Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing) – szkolenie

Szkolenie z planowania działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing) jest adresowane do profesjonalistów z branży marketingowej, menedżerów produktów oraz specjalistów ds. mobilnych strategii marketingowych. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat skutecznych strategii mobile marketingowych, różnorodnych kanałów i formatów reklamowych w aplikacjach mobilnych oraz praktycznych aspektów prowadzenia kampanii marketingowych na urządzeniach mobilnych.

 

Cele szkolenia Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing):

  1. Zrozumienie znaczenia mobile marketingu w dzisiejszym krajobrazie marketingowym.
  2. Doskonalenie umiejętności w planowaniu strategii marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych.
  3. Nabycie praktycznej wiedzy na temat różnorodnych kanałów i formatów reklamowych w mobile marketingu.
  4. Skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych i analiza ich wyników na urządzeniach mobilnych.

 

Szkolenie z planowania działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing) ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego wykorzystania potencjału urządzeń mobilnych w promocji marki oraz osiąganiu zamierzonych celów marketingowych. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie efektywnie wykorzystać mobile marketing do dotarcia do swojej grupy docelowej oraz zwiększenia efektywności swoich działań marketingowych.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing)”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 12 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

 

Program

Podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu

  • Mobilny internauta, czyli kto? Kluczowe aktywności
  • Rok mobile? Smartfonizacja
  • Multiscreening
  • FOMO
  • Internet of Things
  • Wearables
  • Rzeczywistość wirtualna (VR)
  • Rzeczywistość rozszerzona (AR)
  • Big Data

 

Serwisy a aplikacje mobilne

  • Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
  • Aplikacje natywne vs hybrydowe vs internetowe

 

Budowa witryny mobilnej

  • Projektowanie zgodnie ze sztuką User Experience (UX)
  • Optymalizacja witryny (SEO)
  • Ewaluacja, audyty

 

Planowanie reklamy mobilnej

  • Opcje i założenia strategiczne
  • Od definicji marki do realizacji kampanii
  • Definiowanie celów
  • Ścieżka podróży konsumenta; ZMOT
  • Offline vs online. Gdzie są konsumenci?
  • Ślepota reklamowa; kontrreklamowi. Jak do nich dotrzeć?
  • Marketing omnichannel
  • Marketing offline vs online
  • Jak rozmawiać z nowymi generacjami? Gen Z

 

Narzędzia reklamowe

  • Reklama display
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
  • Marketing SMS/MMS
  • Geomarketing
  • E-Mail Marketing
  • Marketing treści (CM)
  • Marketing w mediach społecznościowych (Social Media)
  • Marketing wpływu (influencing)
  • Kody QR

 

e-Commerce, mCommerce. Jak zarabiać w mobile’u?

  • Fakty i mity w handlu internetowym
  • Trendy, zjawiska, przewidywania
  • Porzucanie koszyka zakupowego w mobile’u. Jak zaradzić?

 

Efektywność mobile marketingu

  • Optymalizacja kampanii reklamowych
  • Miary (KPI)
  • Ruch mobilny w Google Analytics

 

Aspekty prawne w mobile marketingu

  • Geolokalizacja a wymagania prawne
  • Mobile a zbieranie i przetwarzanie danych. Ochrona danych osobowych

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

 

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca