Nowoczesne strategie i trendy HR w dobie nieustannych zmian
Działasz w branży HR i zdajesz sobie sprawę, jakie korzyści może Ci przynieść podążanie za bieżącymi trendami rynkowymi w tym obszarze? Chcesz skutecznie pozyskiwać informacje i w pełni wykorzystywać nadarzające się szanse rozwojowe w Twojej organizacji?
A może zdajesz sobie sprawę, jak ważne w dzisiejszych czasach są założenia zrównoważonego rozwoju i potrzebujesz dowiedzieć się, jak umiejętnie przełożyć je na strategię HR?
Jeśli powyższe tematy nie są Ci obce i ciągle dążysz do zwiększania swoich umiejętności to zapraszamy Cię na kurs: Zarządzanie zasobami ludzkimi – nowoczesne strategie i trendy HR w dobie nieustannych zmian!
W pierwszym z nich dowiesz się, jak z wykorzystaniem procesów HR budować przewagę konkurencyjną firmy oraz jak wspierać organizację poprzez inicjowanie i wdrażanie najlepszych praktyk. Nauczysz się, w jaki sposób monitorować działania podejmowane przez firmy konkurencyjne, szczególnie ze swojej branży.
Dzięki zagadnieniom w ramach tej części poznasz także sposoby umożliwiające Ci przekonanie swoich współpracowników lub Zarząd do nowych rozwiązań i koncepcji. Dowiesz się, jak działać uczciwie i etycznie, co będzie miało przełożenie na Twoje postrzeganie przez partnerów biznesowych.
W drugim module Twoja uwaga będzie skupiona na tym, jak umiejętnie tworzyć strategię HR ukierunkowaną na zrównoważony rozwój. Nasz ekspert przedstawi Ci założenia zrównoważonego rozwoju oraz to, jak przełożyć je na grunt organizacji, w której pracujesz. Wyrobisz w sobie umiejętność kształtowania wrażliwości proekologicznej, dzięki czemu będziesz promował/a takie zachowania.
A to jeszcze nie wszystko! Nauczysz się także przygotowywać firmowy kodeks etyczny, uwzględniając wartości kluczowe dla Twojej firmy.
W trzecim module dowiesz się, jak reagować na ciągłe zmiany oraz w jaki sposób nimi skutecznie zarządzać. Czy zdajesz sobie sprawę, że ludzie z reguły nie przepadają za zmianami, przez co możesz spotkać się z oporem przy ich inicjowaniu i wprowadzaniu? Kluczowe jest więc, aby umiejętnie wspierać współpracowników we wszelkich zmianach oraz kreować odpowiednio ich postawy. To wszystko ma wpływ na efektywność zespołów w Twojej organizacji.
Głównym celem tego kursu jest wyposażenie Cię w umiejętności odpowiedniego reagowania na tempo zmian dzisiejszego świata i przekładanie tego na strategię HR w Twojej organizacji.
Głównym celem tego modułu jest zdobycie wiedzy i umiejętności na temat: znajomości i rozumienia procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy, wykorzystania wiedzy w obszarze aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim.
Podczas szkolenia rozwijane będą kompetencje zgodne z Opisem kompetencji kadr w obszarze HR dot. „Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych”.
Weryfikacja umiejętności praktycznych:
Głównym celem tego modułu jest zdobycie wiedzy i umiejętności na temat: tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”, wdrażania rozwiązań́ gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę̨ potrzeb rożnych grup interesariuszy oraz aktywne włączanie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość́ czerpania korzyści z realizacji celów firmy. Podczas szkolenia rozwijane będą kompetencję zgodne z opisem kompetencji kadr w obszarze HR dot. „Przygotowanie organizacji do wyzwań́ rynku pracy”.
Weryfikacja umiejętności praktycznych:
Celem tego modułu jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i wdrażania innowacji w obszarze HR, że szczególnym naciskiem na prawidłową diagnozę potrzeb organizacyjnych, skuteczne włączanie pracowników w zmiany oraz projektowanie rozwiązań zgodnie w trendami rynkowymi.
Podczas szkolenia rozwijane będą kompetencję zgodne z opisem kompetencji „Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy”.
Weryfikacja umiejętności praktycznych:
Monika Kantowicz-Gdańska – ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i employer branding.
Ekspert employer branding i strategicznego HR – konsultant, trener, projektant i realizator badań opinii pracowników (w tym wizerunku pracodawcy). Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, jest jedną z pionierek employer brandingu w Polsce (pierwszą strategię EB wdrażała już w 2006 roku, od kilkunastu lat szkoli i doradza w tym obszarze). Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż (m.in. badanie i doskonalenie wizerunku pracodawcy / strategie EB, rozwój procesów HR). Projektuje i realizuje programy rozwojowe (zarządy, menedżerowie, zespoły projektowe i eksperckie). Bada opinie pracowników i doradza w zakresie doskonalenia organizacji. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach, buduje na pozytywach. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. W pracy wykorzystuje metody coachingu grupowego i indywidualnego, techniki pracy z obrazem, metodologię Action Learning oraz inne wysoce angażujące narzędzia.
Z jej ekspertyzy korzystali członkowie zarządów, menedżerowie i pracownicy wielu organizacji, a wśród nich: Toyota Motor Manufacturing Poland, Eaton Automotive Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o., Alfa Laval Kraków Sp. z o.o., Enersys Sp. z o.o., Polkomtel S.A. (Plus), EXATEL S.A., IBM, Metro Group (Makro), Tesco Polska Sp. z o.o., TNT, Allianz, QXL Poland Sp. z o.o. (Allegro), Raiffeisen Bank Polska S.A., ING Bank Śląski, PKO BP, Volkswagen Bank Polska S.A., TP S.A., P4 Sp. z o.o. (Play), JTI Polska Sp. z o.o., Sanofi-Aventis Sp. z o.o., Volkswagen Poznań, Scott Wilson, Passus Sp. z o.o., Idea Bank, Spółdzielcza Mleczarnia „Spomlek”, Imago Public Relations, Craftware Sp. z o.o., Computaris Polska Sp. z o.o., IT Card i in.
Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim (Złota Odznaka Studium za szczególne osiągnięcia) oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji). Ukończyła studia trzeciego stopnia (doktoranckie) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (w latach 2007-2009 członek zarządu oddziału śląskiego).
Dr Magdalena Gieras
Doktorat napisała w Katedrze Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW w Warszawie. Posiada także dyplom Menadżera Zasobów Ludzkich (ARG, Centrum Kształcenia Kadr Menedżerskich, Warszawa-Poznań) oraz certyfikat coacha ICC. Jest również akredytowanym konsultantem Extended Disc. Ukończyła program licencyjny w zakresie psychobiologii, uzyskując dyplomu dający uprawnienia do prowadzenia terapii w nurcie psychobiologii. Posiada certyfikat i kompetencje do pracy w charakterze konsultanta kryzysowego.
Obecnie studiuje na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi na kierunku „Psychoterapia ze szczególnym uwzględnieniem aspektów klinicznych”. Studia prowadzone są zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień, a także posiadają atest Sekcji Naukowej Psychoterapii oraz Sekcji Naukowej Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Kursy i certyfikaty
Specjalizacja
Doświadczenie i osiągnięcia
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
ZAMET, CREDIT AGRICOLE, IKEA, TEB AKADEMIA, PGE OBRÓT S.A., RECKITT BENCKISER, DS SMITH, RED BULL, LA RIVE, VELVET CARE, POLSKI HOLDING HOTELOWY, SOLARIS, COMPENSA, FORTATECH, LOTOS, KORPORACJA UBEZPIECZEŃ KREDYTÓW EKSPORTOWYCH, DELIMA, STOKROTKA, LAFARGE CEMENT, KAEM, POLTENT, ZTM, UNIVEG TRADE POLAND S.A., POCZTA POLSKA, PGNIG S.A., ALPIQ ENERGY SE, CTL, J.P. MORGAN POLAND LIMITED, ATMOTERM, JADAR TECHMATIK, PROSERVICE, VEOLIA, ASMET, CARGILL, KPRM, ZUS, NFZ, KRAJOWA IZBA BIEGŁYCH REWIDENTÓW, WUP w Łodzi i wiele innych – w sumie ponad 170 organizacji. i wielu innym – łącznie blisko 200 organizacjom.
Rezerwuj miejsce
4590 zł netto
2024-06-27 – Moduł I – Wyzwania i trendy w HR: doskonalenie umiejętności orientacji w biznesie – Magdalena Gieras
2024-07-05 – Moduł I – Wyzwania i trendy w HR: doskonalenie umiejętności orientacji w biznesie – Magdalena Gieras
2024-07-15 – Moduł II – Strategie HR wobec zmieniającego się rynku pracy: praktyczne narzędzia i techniki – Magdalena Gieras
2024-07-16 – Moduł II – Strategie HR wobec zmieniającego się rynku pracy: praktyczne narzędzia i techniki – Magdalena Gieras
2024-07-22 – Moduł II – Strategie HR wobec zmieniającego się rynku pracy: praktyczne narzędzia i techniki – Magdalena Gieras
2024-07-23 – Moduł III – Zarządzanie zmianą z perspektywy HR – innowacyjne podejście do sytuacji wynikających z przeobrażeń na rynku pracy – Monika Kantowicz – Gdańska
Osoby zainteresowane możliwością starania się o dofinansowanie szkolenia zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu otrzymania indywidualnej wyceny.
17 283 10 23
Województwa:
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie
17 283 10 47
Województwa:
Opolski
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie
17 865 25 21
Województwa:
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie
Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji
Opinie
o nas!
Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.
Robert Śmiechowski
Klient, przedsiebiorca
2011-2025 Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone