Asertywność w relacjach zawodowych – Szkolenie

Szkolenie “Asertywność w Relacjach Zawodowych” jest przeznaczone dla wszystkich osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i budować zdrowe, efektywne relacje w środowisku zawodowym. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych narzędzi umożliwiających asertywne wyrażanie swoich potrzeb, poglądów i opinii, jednocześnie szanując potrzeby i prawa innych osób.

Cel szkolenia Asertywność w Relacjach Zawodowych:

  1. Zrozumienie znaczenia asertywności w kontekście relacji zawodowych oraz jej roli w budowaniu pozytywnego środowiska pracy.
  2. Nabycie umiejętności skutecznego wyrażania własnych potrzeb, granic i oczekiwań w sposób asertywny i zdecydowany.
  3. Doskonalenie umiejętności słuchania i empatii w relacjach zawodowych.
  4. Zapoznanie się z technikami radzenia sobie ze stresem, konfliktem i trudnymi sytuacjami w sposób asertywny.

 

Szkolenie “Asertywność w Relacjach Zawodowych” ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności niezbędne do skutecznego komunikowania się i budowania zdrowych relacji w miejscu pracy. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności, uczestnicy będą w stanie skuteczniej wyrażać swoje potrzeby i opinie, unikać konfliktów oraz osiągać lepsze rezultaty w relacjach zawodowych.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu: Asertywność w relacjach zawodowych:

Szkolenie trwa 2 dni po 6 godzin zegarowych –  9:00 – 15:00

Otrzymujesz materiały szkoleniowe – kluczowe informacje w wersji elektronicznej.

Możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zamkniętej w Twojej firmie. Sprawdź zakładkę dofinansowanie i umów bezpłatna rozmowę.

Program

  1. Postawa asertywna.
  • Czym jest asertywność i dlaczego ma tak duże znaczenie w warunkach zawodowych?
  • Jak można budować postawę asertywną w trudnych sytuacjach z wymagającymi rozmówcami?
  • Równy z równym – jak zwiększyć pewność siebie w kontaktach z innymi poprzez znajomość praw asertywnych?
  • Jak stawiać granice, zachowując szacunek w kontakcie z rozmówcą
  • Rozwijanie umiejętności asertywnego odmawiania, reagowania na krytykę i atak.

 

  1. Różnorodność zachowań w życiu zawodowym-analiza typów zachowań ludzkich
  • Identyfikacja różnych typów zachowań – dlaczego klienci, rozmówcy bywają „trudni”?
  • Poznanie typów zachowań – zachowanie uległe, agresywne, asertywne

 

  1. Odporność i dystans emocjonalny w trudnych sytuacjach zawodowych
  • Dystans i samoobrona emocjonalna
  • Jak poradzić sobie ze stresem i trudnymi emocjami
  • Jak traktować krytykę/ atak ze strony rozmówcy, by nie oddziaływała na naszą osobistą skuteczność?
  • Hamowanie emocji negatywnych – techniki stosowane w praktyce.
  • Profesjonalne zarządzanie swoimi stanami emocjonalnymi oraz swoich rozmówców.

 

  1. Komunikacja asertywna
  • Asertywne komunikaty- narzędzia kontroli rozmowy z trudnym rozmówcą.
  • Bariery i błędy w komunikowaniu się- metody łagodzenia konfliktów
  • Efektywne techniki asertywnego wyrażania w praktyce

 

  1. Strategia na zbudowanie asertywności – praktyczny trening umiejętności
  • Mój osobisty plan działania: Co zacznę robić? Co przestanę robić? Jaki będzie pierwszy krok?
  • Wdrożenie asertywnego planu działania w codzienność

 

W 2024 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.

Kliknij wyżej “Porozmawiaj z doradcą”, nastepnie umów rozmowę. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zorganizować to szkolenie dla Ciebie!

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.

Agnieszka Nowak

Księgowa

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca

Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.

Klient

Główna Księgowa

Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.

Klient

Księgowa

Kim jesteśmy?

Od roku 2011, często mierząc się z wieloma przeszkodami, rozwijamy skrzydła i codziennie staramy się być coraz lepsi. Dla Ciebie i Twojej firmy, dla nas, dla innych, dla planety. Przez ponad dekadę nabraliśmy sporej praktyki, dlatego wiemy jak uczyć, żeby nauczyć.

Szkolimy pracowników działów księgowych, kadrowych i wielu innych. Nasze szkolenia i kursy obejmują najbardziej aktualny zestaw wiedzy praktycznej, przekazywanej przez trenerów praktyków z minimum 10-cio letnim doświadczeniem w branży i 5 lat w szkoleniach.

W naszym portfolio znajdziesz:

400+

Cenionych trenerów

Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.

1500 +

Spotkań szkoleniowych rocznie

Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.

7000 +

Uczestników szkoleń i kursów rocznie

Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.