Zdajesz sobie sprawę z tego, że aby odnieść sukces w branży, nie wystarczy wyłącznie wiedza podatkowa, lecz niezbędna jest także umiejętność wdrażania nowych technologii oraz otwartość na zmiany?
Doceniasz możliwość wymiany doświadczeń z osobami z branży i wiesz, że dzięki nim możesz poznać rozwiązania, które dotychczas były dla Ciebie niedostępne? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Zapraszamy na Cię na Konferencję dla Właścicieli biur rachunkowych – to wyjątkowe wydarzenie, które łączy w sobie najnowsze rozwiązania podatkowe z kluczowymi umiejętnościami potrzebnymi w nowoczesnym świecie biznesu.
Na co dzień rozmawiamy z wieloma właścicielami biur rachunkowych i zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach na sukces biura rachunkowego składa się wiele czynników – będąc właścicielem biura rachunkowego nie wystarczy podążać wyłącznie za zmianami w obszarze księgowości.
W dynamicznie zmieniającym się środowisku podatkowym i technologicznym, jako właściciel biura rachunkowego masz przed sobą wiele wyzwań, które wymagają nie tylko Twojej wiedzy specjalistycznej, ale także nowoczesnych narzędzi zarządzania i umiejętności przywódczych.
Czyli obecnie kluczowych umiejętności dla osób, które w skuteczny sposób chcą zarządzać swoim zespołem, niezależnie od jego wielkości.
Nasza konferencja to wyjątkowa okazja do zdobycia kompleksowej wiedzy, która wspiera rozwój w każdym z tych obszarów.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz małe biuro, czy zarządzasz większym zespołem specjalistów, konferencja dostarczy Ci konkretnych narzędzi i wiedzy, dzięki którym wzmocnisz swoje kompetencje jako skuteczny lider w branży księgowej, by jeszcze skuteczniej prowadzić swoje biuro rachunkowe i wspierać klientów w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.
Udział w tym panelu pomoże Ci nie tylko ukierunkować klientów na skuteczną reorganizację, ale także zbudować wizerunek Twojego biura jako partnera strategicznego, który wspiera klientów na każdym etapie zmian w firmie.
Biuro rachunkowe jest zarówno instytucją zobowiązaną do stosowania przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, jak i ustawy o ochronie sygnalistów. Przepisy dotyczące ochrony sygnalistów są niezależne od regulacji AML w zakresie anonimowego zgłaszania naruszeń prawa. Czy są to jednak akty prawne, które się powtarzają czy raczej uzupełniają? Odpowiedź na to pytanie usłyszysz właśnie na tym panelu.
A oprócz tego dowiesz się:
Zwykłe delegowanie wymaga dopytywania i mobilizowania pracowników w trakcie realizacji zadania. PEŁNE DELEGOWANIE to sposób, który zakłada zmotywowanie pracownika już przed delegowaniem oraz przekazanie zadania wraz z pełną odpowiedzialnością.
Dzięki temu odzyskasz swój czas i skupisz się na swoich priorytetach. Na przykład, wrócisz do domu i zastosujesz te same zasady w relacjach rodzinnych, ponieważ są one oparte na zdrowych fundamentach budowania motywacji i odpowiedzialności
Na tym panelu dowiesz się, jak skutecznie zbudować markę osobistą i pozyskać nowych klientów poprzez strategiczne działania w social mediach, a wszystko na podstawie doświadczeń praktyka, który zbudował społeczność na Instagramie. Wyróżnij swoje biuro rachunkowe i zdobyć przewagę nad konkurencją!
Doradca podatkowy, numer wpisu 11348, absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując jako księgowy i doradca podatkowy w podmiocie uprawnionym do badania sprawozdań finansowych zajmującym się także usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Dodatkowo współpracuje ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce o/Podkarpacki w Rzeszowie oraz SKwP w Krakowie jako wykładowca. Jest także adiunktem w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz był wykładowcą Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 29 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 19 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.
Ekspert z zakresu księgowości i prawa podatkowego. Praktyk z doświadczeniem od 2005 roku, zdobytym w pracy w działach księgowych oraz przy zarządzaniu biurem rachunkowym. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej, w tym publikowanych w takich portalach jak Rzeczpospolita i Poradnik Przedsiębiorcy. Uczestniczka prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie Finansów. Obecnie czuwająca nad rozwojem oprogramowania dla przedsiębiorców i biur rachunkowych wFirma.
Doradca podatkowy, Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii UW. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków pośrednich. Autor wielu publikacji dla biuletynu VAT, wydawnictwa INFOR. Wykładowca na uczelni wyższej. Wieloletni pracownik Izby Skarbowej we Wrocławiu. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach zajmując się podatkiem VAT. Trener Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w zakresie podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej.
Prowadzi kancelarię radcy prawnego i doradcy podatkowego. Współpracuje z przedsiębiorcami i obsługującymi je biurami rachunkowymi. Doradza przedsiębiorcom, których działalność wiąże się pośrednio lub bezpośrednio z branżą nieruchomości – deweloperom, inwestorom czy wynajmującym. Wspomaga również innowacyjne start-up'y. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych.
Specjalizuje się w prawie handlowym, gospodarczym, podatkowym i prawie pracy. Monika Markisz prowadzi również kursy z tematyki Przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w pracy biegłego rewidenta – on-line oraz kursy z zakresu ochrony sygnalistów w praktyce instytucji finansowych, jak również wdraża Procedury w zakresie AML i ochrony sygnalistów.
Trener biznesu, konsultant, autor książek rozwojowych, założyciel Expertio - społeczności biznesu Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Właściciel biura rachunkowego oraz certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych.
Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 24 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.
Założyciel i prezes 3 podmiotów: Wektora Wiedzy, Wektora Wiedzy wsparcie innowacji, Pozytywni CO2. Przez 5 ostatnich lat razem z zespołem pozyskał skutecznie na rozwój kompetencji biur rachunkowych kilkadziesiąt milionów złotych. Inicjator platformy rozwojowej dla księgowych i kadrowych. Na co dzień dzięki współpracy z wieloma ekspertami potrafi łączyć wiedzę prawną podatkową i finansową, którą chętnie się dzieli wiedząc, że rozwój osobisty podnosi jakość i standard życia.
Ekspert w zakresie efektywnej komunikacji, motywowania i delegowania odpowiedzialności. Od lat zajmuje się wspieraniem przedsiębiorców i rodziców w budowaniu efektywnych relacji opartych na motywacji i odpowiedzialności. Jest twórcą programu „Prosto o Wychowaniu”, który pomaga rodzicom lepiej rozumieć i wspierać swoje dzieci, a także rozwija ich umiejętności komunikacyjne.
W wieku zaledwie 24 lat został najmłodszym dyrektorem handlowym, zarządzając 19-osobowym zespołem, w którym znajdowało się trzech kierowników. Po 10 latach pracy w dużej międzynarodowej korporacji otrzymał prestiżową nagrodę jako jeden z trzech najlepszych dyrektorów w Polsce, wyróżniając się spośród 50 innych dyrektorów. Po zakończeniu kariery korporacyjnej Benedykt skupił się na szkoleniach dla kierowników, właścicieli firm i przedsiębiorców.
Do tej pory jego szkolenia, prowadzone głównie na podkarpaciu, przeszło ponad 300 szefów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, które nauczyły się skutecznie delegować odpowiedzialność, motywować pracowników i zarządzać zespołami bez potrzeby ciągłej kontroli. Zapraszamy na spotkanie, na którym Benedykt Ożóg pokaże, jak skutecznie delegować odpowiedzialność, motywować pracowników i odzyskać swój czas na realizację własnych celów.
Adwokat, doradca podatkowy, właściciel biura rachunkowego. Specjalizuje się w planowaniu podatkowym małych i średnich przedsiębiorstw. Na Instagramie prowadzi profil Pan od podatków, w którym przybliża przedsiębiorcom wiedzę o aspektach prawnych prowadzenia biznesu w Polsce. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu marki osobistej, czego dowodem jest liczba obserwujących go na Instagramie osób – w tej chwili ponad 23 tysiące osób oraz liczba obserwujących na platformie TikTok – ponad 22 tysiące osób. Również jeśli chodzi o LinkedIn może się pochwalić sporym osiągnięciem – znalazł się na liście 50 prawników i prawniczek, których warto obserwować. Jego treści przeznaczone są nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla osób fizycznych, dzięki czemu odbiorcami jego postów jest zróżnicowana grupa, a on może się ciągle rozwijać. Skomplikowane kwestie prawno-podatkowe tłumaczy w przystępny i zrozumiały sposób, a na budowanie marki osobistej poświęca czas, który bezpośrednio przekłada się na liczbę klientów. Swoimi doświadczeniami chętnie dzieli się z innymi.
Badacz bezpieczeństwa IT zajmujący się technologiami informatycznymi zawodowo od przeszło 24 lat. Prelegent, szkoleniowiec z zakresu rozwoju i bezpieczeństwa technologi IT. Fanatyk ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Jego przesłanie to: Problemem bezpieczeństwa jest zbyt duże zaufanie przez ludzi nieświadomych do technologii, jakimi operują.
Trener produktywności w maciejchrzanowski.com. Prowadzi szkolenia i konsulting w tematyce AI i automatyzacji. Menedżer projektów (DevOps®, ITIL®, MoR®, MoV®, AgilePM®, PRINCE2®, P3O®, MoP®, MSP®, IPMA® C). Wykładowca w Politechnika Rzeszowska i Akademia Leona Koźmińskiego.
Skorzystaj z bezpiecznych płatności i rozłóż koszt konferencji na wygodne dla Ciebie raty lub zapłać online czy przelewem!
459 569 641
Województwa:
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie
459 569 042
Województwa:
Opolskie
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie
573 568 972
Województwa:
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie
Opinie
o nas!
Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.
Agnieszka Nowak
Księgowa
Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.
Robert Śmiechowski
Klient, przedsiebiorca
Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.
Klient
Główna Księgowa
Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.
Klient
Księgowa
W naszym portfolio znajdziesz:
Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.
Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.
Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.
2011-2024 Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone