Efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego, mierzenie efektywności kampanii reklamowych – szkolenie

Szkolenie z efektywnego wykorzystania budżetu marketingowego i pomiaru efektywności kampanii reklamowych skierowane jest do menedżerów marketingu, analityków marketingowych oraz osób odpowiedzialnych za alokację i kontrolę budżetu marketingowego w firmach. Podczas tego szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat skutecznych strategii zarządzania budżetem marketingowym, wybierania optymalnych kanałów reklamowych oraz narzędzi i metryk służących do pomiaru efektywności kampanii reklamowych.

Cele szkolenia mierzenie efektywności kampanii reklamowych:

  1. Zrozumienie znaczenia efektywnego zarządzania budżetem marketingowym dla osiągnięcia celów biznesowych.
  2. Doskonalenie umiejętności w planowaniu i alokacji budżetu marketingowego na różne kanały reklamowe.
  3. Nabycie praktycznej wiedzy na temat narzędzi i metryk służących do pomiaru efektywności kampanii reklamowych.
  4. Skuteczne wykorzystanie danych analitycznych do optymalizacji działań marketingowych i maksymalizacji zwrotu z inwestycji.

 

Szkolenie z efektywnego wykorzystania budżetu marketingowego i pomiaru efektywności kampanii reklamowych ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania budżetem marketingowym oraz mierzenia skuteczności przeprowadzonych kampanii reklamowych. Poprzez zdobycie tej wiedzy i praktycznych umiejętności uczestnicy będą w stanie optymalizować alokację budżetu marketingowego, podejmować bardziej świadome decyzje oraz osiągać lepsze rezultaty w obszarze marketingu i sprzedaży.

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego, mierzenie efektywności kampanii reklamowych”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 6 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzacy

Program szkolenia jednodniowego:

 

Pre-test

Rynek reklamy cyfrowej w Polsce

  • Wartość rynku
  • Podział na media
  • Podział na branże
  • Trendy w wydatkach reklamowych

 

Podstawowe miary sukcesu w mediach cyfrowych

  • Wskaźniki efektywności
  • Wskaźniki kosztowe
  • Różnice we wskaźnikach pomiędzy mediami cyfrowymi
  • Zwrot na inwestycji (ROI), zwrot na reklamie (ROAS)

 

Planowanie kampanii reklamowej online

  • Cele kampanii
  • Odbiorcy kampanii
  • Media, nośniki, narzędzia
  • Formaty reklamowe
  • Cennik (case study)
  • Ustalanie ceny
  • Estymowanie efektów
  • Kalendarium
  • Media plan (case study)

 

Definiowanie kampanii na przykładzie Google Ads

  • Cele kampanii
  • Typy kampanii
  • Targetowanie (kierowanie) reklamy

 

Budżetowanie kampanii reklamowej online

  • Budżet, podział budżetu
  • Mierzenie efektywności działań; KPI
  • Mierzenie efektywności kosztowej; KPI

 

Zarządzanie efektywnością kampanii

  • Obliczanie i interpretacja wskaźników efektywności (KPI)
  • Porównywanie efektywności kanałów reklamowych (case study)
  • Optymalizacja wydatków kampanii
  • Modele atrybucji. Budowa modelu (case study)
  • Proces dążenia do doskonałości

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

W 2023 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej, dostosowanej do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Wypełnij formularz zgłoszeniowy! Następnie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zweryfikować poziom Twojego dofinansowania na kursy/szkolenia podczas rozmowy!

5/5

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca