Skuteczna sprzedaż i negocjacje w biznesie – kurs online.

Wiesz co kryje się pod pojęciem „dobra sprzedaż”? Potrafisz wskazać cel pierwszego kontaktu z klientem? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie prowadzić negocjacje i finalizować transakcje?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania (oraz wiele innych zagadnień) znajdziesz w kursie „Skuteczna sprzedaż i negocjacje w biznesie – kurs online.”!

W dynamicznym świecie biznesu umiejętność budowania relacji, pozyskiwania klientów i prowadzenia negocjacji to klucz do sukcesu. Mając na uwadze ciągłą potrzebę doskonalenia tych umiejętności przygotowaliśmy kurs, który jest kompendium wiedzy potrzebnej do skutecznego realizowania dobrej sprzedaży i obsługi klienta. To nie będzie tylko „sucha” teoria – przećwiczymy indywidualnie oraz grupowo wszystkie omawiane zagadnienia oraz wyposażymy Cię w pakiet niezbędnych narzędzi do pozyskania i kompleksowej obsługi klienta.

Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, czy jesteś doświadczonym handlowcem – kurs „Skuteczna sprzedaż i negocjacje w biznesie – kurs online.” dostarczy Ci praktycznej wiedzy, która natychmiast przełoży się na Twoje wyniki.

Na kurs zapraszamy w szczególności:

Dzięki udziałowi w kursie zyskasz szereg korzyści:

Zagadnienia w ramach kursu będą omawiane w różnych formach, m.in.:

Program kursu Skuteczna sprzedaż i negocjacje w biznesie – kurs online.

PROGRAM - kliknij aby rozwinąć.

Temat 1 – Psychologia dobrej sprzedaży i obsługi klienta.

  1. Psychologia sprzedaży i zakupów B2B.
    • Czym jest, a czym nie jest dobra sprzedaż?
    • Jak działa umysł człowieka – myślenie szybkie i wolne.
    • Pętla nawyku – na co zwracać uwagę, żeby nie być jak „klasyczny sprzedawca”?
    • Jak działa proces zakupowy w B2B?
  2. Zasady skutecznej komunikacji.
    • Trzy elementy komunikacji.
    • Czym jest i jak działa rama kontekstowa?
    • Jak zbudować sympatię z człowiekiem poprzez mechanizmy komunikacji?
    • Skąd biorą się konflikty i jak ich unikać?
  3. Style komunikacji.
    • Jak się komunikujesz – test i autodiagnoza.
    • Cztery style komunikacji:
      • cechy charakterystyczne,
      • elementy rozpoznawcze,
      • skuteczna komunikacja w każdym ze stylów.
    • Jak pracować z klientami każdego z typów?

Temat 2 – Pozyskiwanie klientów.

  1. Kim jest Twój klient?
    • Profilowanie optymalnego klienta.
    • Kryteria kwalifikacji klientów:
      • czym są?
      • jak z nich skutecznie korzystać?
    • Desktop research – co warto sprawdzić, żeby dobrze zakwalifikować klienta?
  2. Pozyskiwanie danych kontaktowych.
    • Największe bazy klientów lepsze niż Google.
    • Jak pozyskać dane kontaktowe wprost do decydentów na biurko (nr telefonu, adres e-mail)?
    • Jak rozmawiać z sekretarką, jeśli jest taka konieczność?
  3. Pierwszy kontakt z klientem.
    • Co jest celem pierwszego kontaktu?
    • Przygotowanie do rozmowy – znajdź dobry powód do kontaktu.
    • Źródła skutecznych powodów do kontaktu.
    • Pierwsza rozmowa z klientem – struktura rozmowy i narzędzia do skutecznego zbudowania ciekawości klienta.
    • Komunikacja wprost w pierwszej rozmowie z klientem.

Temat 3 – Spotkania sprzedażowe i obsługa klienta.

  1. Planowanie i realizacja spotkań handlowych.
    • Co jest celem Twojego spotkania i co ma być jego rezultatem?
    • Czynniki sukcesu – po czym poznać, czy spotkanie przebiegło dobrze i było skuteczne?
    • Kończenie spotkania – ustal finał jeszcze zanim się zacznie.
    • Jak zaplanować przebieg spotkania, żeby osiągnąć rezultat? Metoda planowania od końca.
  2. Siła informacji w dobrej sprzedaży.
    • Rola informacji w dobrej sprzedaży.
    • Co rządzi w sprzedaży – informacje pozyskane czy przekazane?
    • Co warto wiedzieć o kliencie? Kluczowe aspekty do zbadania potrzeb klienta.
    • Jak skutecznie pozyskiwać informacje od potencjalnych klientów?
    • Sztuka stawiania sensownych i wartościowych pytań.
    • Jak słuchać, żeby usłyszeć?
    • Jak stawiać pytania, kiedy wydaje się, że klient powiedział wszystko, co chciałeś wiedzieć?
      • etykietowanie
      • Mirroring
    • Cztery najważniejsze pytania dobrego handlowca.
  3. Sztuka prezentacji informacji.
    • Jak opowiadać, żeby chcieli słuchać?
    • Komunikat „Ja” i „Ty” w języku sprzedaży.
    • Reguła SMART w sztuce tworzenia skutecznej argumentacji w sprzedaży.
    • Prawda ogólna w pracy z obiekcją/pytaniami klientów.
    • Technika odwracania w pracy z obiekcją/pytaniami klientów.
  4. Finalizacja.
    • Trzy elementy, którymi powinno zakończyć się dobre spotkanie sprzedażowe.
    • Follow-up – jak skutecznie podjąć kolejne kroki?
    • Co zrobić, kiedy klient przestaje się odzywać?

Temat 4 – Wywieranie wpływu i negocjacje w sprzedaży i obsłudze klienta.

  1. Zanim zaczną się negocjacje.
    • Trzy poziomy negocjacji.
    • Przygotowanie do rozmowy z partnerem.
    • BATNA, WATNA oraz ZOPA w negocjacjach.
    • Moja strategia negocjacji.
    • Czego mogę się spodziewać? Przestrzeń zabezpieczenia w negocjacjach.
    • Etapy w negocjacjach.
    • Jak skutecznie otworzyć negocjacje?
  2. Żelazne zasady negocjacji.
    • Manipulacja kontra perswazja – gdzie jest granica?
    • Jak umysł człowieka analizuje i przetwarza informacje?
    • Myślenie szybkie i wolne.
    • W które „myślenie” celują techniki wywierania wpływu i perswazji?
    • Luka informacyjna w wywieraniu wpływu.
  3. Narzędzia wywierania wpływu w komunikacji.
    • Presupozycje w sztuce wywierania wpływu.
    • Technika prawdy ogólnej jako sposób odpowiedzi na wszystko.
    • Tryby gramatyczne w języku polskim – jak budować siłę komunikatu?
    • Komunikat TY – narzędzie skutecznej perswazji budujące zaangażowanie.
    • Powinności kontra chciejstwa – z czego warto korzystać?
Dodatkowe informacje
  • Czas trwania:  4 spotkań po 6 godzin zegarowych,
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Nagrania wideo – dostępne zawsze na 21 po rozpoczęciu kursu.
  • Darmowe konsultacje: w ciągu 7 dni od szkolenia z prowadzącym ekspertem.
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
Wymagania techniczne/organizacyjne:
  • odpowiednie narzędzie z głośnikami (laptop, komputer stacjonarny z głośnikami lub słuchawkami),
  • zachęcamy do korzystania z mikrofonu oraz kamery na zajęciach (w ten sposób łatwiej skomunikować się z wykładowcą w razie pytań).

Prowadzący kurs Skuteczna sprzedaż i negocjacje w biznesie – kurs online.

Szymon Lach

Trener umiejętności biznesowych, sprzedawca i rekruter.

Przede wszystkim sprzedawca. Później trener sprzedaży, doradca, mówca i rekruter (z pasji). Bycie najpierw sprzedawcą pozwala mu wciąż na bieżąco samemu testować nowe rozwiązania i podejścia do sprzedaży. Wyznaje zasadę, że żeby kogoś czegoś uczyć, trzeba najpierw samemu się tego nauczyć. Dzięki temu stojąc na Sali szkoleniowej wie, z kim i o czym rozmawia. Wyznaje zasadę poszukiwania najprostszych i najbardziej skutecznych rozwiązań, które da się możliwie jak najszybciej wdrożyć po to, by obserwować wzrost efektywności biznesowej. Jako trener sprzedaży stawia przede wszystkim na efektywność. Tym samym kryterium kieruje się prowadząc procesy rekrutacyjne. Zawsze kieruje się zasadą: „Biznes + relacje! Nigdy odwrotnie!”.

Ukończył studia magisterskie na kierunku zarządzanie o specjalizacji: reklama i marketing. Ukończył również studia podyplomowe na kierunku: zarządzanie zasobami ludzkimi. Od 2010 pracuje jako wykładowca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwent Pilskiej Szkoły Trenerów (2011 rok) oraz licznych szkoleń z zakresu komunikacji, sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych.

Przez wiele lat pracował jako sprzedawca i kierownik sprzedaży w sieci salonów z ekskluzywną modą męską. Realizował się również jako przedstawiciel i menager zespołu przedstawicieli w branży finansowej oraz branży reklamowej. Przez prawie 2 lata tworzył i zarządzał strukturami sprzedaży w jednym z najszybciej rozwijających się start-upów w branży rekrutacyjnej.

Od 2011 roku właściciel firmy szkoleniowej. Realizuje kontrakty szkoleniowe oraz rekrutacyjne. Wspiera przedsiębiorców w budowaniu ich własnej przewagi dzięki dostarczeniu właściwych pracowników oraz odpowiednim ich przygotowaniu do pełnienia swoich obowiązków. Jego misja brzmi: „wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie, zbliżać ludzi choć o krok do ich własnego lepszego jutra”.

W czasie swojej kariery zawodowej, oprócz prowadzenia szkoleń, występował również jako mówca na dużych scenach, u boku takich osobistości jak m.in. Mateusz Grzesiak, Marcin Prokop. Jerzy Zientkowski, Jan Grzesiak, Sebastian Kotow i Jacek Walkiewicz. Brał udział w konferencji Diamenty Sprzedaży oraz występował na cyklicznych konferencjach „Nowoczesne techniki sprzedaży” realizowanych w wielu miastach w Polsce.

Doświadczony praktyk. Najbardziej preferuje pracę na najtrudniejszych przypadkach uczestników szkoleń. Dzięki temu jest w stanie szybko rozwiązać problemy, z którymi na co dzień mierzą się uczestnicy. To sprawia, że prowadzone przez niego szkolenia mają bardzo mocny wymiar praktyczny i są w pełni dostosowane do okoliczności, w których pracują uczestnicy tych szkoleń.

Pracował dla takich firm jak: mFinanse, PZU Zdrowie, Iglotex, Mercedes – Benz Garcarek, LangMedia, Alior Instytut Biznesu, T-Mobile Usługi Bankowe, Wilo, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży, Brian Tracy International, KGHM (zarząd), Gerda, Polbruk S.A., PKO Bank Polski, Nestle, Britisch American Tabacco, Mago, Arkana, Grupa Farmacol, Tauron, Timshel Recruitment i wiele innych.

Rezerwuj miejsce

Skorzystaj z bezpiecznych płatności i rozłóż zakup na wygodne dla Ciebie raty lub zapłać online czy przelewem!

Zarezerwuj miejsce - wybierz miasto z rozwijanej listy (ceny netto), termin ustalimy indywidualnie:

Cena kursu [netto]:

3.190,00 

Dofinansowanie kursu

Wystarczy uzupełnić formularz lub skontaktować się z naszym doradcą, a przedstawimy Państwu najlepsze rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb.

Aleksy Kotala

tel: 459 569 641
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie

Sylwia Baran

tel: 459 569 042
Opolskie
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie

Lidia Jawniak

tel: 573 568 972
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie


Podobne kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.

Agnieszka Nowak

Księgowa

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca

Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.

Klient

Główna Księgowa

Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.

Klient

Księgowa

Kim jesteśmy?

Od roku 2011, często mierząc się z wieloma przeszkodami, rozwijamy skrzydła i codziennie staramy się być coraz lepsi. Dla Ciebie i Twojej firmy, dla nas, dla innych, dla planety. Przez ponad dekadę nabraliśmy sporej praktyki, dlatego wiemy jak uczyć, żeby nauczyć.

Szkolimy pracowników działów księgowych, kadrowych i wielu innych. Nasze szkolenia i kursy obejmują najbardziej aktualny zestaw wiedzy praktycznej, przekazywanej przez trenerów praktyków z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży i 5 lat w szkoleniach.

W naszym portfolio znajdziesz:

400+

Cenionych trenerów

Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.

1500 +

Spotkań szkoleniowych rocznie

Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.

7000 +

Uczestników szkoleń i kursów rocznie

Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.