Opis
Dodatkowe informacje o szkoleniu z prowadzeniu spotkań z pracownikami:
Szkolenie dla menedżerów, właścicieli firm, kadry zarządzającej  trwa 2 dni po 6 godzin zegarowych –  9:00 – 15:00
Otrzymujesz materiały szkoleniowe – kluczowe informacje w wersji elektronicznej.
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zamkniętej w Twojej firmie. Sprawdź zakładkę dofinansowanie i umów bezpłatna rozmowę.
			 
					
				Program
UMIEJĘTNOŚĆ WYZNACZANIA CELÓW SPOTKANIA
- Warunki formułowania celów. Język ustalania celów, wizji i motywowania – jak go używać, aby zaangażować pracowników w cele organizacji.
- Rodzaje celów uczestników – czyli po co oni tam będą 
- Strategia ustalania priorytetów jako narzędzie organizacji pracy własnej i uczestników zebrań. 
 
PRZYGOTOWANIE SPOTKANIA Z PRACOWNIKAMI
- Określenie celów zebrania, ról i obowiązków prowadzącego oraz uczestników 
- Przygotowanie planu zebrania i harmonogramu działań
- Ustalenie optymalnego czasu trwania zebrania  
- Metody prezentowania, a rodzaj prezentacji
- Struktura wystąpienia
- Dynamika prezentacji
- Organizacja treści prezentacji
- Posługiwanie się pomocami, materiałami, 
- Jak rozpocząć prezentację, aby wzbudzić zainteresowanie i przykuć uwagę?
- Jak zakończyć wystąpienie?
- Metody i style prowadzenia zebrań – aby dzięki nim osiągać założone cele w sposób atrakcyjny dla prowadzącego i uczestników 
- Ustalenie zakresu oczekiwań w stosunku do uczestników zebrania 
- Dobór uczestników i ich roli w zebraniu (ustalenie ważności uczestnictwa ze względu na cele zebrania)
- Określenie czasu i miejsca zebrania – dlaczego to takie ważne
- Budowanie zaangażowania i ciekawości – zaproszenie uczestników
- Przygotowanie materiałów i sprzętu 
 
PROWADZENIE SPOTKANIA
- Zaczynaj z wizją końca … jak otwierać i zamykać zebrania 
- Sposoby dochodzenia do celu 
- Kierowanie aktywnością uczestników – jak wykorzystać wiedzę, umiejętności i osobowość uczestników
- Zachowania ludzi uczestniczących w zebraniach a kształtowanie zachowań ludzi w grupie
- Autorytet formalny i nieformalny 
- Aktywizowanie uczestników i dyscyplinowanie „nadaktywnych” 
 
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI
- Radzenie sobie z obiekcjami
- Negatywne postawy uczestników wystąpienia
- Narzędzia językowe do obrony własnego stanowiska
- Zbijanie zarzutów
- Jak radzić sobie z atakiem?
- Ćwiczenia w radzeniu sobie z utrudnieniami podczas prezentacji
 
WIZERUNEK OSOBY PODCZAS WYSTĄPIENIA
- Wizerunek zawodowy, a wizerunek osoby prezentującej
- Świadomość własnego ciała
- Mowa ciała, a odbiór danej osoby przez słuchaczy
- Postawa ciała, mimika
- Gestykulacja, złe nawyki, a gesty wzmacniające