Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu – Szkolenie

Szkolenie z planowania działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu jest przeznaczone dla profesjonalistów z dziedziny marketingu, specjalistów ds. e-mail marketingu oraz osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową w firmach. Podczas tego szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat skutecznych strategii e-mail marketingowych, tworzenia atrakcyjnych newsletterów, automatyzacji procesów wysyłki e-maili oraz analizy wyników kampanii e-mailowych.

Cel szkolenia Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu:

  1. Zrozumienie roli e-mailingu w strategii marketingowej firmy.
  2. Doskonalenie umiejętności w planowaniu i tworzeniu efektywnych kampanii e-mailowych.
  3. Nabycie praktycznej wiedzy na temat narzędzi i technik e-mail marketingu.
  4. Skuteczne prowadzenie kampanii e-mailowych i analiza ich wyników w celu optymalizacji działań marketingowych.

 

Szkolenie z planowania działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego wykorzystania potencjału e-mailingu w promocji marki oraz budowaniu relacji z klientami. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie tworzyć angażujące i efektywne kampanie e-mailowe, które przyczynią się do wzrostu sprzedaży i lojalności klientów.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 12 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

 

Program

 

E-Mail Marketing. Podstawowe definicje, fakty, liczby

  • Wielkość i wartość rynku
  • Podmioty na rynku E-Mail Marketingu
  • Różnice między B2B a B2C istotne dla E-Mail Marketingu
  • Newslettery a emailing reklamowy

 

Definicja i budowa grupy odbiorców e-mailingu

  • Zwyczaje i zachowania użytkowników poczty elektronicznej
  • Segmentacja RFM
  • Potrzeby i oczekiwania odbiorców
  • Personalizacja
  • Dynamiczne budowanie treści
  • E-Mail Retargeting

 

Budowa bazy adresowej

  • Budowa formularzy rejestracyjnych
  • Utrzymywanie higieny bazy adresowej
  • Filozofia permission marketingu
  • Zgody, aspekty prawne
  • Najlepsze praktyki, studia przypadków

 

Planowanie akcji e-mailowej

  • Cele
  • Grupa docelowa
  • Kluczowe cechy oferty (USP/KSP), powody, aby uwierzyć (RTB)
  • Główny przekaz rynkowy
  • Kreacja /kompozycja wiadomości
  • Mikrocopy
  • Narzędzia do wysyłki

 

Realizacja komunikacji e-mail: check-lista

Kreacja i kompozycja e-maili

  • 7 złotych zasad „conversion-centered design mailingu”
  • 7 złotych zasad webwritingu
  • Skuteczny display, techniki perswazyjne
  • Wykorzystanie metod badawczych w kompozycji wiadomości
  • Spam, filtry antyspamowe

 

Automatyzacja komunikacji (marketing automation)

  • z odpowiednim celem
  • do odpowiednich Klientów
  • w odpowiednim czasie
  • w odpowiednim miejscu
  • z odpowiednim komunikatem
  • zautomatyzowana

 

Fundamentalne mierniki w E-Mail Marketingu i monitoring efektywności

  • Dostarczalność, otwieralność, kliknięcia i konwersje
  • Benchmarki KPI na rynku polskim
  • Co wpływa na Open Rate (nadawca, tytuł /temat)? Najlepsze praktyki
  • Strategiczne mierniki sukcesu (ROAS, ROI)

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

 

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca