiec ceniony przez uczestników szkoleń głównie za praktyczne podejście do zagadnień Prawa Pracy. Specjalizuje się przede wszystkim w zagadnieniach dotyczących: czasu pracy, czasu pracy kierowców, urlopów wypoczynkowych.

Daniel Pałyga

Daniel Pałyga (Łódź i Lublin)

Absolwent Uniwersytetu Opolskiego Wydziału Ekonomicznego na kierunku Administracja. Ukończył także Studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu. Wieloletni trener oraz wykładowca na uczelni wyższej, który od 2012 r. który przeprowadza szkolenia dla podmiotów publicznych i prywatnych. Specjalista z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. W trakcie wykonywania pracy w PIP Opole wielokrotnie wykonywał swoje obowiązki przy współpracy ze Strażą Graniczną jednostką w Opolu, Komendami Powiatowymi Policji na terenie województwa Opolskiego, prowadził szkolenia dla jednostek publicznych z ramienia PIP w Opolu np. Urzędów Pracy i Szkół. Od 1997 r. związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne.

Michał Dydycz (Wrocław, Łódź, Lublin)

Badacz bezpieczeństwa IT zajmujący się technologiami informatycznymi zawodowo od przeszło 24 lat. Prelegent, szkoleniowiec z zakresu rozwoju i bezpieczeństwa technologi IT. Fanatyk ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Jego przesłanie to: Problemem bezpieczeństwa jest zbyt duże zaufanie przez ludzi nieświadomych do technologii, jakimi operują.

Agnieszka Olejnik (Lublin, Łódź)

Z wykształcenia filolog, germanista, metodyk nauczania, trener biznesu. Absolwentka wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej o specjalności coach i trener. Posiada dyplom Francuskiej Szkoły Stylizacji i Budowania Wizerunku w Krakowie. Od ponad 12 lat lat zajmuje się sprawami rozwoju personelu w zakresie motywowania, rekrutacji, szkoleń, systemów rozwoju pracowników tj.: oceny okresowe, systemy premiowe, systemy płacowe, systemy budowania identyfikacji pracowników z firmą – wizerunek pracownika, wewnętrzny PR. Była odpowiedzialna za rozwój zasobów ludzkich w takich firmach jak: Real, Lafarge Beton i Kruszywa, coffeeheaven. W ostatnich latach jako Międzynarodowy Menedżer ds. HR i Rozwoju Pracowników w firmie coffeeheaven zarządzała projektami dot. szkoleń i ścieżek karier pracowników. Autor i kierownik projektu Szkoły Menedżerów. Wspierała realizację strategii firmy, rozwoju jej kultury oraz poprawy komunikacji wewnętrznej. Od 2004 roku trener szkoleń miękkich, wykładowca, doradca zawodowy i wizerunkowy, ekspert w dziedzinie ZZL. Prowadzi projekty z zakresu HR dla dużych i średnich przedsiębiorstw. Specjalizuje się w realizacji szkoleń miękkich z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów, przywództwa, motywowania personelu, coachingu, zarządzania sobą w czasie, biznesowego savoir – vivre’u, budowania profesjonalnego wizerunku, autoprezentacji, budowania relacji w przedsiębiorstwie: pracownicy, współpracownicy, klienci. Prowadzi szkolenia i kursy specjalistyczne z zakresu HR: zarządzanie szkoleniami w przedsiębiorstwie, rekrutacja i selekcja personelu, zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, wprowadzanie i wykorzystywanie systemów ocen okresowych. Ważniejsi klienci: Metsa Tissue, Coffeehaven, 5aSec, Pijalnie Wedel S.A., SAP, Zelmer, Cyfrowy Polsat, Opek, Dom Wiedzy, Blycolin Polska.

Iwona Hendel (Wrocław, Łódź)

Certyfikowany trener, zajmuje się prowadzeniem szkoleń od 2012 roku. Jest wykładowcą z zakresu ustalania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników, zleceniobiorców, menedżerów. Posiada wieloletnią praktykę w działach kadr i płac, począwszy od biura rachunkowego po stanowisko decyzyjne w dziale personalnym firmy. Obecnie również trener wewnętrzny – ekspert w międzynarodowej korporacji z zakresu zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń. Specjalista d/s audytów i doradztwa w/w zakresie. Pokazuje drogi rozwiązywania problemów poprzez posługiwanie się przepisami prawa, ale również nie stroni od przykładów z życia wziętych, które pozwalają zrozumieć trudne zagadnienia kadrowo-płacowe. Współpracuje ze szkołami wyższymi i placówkami szkoleniowymi, prowadzi wykłady i ćwiczenia dla studentów studiów podyplomowych oraz szkolenia i seminaria dla uczestników kursów doskonalących a także szkolenia grupowe i indywidualne dla pracowników działów personalnych i menedżerów.

Anna Stokłosa (Lublin)

LL .M. radca prawny. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz The Catholic University of America (Waszyngton, USA). Ukończyła studia doktoranckie w Katedrze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych UJ. Referent międzynarodowych konferencji naukowych. Prowadzi własną kancelarię prawną. Posiada bogate doświadczenie praktyczne w kwestiach związanych ze stosowaniem prawa, zarówno na etapie doradztwa, jak też w postępowaniach kontrolnych i sądowych. Prowadzi procesy w sprawach z zakresu prawa pracy, reprezentując przede wszystkim przedsiębiorców. Doświadczony szkoleniowiec zagadnień związanych z problematyką zatrudnienia.

Rezerwuj miejsce

Anulowanie zgłoszenia w formie pisemnej lub telefonicznej nie później niż 14 dni robocze przed rozpoczęciem konferencji nie powoduje naliczenia kosztów organizacji.
Nieobecność na szkoleniu nie jest jednoznaczna z rezygnacją oraz nie zwalnia z dokonania opłaty.

Skorzystaj z bezpiecznych płatności i rozłóż zakup na wygodne dla Ciebie raty lub zapłać online czy przelewem!

Zarezerwuj miejsce - wybierz miasto z rozwijanej listy (ceny netto), termin ustalimy indywidualnie:

Cena kursu [netto]:

447,00 

Poczuj atmosferę

Lublin 3.06.2025 r., Hotel Ilan ****

Hotel Ilan **** mieści się w zabytkowym budynku, oddalony zaledwie 800 metrów od średniowiecznego zamku oraz Bramy Krakowskiej i Lubelskiej Starówki. Dostępność komunikacyjna gwarantuje sprawne dotarcie i korzystanie z licznych atrakcji kulturalnych i turystycznych jakie proponuje nasze miasto. Naszym gościom proponujemy chwilę oddechu w niepowtarzalnie urokliwym hotelowym lobby barze. Restauracja The Olive, jest synergią kuchni staropolskiej i żydowskiej. Jest to miejsce, w którym nasi gości skosztują najlepszych dań przygotowywanych zgodnie z ponad 100-letnią recepturą, ale serwowanych w nowych aranżacjach.

Wrocław 11.06.2025 r., Novotel Wrocław Centrum ****

Novotel Wrocław Centrum **** to hotel zlokalizowany w biznesowym centrum miasta, w pobliżu dworca kolejowego i autobusowego, nieopodal zabytkowego Rynku oraz centrum handlowego i Sky Tower. Obiekt wyróżnia się nowoczesnym wystrojem i wyjątkową atmosferą. Naszych gości zapraszamy na kulinarne doświadczenia w Novo2 lounge bar.

Łódź 18.06.2025 r., Hotel Mazowiecki **

Hotel Mazowiecki ** to hotel w centrum miasta z klimatem miejskiego folkloru, polską gościnnością i domową kuchnią. Obiekt wiele zyskuje na swojej lokalizacji, która łączy możliwość wytchnienia od śródmiejskiego zgiełku i doskonałe połączenia komunikacyjne z centrum. Kilka pobliskich ulic prowadzi bezpośrednio na deptak ulicy PIOTRKOWSKIEJ. Blisko stąd również na ul. Ogrodową, gdzie od wczesnego poranka do późnej nocy działają obiekty handlowe i rekreacyjne, skupione w centrum MANUFAKTURA. Restauracja w naszym hotelu to „PRZYSTANEK SMAKU”, która nawiązuje swoim wystrojem do historii łódzkiej komunikacji z głównym akcentem czerwonego tramwaju. Takie elektryczne tramwaje jeździły bowiem w naszym mieście już na początku XXw… Ale łódzki hotel „Mazowiecki” to przede wszystkim „słynny hotel ekip filmowych” – jak określił nas Bogusław Linda zatem również i restauracja nawiązuje do wspomnień gwiazd polskiego kina. Przywołany przez Bożenę Dykiel schabowy z kapustą był dla nas inspiracją do skomponowania menu na miarę domowej kuchni, do której każdy chętnie zagląda…

Masz pytania? zadzwoń:

alek

Aleksy Kotala

573 588 158

Województwa:
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie

Sylwia Baran

Sylwia Baran

573 503 912

Województwa:
Opolskie
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie

Lidia Jawniak

Lidia Jawniak

573 568 972

Województwa:
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie

* Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, miejsca szkolenia, programu oraz prelegentów z przyczyn od niego niezależnych.
Kursy i szkolenia dla Księgowych

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.

Agnieszka Nowak

Księgowa

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca

Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.

Klient

Główna Księgowa

Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.

Klient

Księgowa

Kim jesteśmy?

Od roku 2011, często mierząc się z wieloma przeszkodami, rozwijamy skrzydła i codziennie staramy się być coraz lepsi. Dla Ciebie i Twojej firmy, dla nas, dla innych, dla planety. Przez ponad dekadę nabraliśmy sporej praktyki, dlatego wiemy jak uczyć, żeby nauczyć.

Szkolimy pracowników działów księgowych, kadrowych i wielu innych. Nasze szkolenia i kursy obejmują najbardziej aktualny zestaw wiedzy praktycznej, przekazywanej przez trenerów praktyków z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży i 5 lat w szkoleniach.

W naszym portfolio znajdziesz:

400+

Cenionych trenerów

Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.

1500 +

Spotkań szkoleniowych rocznie

Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.

7000 +

Uczestników szkoleń i kursów rocznie

Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.

Przejdź do treści