Efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego, mierzenie efektywności kampanii reklamowych – szkolenie

Czego nauczy Cię szkolenie „Efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego, mierzenie efektywności kampanii reklamowych”? Program szkolenia jednodniowego:

Pre-test

Rynek reklamy cyfrowej w Polsce

  • Wartość rynku
  • Podział na media
  • Podział na branże
  • Trendy w wydatkach reklamowych

 

Podstawowe miary sukcesu w mediach cyfrowych

  • Wskaźniki efektywności
  • Wskaźniki kosztowe
  • Różnice we wskaźnikach pomiędzy mediami cyfrowymi
  • Zwrot na inwestycji (ROI), zwrot na reklamie (ROAS)

 

Planowanie kampanii reklamowej online

  • Cele kampanii
  • Odbiorcy kampanii
  • Media, nośniki, narzędzia
  • Formaty reklamowe
  • Cennik (case study)
  • Ustalanie ceny
  • Estymowanie efektów
  • Kalendarium
  • Media plan (case study)

 

Definiowanie kampanii na przykładzie Google Ads

  • Cele kampanii
  • Typy kampanii
  • Targetowanie (kierowanie) reklamy

 

Budżetowanie kampanii reklamowej online

  • Budżet, podział budżetu
  • Mierzenie efektywności działań; KPI
  • Mierzenie efektywności kosztowej; KPI

 

Zarządzanie efektywnością kampanii

  • Obliczanie i interpretacja wskaźników efektywności (KPI)
  • Porównywanie efektywności kanałów reklamowych (case study)
  • Optymalizacja wydatków kampanii
  • Modele atrybucji. Budowa modelu (case study)
  • Proces dążenia do doskonałości

 

Sesja pytań i zakończenie szkolenia

Opis

Dodatkowe informacje o szkoleniu „Efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego, mierzenie efektywności kampanii reklamowych”:

  • Szkolenie w trybie online oraz stacjonarnie – miejsce do uzgodnienia, na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie w sali szkoleniowej wraz z cateringiem, bądź szkolenie wyjazdowe
  • Czas trwania: 6 godzin zegarowych. Od Państwa zależy czy szkolenie odbędzie się w ciągu dnia, popołudniami czy w weekendy.
  • Termin ustalimy indywidualnie po wcześniejszej rezerwacji (dodaj do koszyka).
  • Materiały szkoleniowe: kluczowe informacje dostępne pod ręką.
  • Imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
  • Grupy do 15 osób

Prowadzący

LESZEK NOWAK – Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu (interactive, on-line media). Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.

W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.

W 2022 roku przeszkoliliśmy ponad 7500 pracowników z ponad 1600 firm, którzy ocenili przekazywanie wiedzy Naszych Trenerów na:

  • 5,6/6 ocena za wiedzę i kompetencje
  • 5,7/6 – ocena w jaki sposób przekazywana jest wiedza

Państwa opinia jest dla nas ważna.
Dziękujemy za zaufanie!

Szkolenie obecnie dostępne jest w formie zamkniętej. Aby porozmawiać na temat szkoleń w Twojej firmie, skontaktuj się z naszym doradc lub umów rozmowę:

Aleksy Kotala
tel: 17 283 10 23
a.kotala@wektorwiedzy.pl

5/5

Klienci nas oceniają na 4,9/5   Zobacz >>

Proponowane kursy i szkolenia:

Od 2011 roku zaufało nam ponad 15 000 firm i instytucji

Opinie

o nas!

Szkolenie z podatków jest realizowane na bardzo wysokim poziomie. Wszystko bardzo sprawnie zorganizowane a dostarczone materiały po szkoleniu rzeczywiście są bardzo pomocne i przydatne do wykorzystania dla innych pracowników w firmie. Polecam.

Robert Śmiechowski

Klient, przedsiebiorca