Temat: "Akademia Handlowca"

Cena: 2900 zł

Data rozpoczecia: 2019-01-28 09:00:00
Data zakończenia: 2019-03-08 15:00:00

Celem szkolenia jest:

  • zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie umiejętności handlowych,
  • poprawienie umiejętności komunikacyjnych,
  • zwiększenie asertywności i skuteczności negocjacyjnej w kontaktach z klientem.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich wszystkich osób związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, handlowców, przedstawicieli handlowych, pracowników Biur Obsługi Klienta. Zapraszamy wszystkich, którym zależy na poprawie efektów, zdobyciu wartościowej wiedzy oraz nauce zastosowania jej w praktyce. Uczestnicy nauczą się jak budować pewność siebie, planować codzienne aktywności, zrozumieć swoje deficyty oraz mocne strony w kontekście bycia handlowcem, aby osiągać coraz lepsze wyniki w sprzedaży oraz czerpać satysfakcję z pracy.

Cześć I – AKTYWNY PROSPECTING 

Czas trwania: 2 dni (28-29.01.2019)

1. Kryteria decyzyjności klienta.

2. Aktywny prospecting.

3. Lejek sprzedaży handlowca – doradcy.

4. Metoda SUPER.

5. Kim jest trudny klient?

6. Proces skargi.

7. Paradoks – czy telefon od niezadowolonego klienta/spotkanie niezadowolonego klienta może nam przynieść korzyści?

8. Przyjmowanie skarg i reklamacji – techniki reakcji.

9. Przewidywanie i przeciwdziałanie niezadowoleniu klienta.

10. Trudne sytuacje i trudny klient – ustalenie indywidualnie typu dla każdego uczestnika.

11. Obsługa reklamacji.

12. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym klientem?

 

13. Mój plan działania.

 

Część II – NEGOCJACJE HANDLOWE

Czas trwania: 2 dni (18-19.02.2019)

1. Rola handlowca w negocjacjach.

2. Gra o cenę i decyzję z klientem konkurencji.

3. Ograniczaj ustępstwa cenowe – techniki obrony i argumentacji ceny.

 

4. Zbuduj swój plan działania.

 

Część III – FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY + CROSS-SELLING I UP-SELLING 

Czas trwania: 2 dni (7-8.03.2019)

1. Zachowania ułatwiające finalizacje sprzedaży.

2. Zasady finalizowania sprzedaży.

3. Właściwy moment na finalizowanie sprzedaży.

4. Techniki finalizowania sprzedaży.

5. Cross-selling i up-selling w pracy doradcy.

6. Narzędzia cross i up-sellingu.

7. Korzyści cross i up-sellingu.

 

8. Zbuduj swój plan działania.

Trener i menedżer z pasji, wykształcenia i zawodu. Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Teamcoach na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Posiada 13 letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu. Doradztwem, szkoleniami i coachigniem zajmuje się od 17 lat, współpracując z firmami z branż: meblowej, RTV, AGD, farmaceutycznej, budowlanej, IT, motoryzacyjnej, FMCG, finansowej, telekomunikacyjnej.

W pracy z zespołem kreuje zaangażowanie i proaktywność w myśleniu i działaniu. Kieruje się partnerskim podejściem w pracy z uczestnikami zwracając szczególną uwagę na efektywne wykorzystanie w praktyce narzędzi i metod oraz różnych sposobów myślenia.

W ciągu ostatnich 10 lat w jego szkoleniach udział wzięło ponad 18 tysięcy osób.

Centrum miasta

Wektor Wiedzy ul. Lawendowa 1 35-605 Rzeszów Tel.+ 48 17 859 47 17 Faks: 17 779 61 95 E-mail: biuro@wektorwiedzy.pl Strona: www.wektorwiedzy.pl

Kurs odbędzię sie w dniach 28-29.01, 18-19.02, 7-8.03.2019 w Katowicach.

Godziny zajęć: 9:00 – 15:00

 

Cena szkolenia – 2900 zł/os + VAT*

 

* Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.

Uczestników, których dotyczy zwolnienie z VAT prosimy o pobranie ze strony internetowej i przesłanie podpisanego oświadczenia.

 

W cenie szkolenia: autorskie materiały, certyfikat, notatnik, długopis oraz konsultacje z prowadzącym.

Nadchodzące szkolenia

Skontaktuj się z nami:

ul. Lawendowa 1
35-605 Rzeszów

tel.: +48 17 283 10 45
tel.: +48 17 859 47 17
fax: +48 17 779 61 95
tel.kom.: +48 530 253 131
e-mail: biuro@wektorwiedzy.pl