Temat: Akademia Handlowca, czyli od Lewego do Lewandowskiego

Cena: 4200 zł

Data rozpoczecia: 2018-10-15 09:00:00
Data zakończenia: 2018-11-20 15:00:00

Cel szkolenia:

- zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie umiejętności handlowych,

- poprawienie umiejętności komunikacyjnych,

- zwiększenie asertywności i skuteczności negocjacyjnej w kontaktach z klientem.

Kurs jest mieszanką wiedzy teoretycznej i praktycznej. Ma na celu przygotowanie uczestników do skutecznego prowadzenia sprzedaży oraz pełniejszego wykorzystania możliwości biznesowych w ramach kontaktów z klientem.


Sesja I - Profesjonalna Sprzedaż, czas trwania: 2 dni.

15-16.10.2018
 

Rola i znaczenie zmian w życiu zawodowym

• Jak zdefiniować własne kompetencje i poziom ich świadomości?

• Jaka jest rola nawyków w procesie zmian i jak je poprawiać?

• Jaką słuszną postawę przyjąć wobec zmian?
 

Sprzedaż Partnerska

• Jak zdefiniować sprzedaż, aby sprzedawać na zasadach partnerskich?

• Jak planować, organizować i koordynować działania handlowe, aby optymalizować

koszty i przychody na swoim stanowisku? – Umiejętność raportowania i pozycjonowania klientów

• Jak planować działania, aby uniknąć efektu „poduszki powietrznej” i zachować ciągłość wypłat (Okresowe spadki i wzrosty obrotów niezależne np. od sezonu) – automotywacja do wykorzystywania programów CRM

• Jakie czynniki determinują zachowanie współczesnego klienta?

• Jakie są kryteria dobrej wizyty / rozmowy handlowej? (Przygotowanie do wizyty, osiąganie celów, wykorzystywanie atutów i argumentacji)

• Jakie są kryteria efektywnej rozmowy telefonicznej?

• Na czym polega zdobywanie zaufania w „pierwszym wrażeniu”?

• Na czym polega serwis „posprzedażny” i stałe relacje z klientem kupującym?

• Jak rozpoznać rzeczywiste potrzeby i korzyści klienta?

• Jak jest różnica pomiędzy potrzebami a korzyściami klientów?

• Jak i kiedy prezentować własną ofertę?

• Jak prezentować własną ofertę w oparciu o korzyści dla klienta wynikające z cech firmy i jakości produktu firmy, a nie sprzedawać wyłącznie ceną?

 
Sesja II - Wywieranie wpływu na klientów i skuteczna komunikacja, czas trwania: 2 dni.

29-30.10.2018
 

Proces komunikacji

• Jakie są techniki aktywnego i empatycznego słuchania?

• Jak zadbać o swój czas przy klientach gadatliwych?

• Jak zadbać o dopasowane do rozmówcy sformułowanie komunikatów?

• Jak eliminować zakłócenia i jak radzić sobie w ich obliczu podczas rozmowy?

• Na czym polega interpretacja sygnałów mowy ciała?

• Jak słuchać ze zrozumieniem? – Aktywne Słuchanie

• Na czym polega asertywność?
 

Wywieranie wpływu w sprzedaży

• Jakie są najczęściej stosowane praktyki negatywnego wpływu na handlowców ze strony klientów?

• Jak rozpoznawać prowadzone gry ze strony klientów i „czytać” ich zamiary, aby unikać manipulacji?

• Jakie są obszary i sfery wywierania wpływu na klientów?

• Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych w narzędziach socjotechnicznych?

• Na czym polega socjotechniczne domykanie transakcji i finalizowanie sprzedaży?
 

Sesja III- Skuteczne Negocjacje, czas trwania: 2 dni.

19-20.11.2018


Psychologia ceny

• Jakie są psychologiczne aspekty ceny?

• Jak łagodzić reakcję klienta na cenę? – Techniki werbalne i techniki pisania ofert.

• Jak reagować w obliczu zastrzeżenia cenowego, aby nie sprzedawać tylko ceną?

• Jak reagować w obliczu „wczesnego” wyzwania cenowego klienta? („Po ile i dlaczego tak drogo?”)


Warsztaty

• Ćwiczenia z kamerą video – odgrywanie ról - analiza indywidualnych nawyków osoby, która weźmie udział w ćwiczeniu

Ekspert - Licencjonowany Trener sprzedaży i Zarządzania, Doradca, Interim Manager, Mentor, Trener metodą Horse Assisted Education. Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.

Prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.

Centrum miasta

Wektor Wiedzy ul. Lawendowa 1 35-605 Rzeszów Tel.+ 48 17 859 47 17 Faks: 17 779 61 95 E-mail: biuro@wektorwiedzy.pl Strona: www.wektorwiedzy.pl

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Złóż formularz
ON-LINE
>>>>

Kurs odbędzię sie w dniach: 15-16.10, 29-30.10, 19-20.11.2018 roku w Rzeszowie.

Godziny kursu: 09:00-15:00.

 

Cena szkolenia – 4200 zł/os + VAT*.

* Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Uczestników, których dotyczy zwolnienie z VAT prosimy o pobranie ze strony internetowej i przesłanie podpisanego oświadczenia.

W cenie szkolenia: autorskie materiały, certyfikat, notatnik, długopis oraz konsultacje z prowadzącym.

Nadchodzące szkolenia

Skontaktuj się z nami:

ul. Lawendowa 1
35-605 Rzeszów

tel.: +48 17 283 10 45
tel.: +48 17 859 47 17
fax: +48 17 779 61 95
tel.kom.: +48 530 253 131
e-mail: biuro@wektorwiedzy.pl