Wyzwania i szanse

związane z cyfryzacją biur rachunkowych

Jakie kompetencje są kluczowe dla właścicieli w nadchodzących latach?

KONFERENCJA 2025

WROCŁAW

Jesteś właścicielem biura rachunkowego i szukasz kierunku rozwoju dla Twojego biznesu?

Zdajesz sobie sprawę z tego, że aby odnieść sukces w branży, nie wystarczy wyłącznie wiedza podatkowa, lecz niezbędna jest także umiejętność wdrażania nowych technologii oraz otwartość na zmiany?

Doceniasz możliwość wymiany doświadczeń z osobami z branży i wiesz, że dzięki nim możesz poznać rozwiązania, które dotychczas były dla Ciebie niedostępne? Jeśli tak, to wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Zapraszamy na Cię na Konferencję dla Właścicieli biur rachunkowych – to wyjątkowe wydarzenie, które łączy w sobie najnowsze rozwiązania podatkowe z kluczowymi umiejętnościami potrzebnymi w nowoczesnym świecie biznesu.

Kraków

KONFERENCJA ODWOŁANA!

Wrocław

28-29 stycznia - Q Hotel Plus

Na sukces biura rachunkowego składa się wiele czynników

Na co dzień rozmawiamy z wieloma właścicielami biur rachunkowych i zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach na sukces biura rachunkowego składa się wiele czynników – będąc właścicielem biura rachunkowego nie wystarczy podążać wyłącznie za zmianami w obszarze księgowości.

W dynamicznie zmieniającym się środowisku podatkowym i technologicznym, jako właściciel biura rachunkowego masz przed sobą wiele wyzwań, które wymagają nie tylko Twojej wiedzy  specjalistycznej, ale także nowoczesnych narzędzi zarządzania i umiejętności przywódczych.

Konferencja to nie tylko wiedza z obszaru księgowości, lecz także: 

Czyli obecnie kluczowych umiejętności dla osób, które w skuteczny sposób chcą zarządzać swoim zespołem, niezależnie od jego wielkości.

Potrzebujesz łączyć ze sobą takie umiejętności jak:

Nasza konferencja to wyjątkowa okazja do zdobycia kompleksowej wiedzy, która wspiera rozwój w każdym z tych obszarów.

Dlaczego warto być z nami?

Zainwestuj w swój rozwój i stań się liderem w branży księgowej!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz małe biuro, czy zarządzasz większym zespołem specjalistów, konferencja dostarczy Ci konkretnych narzędzi i wiedzy, dzięki którym wzmocnisz swoje kompetencje jako skuteczny lider w branży księgowej, by jeszcze skuteczniej prowadzić swoje biuro rachunkowe i wspierać klientów w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.

Program konferencji

Kliknij w dzień 1 lub 2 aby zobaczyć program na wybrany dzień.

Dzień 1: 28 stycznia Wrocław

8:30 - 9:00 Rejestracja gości

9:00 - 9:15 Przywitanie gości

9:15 - 10:15

Od wizji do struktury:

Klucz do skutecznej reorganizacji firmy Twojego klienta

Udział w tym panelu pomoże Ci nie tylko ukierunkować klientów na skuteczną reorganizację, ale także zbudować wizerunek Twojego biura jako partnera strategicznego, który wspiera klientów na każdym etapie zmian w firmie.

10:15 - 11.30

JPK CIT

Kluczowe zmiany i ich wpływ na biuro rachunkowe oraz przedsiębiorców.

11:30 - 12:00 Przerwa kawowa

12:00 - 13.00

Sygnalista w biurze rachunkowym

Obowiązki w obszarze AML i ustawy o ochronie sygnalistów

Biuro rachunkowe jest zarówno instytucją zobowiązaną do stosowania przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy, jak i ustawy o ochronie sygnalistów. Przepisy dotyczące ochrony sygnalistów są niezależne od regulacji AML w zakresie anonimowego zgłaszania naruszeń prawa. Czy są to jednak akty prawne, które się powtarzają czy raczej uzupełniają? Odpowiedź na to pytanie usłyszysz właśnie na tym panelu.

A oprócz tego dowiesz się:

13:00 - 14.00

Budowanie relacji długoterminowych

z klientami biur rachunkowych - okiem praktyka

14:00 - 15:00 Przerwa na obiad [networking]

15:00 - 16.30

Podatek VAT NALICZONY

Problemy praktyczne

16.30 - 17.00

Kompetencje twarde czy miękkie

Które są ważniejsze i jak zapłacone podatki mogą je sfinansować?

Dzień 2: 29 stycznia Wrocław

8:30 - 9:00 Rejestracja gości

9:00 - 9:15 Przywitanie gości

9:15 - 10:00

Jak zarabiać więcej

przy takim samym nakładzie pracy, czyli dochód pasywny w Biurze Rachunkowym

10:00 - 10.45

5 uproszczeń

które zwiększą efektywność pracy w biurze rachunkowym

10:45 - 11.30

Strategie produktywności i AI

Jak optymalizować dzień pracy i procesy w firmie, aby odzyskać czas i pieniądze.

11:30 - 12:00 Przerwa kawowa

12:00 - 13.00

WARSZTAT: Pełne delegowanie

Jak skutecznie motywować pracowników, przekazywać odpowiedzialność i odzyskać czas?

Zwykłe delegowanie wymaga dopytywania i mobilizowania pracowników w trakcie realizacji zadania. PEŁNE DELEGOWANIE to sposób, który zakłada zmotywowanie pracownika już przed delegowaniem oraz przekazanie zadania wraz z pełną odpowiedzialnością.

Dzięki temu odzyskasz swój czas i skupisz się na swoich priorytetach. Na przykład, wrócisz do domu i zastosujesz te same zasady w relacjach rodzinnych, ponieważ są one oparte na zdrowych fundamentach budowania motywacji i odpowiedzialności

13:00 - 14.00

Marka osobista księgowego

O czym i jak mówić, aby zdobyć uwagę klientów?

Na tym panelu dowiesz się, jak skutecznie zbudować markę osobistą i pozyskać nowych klientów poprzez strategiczne działania w social mediach, a wszystko na podstawie doświadczeń praktyka, który zbudował społeczność na Instagramie. Wyróżnij swoje biuro rachunkowe i zdobyć przewagę nad konkurencją!

14:00 - 15:00 Przerwa na obiad [networking]

15:00 - 15.45

Cyberbezpieczeństwo:

haker kontra księgowość - progresywna ochrona dóbr

15.45 - 16.15

Cyfryzacja biura rachunkowego:

Jak zbudować mapę drogową skutecznej zmiany i uniknąć błędów w trakcie wdrożenia

16.15 - 17.00

SukcesJA

Jak właściciel biura powinien wesprzeć sukcesją swoich klientów i zaplanować swoją?

Prelegenci

Witold Furman​

Doradca podatkowy, numer wpisu 11348, absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując jako księgowy i doradca podatkowy w podmiocie uprawnionym do badania sprawozdań finansowych zajmującym się także usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Dodatkowo współpracuje ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce o/Podkarpacki w Rzeszowie oraz SKwP w Krakowie jako wykładowca. Jest także adiunktem w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz był wykładowcą Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie.

Anna Kędzierska - Adamczyk​

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 29 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 19 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.

Anita Gołębiewska

Księgowa i liderka z ponad 20-letnim doświadczeniem, które zdobywała prowadząc księgowość międzynarodowych korporacji oraz rekrutując i zarządzając zespołami kilkudziesięcioosobowymi księgowości. Stworzyła Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Była odpowiedzialna za nadzór operacyjny, współpracę ze strategicznymi partnerami oraz dynamiczny rozwój sieci OSCBR, zrzeszającej już ponad 3000 biur rachunkowych w całym kraju. Dzisiaj właścicielka Hive Tax Sp. z o.o. oraz Hive Business School Sp. z o.o. spółek działających w synergii, edukacja dla księgowych i profesjonalne usługi księgowe dla biznesu.

Pomysłodawczyni i autorka programów edukacyjnych – Ogólnopolskich Cyfrowych Rewolucji Księgowych oraz „Bądź Gotowy na KSeF” pod patronatem honorowym Ministerstwa Finansów. Uważa, że kluczem do sukcesu każdego lidera jest przywództwo – jest mentorką w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Członkinią Rady Programowej w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji oraz Niezależną Licencjonowaną Trenerką i Mówcą Motywacyjnym John Maxwell Team. W ramach działań charytatywnych pełni funkcję Prezesa Fundacji Małego Odkrywcy wspierając rozwój kulturalny, fizyczny i edukację dzieci w wieku szkolnym. Chętnie angażuje się i wspiera akcje lokalnej społeczności.

Beata Kostrzycka

Ekspert z zakresu księgowości i prawa podatkowego. Praktyk z doświadczeniem od 2005 roku, zdobytym w pracy w działach księgowych oraz przy zarządzaniu biurem rachunkowym. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej, w tym publikowanych w takich portalach jak Rzeczpospolita i Poradnik Przedsiębiorcy. Uczestniczka prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie Finansów. Obecnie czuwająca nad rozwojem oprogramowania dla przedsiębiorców i biur rachunkowych wFirma.

Marcin Otręba

Doradca podatkowy, Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii UW. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków pośrednich. Autor wielu publikacji dla biuletynu VAT, wydawnictwa INFOR. Wykładowca na uczelni wyższej. Wieloletni pracownik Izby Skarbowej we Wrocławiu. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach zajmując się podatkiem VAT. Trener Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w zakresie podatku od towarów i usług oraz ordynacji podatkowej.

Monika Markisz

Prowadzi kancelarię radcy prawnego i doradcy podatkowego. Współpracuje z przedsiębiorcami i obsługującymi je biurami rachunkowymi. Doradza przedsiębiorcom, których działalność wiąże się pośrednio lub bezpośrednio z branżą nieruchomości – deweloperom, inwestorom czy wynajmującym. Wspomaga również innowacyjne start-up'y. Posiada wieloletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych.

Specjalizuje się w prawie handlowym, gospodarczym, podatkowym i prawie pracy. Monika Markisz prowadzi również kursy z tematyki Przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu w pracy biegłego rewidenta – on-line oraz kursy z zakresu ochrony sygnalistów w praktyce instytucji finansowych, jak również wdraża Procedury w zakresie AML i ochrony sygnalistów.

Piotr Jankowski

Trener biznesu, konsultant, autor książek rozwojowych, założyciel Expertio - społeczności biznesu Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Właściciel biura rachunkowego oraz certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych.

Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 24 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.

Szymon Trzemżalski

Założyciel i prezes 3 podmiotów: Wektora Wiedzy, Wektora Wiedzy wsparcie innowacji, Pozytywni CO2. Przez 5 ostatnich lat razem z zespołem pozyskał skutecznie na rozwój kompetencji biur rachunkowych kilkadziesiąt milionów złotych. Inicjator platformy rozwojowej dla księgowych i kadrowych. Na co dzień dzięki współpracy z wieloma ekspertami potrafi łączyć wiedzę prawną podatkową i finansową, którą chętnie się dzieli wiedząc, że rozwój osobisty podnosi jakość i standard życia.

Benedykt Ożóg

Ekspert w zakresie efektywnej komunikacji, motywowania i delegowania odpowiedzialności. Od lat zajmuje się wspieraniem przedsiębiorców i rodziców w budowaniu efektywnych relacji opartych na motywacji i odpowiedzialności. Jest twórcą programu „Prosto o Wychowaniu”, który pomaga rodzicom lepiej rozumieć i wspierać swoje dzieci, a także rozwija ich umiejętności komunikacyjne.

W wieku zaledwie 24 lat został najmłodszym dyrektorem handlowym, zarządzając 19-osobowym zespołem, w którym znajdowało się trzech kierowników. Po 10 latach pracy w dużej międzynarodowej korporacji otrzymał prestiżową nagrodę jako jeden z trzech najlepszych dyrektorów w Polsce, wyróżniając się spośród 50 innych dyrektorów. Po zakończeniu kariery korporacyjnej Benedykt skupił się na szkoleniach dla kierowników, właścicieli firm i przedsiębiorców.

Do tej pory jego szkolenia, prowadzone głównie na podkarpaciu, przeszło ponad 300 szefów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, które nauczyły się skutecznie delegować odpowiedzialność, motywować pracowników i zarządzać zespołami bez potrzeby ciągłej kontroli. Zapraszamy na spotkanie, na którym Benedykt Ożóg pokaże, jak skutecznie delegować odpowiedzialność, motywować pracowników i odzyskać swój czas na realizację własnych celów.

Grzegorz Hatala

Adwokat, doradca podatkowy, właściciel biura rachunkowego. Specjalizuje się w planowaniu podatkowym małych i średnich przedsiębiorstw. Na Instagramie prowadzi profil Pan od podatków, w którym przybliża przedsiębiorcom wiedzę o aspektach prawnych prowadzenia biznesu w Polsce. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu marki osobistej, czego dowodem jest liczba obserwujących go na Instagramie osób – w tej chwili ponad 23 tysiące osób oraz liczba obserwujących na platformie TikTok – ponad 22 tysiące osób. Również jeśli chodzi o LinkedIn może się pochwalić sporym osiągnięciem – znalazł się na liście 50 prawników i prawniczek, których warto obserwować. Jego treści przeznaczone są nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla osób fizycznych, dzięki czemu odbiorcami jego postów jest zróżnicowana grupa, a on może się ciągle rozwijać. Skomplikowane kwestie prawno-podatkowe tłumaczy w przystępny i zrozumiały sposób, a na budowanie marki osobistej poświęca czas, który bezpośrednio przekłada się na liczbę klientów. Swoimi doświadczeniami chętnie dzieli się z innymi.

Agnieszka Ligocka

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Studiów Podyplomowych z Bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jej doświadczenie praktyczne, zdobywane przez wiele lat, obejmuje zarządzanie oddziałami bankowymi, prowadzenie księgowości oraz przeprowadzanie szkoleń i wykładów na poziomie akademickim.

Obecnie, jej główne zaangażowanie jest skupione na wdrażaniu oraz prowadzeniu szkoleń dla działów księgowych firm oraz biur rachunkowych, z naciskiem na usprawnienie procesów, automatyzację oraz przygotowanie do Krajowego Systemu e-Faktur.

Jej doświadczenie w prowadzeniu szkoleń obejmuje tworzenie spersonalizowanych programów na podstawie konkretnych potrzeb i wyzwań, z jakimi stykają się biura rachunkowe i działy księgowe. Podczas szkoleń, akcentowane są praktyczne aspekty oraz uczestnicy mają dostęp do najnowszych narzędzi i technologii, które mogą zrewolucjonizować ich procesy księgowe. Współpracuje z renomowanymi partnerami, dostarczającymi nowoczesne rozwiązania IT, aby zapewnić uczestnikom szkoleń dostęp do najnowszych technologii.

Dzięki jej wsparciu, biura rachunkowe i firmy są w stanie przejść od tradycyjnych, papierowych procesów księgowych do zaawansowanych rozwiązań elektronicznych, co skutkuje znaczącym wzrostem efektywności i konkurencyjności ich firm. Podejście, które stosuje w swojej pracy, opiera się na ciągłym doskonaleniu i poszukiwaniu nowych możliwości, aby dostarczać klientom najnowsze technologie i praktyczne.

Michał Dydycz

Badacz bezpieczeństwa IT zajmujący się technologiami informatycznymi zawodowo od przeszło 24 lat. Prelegent, szkoleniowiec z zakresu rozwoju i bezpieczeństwa technologi IT. Fanatyk ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Jego przesłanie to: Problemem bezpieczeństwa jest zbyt duże zaufanie przez ludzi nieświadomych do technologii, jakimi operują.

Maciej Chrzanowski

Trener produktywności w maciejchrzanowski.com. Prowadzi szkolenia i konsulting w tematyce AI i automatyzacji. Menedżer projektów (DevOps®, ITIL®, MoR®, MoV®, AgilePM®, PRINCE2®, P3O®, MoP®, MSP®, IPMA® C). Wykładowca w Politechnika Rzeszowska i Akademia Leona Koźmińskiego.

Rezerwuj miejsce

Wrocław
28-29 stycznia

1997netto
  • Bilet wstępu na 2 dni konferencji
  • Motywacja i odświeżenie perspektywy zawodowej
  • Dostęp do najlepszych praktyk i inspiracji
  • Poznanie nowych narzędzi i rozwiązań technologicznych
  • Aktualizacja wiedzy i zdobycie nowych umiejętności
  • Networking i wymiana doświadczeń
  • Indywidualny opiekun ds. pozyskania dotacji szkoleniowych
  • 5 punktów dla Doradców Podatkowych
  • Certyfikat potwierdzający udział w konferencji (w formie pdf)
  • 3 miesięczny dostęp do platformy szkoleniowej dla Księgowych lub Kadrowych - regularna wartość tego pakietu to: 597 zł netto
  • Kurs inteligencji finansowej - 1 rozdział

Skorzystaj z bezpiecznych płatności i rozłóż koszt konferencji na wygodne dla Ciebie raty lub zapłać online czy przelewem!

W cenę uczestnictwa w konferencji nie jest wliczona opłata za nocleg – uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
* Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, miejsca szkolenia, programu orazprelegentów z przyczyn od niego niezależnych.

Poczuj atmosferę

28-29 stycznia, Q Hotel Plus Wrocław Bielany

Czterogwiazdkowy Q Hotel Plus Wrocław Bielany otwarty w czerwcu 2022 roku jest największym obiektem sieci Q Hotel i równocześnie jednym z najbardziej funkcjonalnych obiektów konferencyjnych w Polsce. Znajduje się w nim 201 pokoi i 3700 m2 powierzchni konferencyjno-eventowej wyposażonej w szereg udogodnień dla organizatorów.
Obiekt znajduje się w pobliżu głównego węzła komunikacyjnego województwa dolnośląskiego. Podróż samochodem do centrum Wrocławia oraz do lotniska zajmuje tylko 15 minut.

Masz pytania? zadzwoń:

alek

Aleksy Kotala

459 569 641

Województwa:
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Podlaskie
Warmińsko-Mazurskie
Podkarpackie
Lubuskie

Sylwia Baran

Sylwia Baran

459 569 042

Województwa:
Opolskie
Pomorskie
Łódzkie
Świętokrzyskie
Śląskie
Małopolskie

Lidia Jawniak

Lidia Jawniak

573 568 972

Województwa:
Wielkopolskie
Mazowieckie
Kujawsko-Pomorskie
Lubelskie

Kim jesteśmy?

Opinie

o nas!

Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadał zarówno dużą wiedzę, którą umiał w przystępny sposób przekazać, jak i duże pokłady cierpliwości.

Agnieszka Nowak

Księgowa

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca

Jestem zadowolona ze współpracy z Wektorem Wiedzy. Kontakt i obieg informacji był bardzo dobry. Nie mam zastrzeżeń.

Klient

Główna Księgowa

Bardzo profesjonalna firma z pełnym zakresem dodatkowych pomocy. Materiały dydaktyczne i bardzo dobra wiedza teoretyczna, i praktyczna daje gwarancję jakości, i godnego polecenia.

Klient

Księgowa

W naszym portfolio znajdziesz:

400+

Cenionych trenerów

Od 2011 roku współpracujemy z trenerami, ekspertami którzy w branży są od min. 10 lat.

1500 +

Spotkań szkoleniowych rocznie

Z naszymi trenerami średnio rocznie organizujemy ponad 1500 spotkań szkoleniowych.

7000 +

Uczestników szkoleń i kursów rocznie

Razem z trenerami średnio rocznie szkolimy ponad 7000 pracowników z całej Polski.